דפי נחיתה

בניית דפי נחיתה - קורנגה בע"מ

תוכן עניינים

דפי נחיתה – בעולם השיווק באינטרנט, מקובל לחשוב כי באם נשכיל להקים אתר אינטרנט לבית העסק שלנו ונספר אודות אופי החברה, בדרך זו נכיר לקהל הלקוחות את פועלנו והם ימהרו ליצור קשר באחת הדרכים הקיימות, עד לקבלת המוצר או השירות אותו אנו מספקים. דבר זה היה נכון בעולם אוטופי לחלוטין. כיום, בתחום השיווק האינטרנטי רצוי להשקיע מעט יותר. דפי נחיתה נחשבים לכלי שיווק מעולה שכזה. יצירת דפי נחיתה (דפי אינטרנט ממוקדים מטרה) יוכלו למקד את קהל הגולשים הרלוונטי ולהביא להמרתם ללקוחות בית העסק בצורה הטובה ביותר שישנה. בכדי להצליח במשימה זו מוטב כי נעבוד יחד עם מומחים בעולם זה.

אפשרויות בניית דפי נחיתה פופולריות לעסקים:

  1. בניית עמוד נחיתה באמצעות קוד HTML (ערוץ לא ישים למי שלא יודע לתכנת)
  2. בניית דף נחיתה באמצעות ממשקי בניית אתרים כמו וורדפרס ובעזרת פלטפורמות לבניית דפים אינטראקטיביים כדוגמת "אלמנטור".
  3. בניית דפי נחיתה באמצעות ממשקים ייעודיים ופלטפורמות לדיוור כדוגמת SIMARK.

מהי הדרך הנכונה להקים דפי נחיתה כדי שיביא המרות איכותיות?

קודם כל חשוב להדגיש כי ההמלצה הטובה ביותר הינה להסתייע באנשי מקצוע בעולם שיווק וקידום אתרים באינטרנט, קרי בוני ומקימי אתרים, ואנשים המכירים כיצד תחום זה פועל, מה נכון להדגיש מה פחות נכון, מה חתך הגולשים הרלוונטי לבית העסק שלנו? כצד ניתן לעקוף את המתחרים העוסקים באותו התחום? ועוד שלל עצות חיוניות.
לכן, משבחרנו חברה שכזו כדאי לבדוק האם היא יכולה לעמוד במטרות וביעדים אותן הצבנו בנוגע לדפי הנחיתה. רק חברה המכירה את היכולות הטמונות בדפי האינטרנט הללו תוכל לממש את הבטחותיה העסקיות מולנו ולהביא לתוצאות.

באופן כללי, ישנם כמה טיפים עיקריים שיכלו להביא להמרות טובות של גולשים ללקוחות החברה.
למשל, הופעתם של פרטי יצירת הקשר הנחוצים באופן בולט ונכון. באם אחד מהפרטים חסר או לא שלם, הדבר עלול לפגוע בצורה משמעותית ביצירת הקשר. במקרה אחר אם מספר הטלפון (והיה וקיים), לא ממוקם במיקום מרכזי ובולט, אנשים המגיעים לדפי הנחיתה יוכלו לפספס אותו ולא להתקשר גם אם הם רצו לעשות זאת.

בהקשר זה, חשובה מאוד הצגת המסר המרכזי באופן מועיל ונכון. הדבר חייב להתבצע רק לאחר שאנו הבנו מהו המסר המרכזי בדף. כלומר עבור מה הוא הוקם? באם מדובר על נושא ספציפי הדף אמור להכיל פרטים חיוביים, מוצגים באור מקצועי, על אותו נושא ספציפי ולהראות לגולש כי דווקא אנו כבית העסק, יהיה זה אשר יוכל לספק את השירות בצורה המוצלחת ביותר. בנוסף לנ"ל ישנם עוד מגוון רחב של פעולות נחוצות שיכולות להמר כמעט כל גולש בדף הנחיתה ללקוח חדש. בנוסף לזאת אם נוכל לשמר את הלקוחות אשר הגיעו זה עתה ולהפכם ללקוחות חוזרים הדבר יהיה כלכלי ומשתלם ברמה עסקית מעבר לכך…

איציק גולדנברג

איציק גולדנברג

מנכ"ל ובעלים בחברת קורנגה בע"מ

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: