בניית אתרים בוורדפרס – כל היתרונות

בניית אתרי וורדפרס

תוכן עניינים

את החשיבות של אתר לעסק שלכם אתם כבר מכירים ככל הנראה אחרת לא הייתם קוראים מאמר זה 🙂

מלבד העובדה שחשוב שיהיה לכם אתר לעסק, הרי שחשוב שהוא גם יראה טוב ומקצועי: יכלול תכנים ייחודיים ובעלי ערך לגולשים, יציע חוויית משתמש ברמה גבוהה וכמובן יהיה מותאם גם לגלישה במובייל.

כל אלה ועוד דברים רבים אחרים הם פרמטרים חשובים מאוד לא רק לאתר מקצועי שיניב המרות באחוז גבוה אלא גם לשיפור פרמטרים שונים המשפיעים על דירוג האתר שלכם בגוגל.

במה להתחיל עבור הקמתו של אתר חדש לעסק שלכם אתם שואלים? התחילו מבחירת הפלטפורמה הטכנולוגית שעליו הנכס הדיגיטלי שלכם יתבסס. אנחנו ממליצים לכם בחום רב, על בחירה בממשק בעל "קוד פתוח", אשר יאפשר לכם להיות "הבעלים האמיתיים" של הקוד שהאתר שלכם בנוי עליו ועל כן לא תהיו "לקוח שבוי" של החברה שפיתחה אותו עבורכם. בנוסף, מערכת זו, מאפשרת לכם להתקין מגוון עשיר של תוספי תוכנה (plugins) שעשויים לשפר לכם את האתר מבחינת נראות ואיכות שימוש.

עפ"י עקרון זה, בניית חנות וורדפרס וורדפרס או אתר תדמית על בסיס פלטפורמה זו, תהיה האופציה המומלצת ביותר עבורכם, בין אם אתם בונים את האתר שלכם בעצמכם או בעזרת חברת בניית אתרים מקצועית.

 

היתרונות של מערכת וורדפרס:

  • מערכת ניהול תוכן בקוד פתוח – אם אתם לא ממש מבינים בעניינים הטכניים של בניית אתרים זה לא יגיד לכם הרבה אולם בניית אתרים בוורדפרס עם מערכת בקוד פתוח זה אומר שתוכלו לשלוט בכל האספקטים השונים של האתר. כלומר אם תרצו להחליף רקעים, להסיר/לערוך/להוסיף תבניות או חלקים שונים לאתר, לרקעים ולעיצוב תוכלו לעשות זאת באופן חופשי.
  • מערכת ידידותית ונוחה לשימוש – כל אחד יכול להשתמש גם אם אין לכם ניסיון בבניית אתרים. לומדים ומתרגלים מהר לשימוש במערכת והיא כוללת אספקטים רבים אך אינה מסובכת לשימוש כלל.
  • מוזיל את עלויות בניית האתר – העובדה שניתן להתבסס על תבנית קיימת, להתקין תכני דמו ולהשתמש בתוספים מקלה רבות על מלאכת בניית האתר ולא צריך לתכנת אותו מאפס מה שמוזיל את העלויות של בניית האתר באופן מהותי וממהרת את השלמת הבנייה שלו.
  • ניתן להשתמש בתוספים – יש עשרות אלפי תוספים שניתן לבחור מהם ולהשתמש (חלקם בחינם חלקם בתשלום) לטובת שדרוג האתר, חוויית המשתמש בו ואפילו לצרכי קידום אתרים, מעקב ואיסוף נתונים ושיפור ביצועי האתר. בין היתר תוסף האלמנטור שתכף נדבר עליו.
  • גוגל אוהבת אתרי וורדפרס – בניית אתרים בוורדפרס היא אופציה מובילה כיום בשוק בניית האתרים לא מעט בזכות העובדה שגוגל מאוד אוהבת אתרי וורדפרס. כשליש מהאתרים באינטרנט מבוססים על מערכת וורדפרס ולא בכדי. הקוד המסודר, הנקי והנוח עוזרת לבוטים של גוגל להבין טוב יותר את האתרים ועמודיהם הפנימיים, את היררכיית התוכן ועוד.
  • ניתן להקים כל סוג של אתר – החל מאתרי תדמית, קטלוגים, גלריות ועד חנויות מקוונות ופורטלים עתירי מידע.

מהו אלמנטור (Elementor)?

בניית אתרים בעזרת ממשק ה-"page builder" – אלמנטור הוא דבר שכיח כיום.

למעשה, כמעט כל חברות בניית האתרים המציעות שירותי בניית אתרים בוורדפרס מבצעות את העבודה באמצעות תוסף האלמנטור.

תוסף זה פופולרי מאוד הכולל מיליוני הורדות ושימושים והוא למעשה מאפשר את בניית האתר והעמודים הפנימיים בו באמצעות שיטה של משיכה והזזה של אלמנטים על המסך, מיקומם בדיוק היכן שאנו רוצים ואפשרות לשלוט בכל מה שקשור באתר עד לרמת הפיקסל.

למשל: מרווחים בין האלמנטים, הצבה של אלמנטים במקומות שאנו רוצים, שליטה באזורי ה- HEADER וה – FOOTER, בניית תפריטים ועוד.

כל אלמנט ניתן לעריכה פנימית עם סעיפים שונים כך שהשליטה המלאה והבנייה הנוחה מסייעת לבוני אתרים לבצע עבודה מקצועית יותר, נוחה יותר וללקוח לקבל מוצר מוגמר טוב יותר.

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מה זה SEO ? מאמר מאת קורנגה שיווק דיגיטלי

מה זה seo ?

תוכן עניינים המילה SEO הינה ראשי תיבות של Search Engine Optimization ובעברית – אופטימיזציה למנועי החיפוש. המטרה של SEO היא לשפר את מיקומו של האתר

קרא עוד »