כמה מילים על בניית תכנית אסטרטגית, ואיך קידום אתרים אורגני קשור אליה

מה קידום אתר בגוגל יכול לעשות לעסק שלך ? מאמר של קורנגה

כל עסק, גדול כקטן, חייב שתהיה לו תכנית אסטרטגית – ואם לא באופן מוסדר עם מלווה מקצועי, אז לכל הפחות הגדרת יעדים תקופתית, המתחדשת מעת לעת וקשובה לצרכי השוק ולנעשה בעסק, עם חשיבה כיצד להתקדם כל העת.

כחלק מכך, ישנם הרבה פרמטרים ומאפיינים שניתן למנות בבניית התכנית העסקית, ובאופן ספציפי יותר ניתן לציין את תחום השיווק והפרסום כבעל נתח משמעותי וחשוב מאין כמוהו בבניית התכנית.

אך בתוך כל אלה, חשוב להדגיש נושא אחד מרכזי וקריטי השייך לעולם השיווק (אם כי באופן מעט עקיף), והוא קידום אתרים אורגני.

לא כולם חושבים שהם זקוקים לכך, ולפחות לא במבט ראשון, אך אנו כאן כדי להסביר מדוע למעשה זהו אחד הכלים החשובים ביותר להצלחתו של עסק, ומדוע פשוט אסור לכם לוותר עליו.

שימור מותג

כבעלי עסק, ואין זה משנה אם אתם מחזיקים בשליטה בתאגיד ענק או שרק לאחרונה הקמתם עסק קטן המבקש להיות מוביל בתחומו, התדמית שלכם חייבת להיות רציפה ומתמדת.

כדי לעשות זאת לא מספיק להקים קמפיינים שיווקיים או אופילו בעזרת קידום ממומן בגוגל. גם אם תקימו קמפיין אחרי קמפיין ברצף ולא יהיה יום אחד שבו לא יהיה קמפיין באוויר, אין תחליף למיקומו בתוצאות החיפוש הראשונות של האתר שלכם, ככזה המציב עובדה נוכחת בשטח שאומרת: 'אנחנו כאן, ותמיד נישאר כאן'. זוהי משמעותו של חיזוק מותג, ושימורו לאורך זמן כך שיגיע לעוד ועוד אנשים, ובסופו של דבר ייחרט בתודעתו של הציבור הרחב.

נוכחות בכל מקום

חשבו על עצמכם כלקוחות: מה הייתם חושבים על אתר או עסק שהייתם רואים אך ורק בתוצאות הקידום הממומן של גוגל, ואפילו אם הייתם מכירים אותו היטב ורואים פרסומים ופעולות יח"צניות אודותיו גם בשלל מקומות אחרים (אפילו מחוץ לעולם הדיגיטל)? סביר להניח שהייתם אומרים כי מדובר בחברה שאולי יודעת להשתמש במשאבים שברשותה בצורה נכונה בכל הנוגע לשיווק, אך בכל מה שקשור לאנשים, כלומר לקהל היעד עצמו ולמה שקורה בשטח – היא כנראה לא מאד מבינה.

זוהי תגובה טבעית והגיונית לחלוטין כאשר מדברים על קידום אתרים בגוגל, והיא שכיחה גם בקרב אנשים שיודעים ומכירים היטב את עולם הקידום האורגני. לכן, חשוב שתהיה לכם נוכחות בכל אותם המקומות שצוינו קודם – רק שאסור לוותר גם על הקידום האורגני, המשקף אולי יותר מכל דבר אחר את "חכמת ההמונים", גם אם זה לא תמיד בדיוק כך…

מיצוב המותג שלכם כייחודי

בשלבים מתקדמים יותר, ולאחר שתצבו את המותג שלכם בכל מקום חשוב קידום אורגני, רשתות חברתיות ועוד.

חשוב להבין כי הצבת השם שלכם במקום הראשון בכל הזירות והמקומות, יהפוך אתכם בסופו של דבר לאוטוריטה בתחומכם. אל תתפלאו אם בבוא הזמן יזמנו אתכם לראיונות טלוויזיוניים, לשיתופי פעולה מעניינים ואפילו לקידום חינמי של האתר שלכם – אך מנגד אל תקפאו על השמרים ותחכו שאחרים יעשו זאת; יזמו זאת בעצמכם, והשאר כבר יגיע לבד בהמשך.

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

CHAT GPT - מאמר מאת קורנגה קידום אתרים

צ'אט GPT

תוכן עניינים הכוכב הטכנולוגי החדש שעולה בשכונה הגלובלית שלנו, הצ'אט שכולם מדברים עליו בימים אלה: מהללים, מכחישים, ואף ספקנים לגביו, הוא הצאט GPT של חברת

קרא עוד »
בניית אתרי קטלוג - קורנגה

בניית אתרי קטלוג

תוכן עניינים פתחתם עסק חדש ו/או מעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית ומחזור המכירות? הברירה הטבעית שלכם להתרחבות מסוג זה הינה האינטרנט- הזירה היחידה בה רוב

קרא עוד »

הקמת אתר תדמית

בניית אתר תדמית אם פעם היה זה התפקיד של חלונות הראווה או של הפרסומות בדפי זהב, ללכוד את תשומת הלב של הקורא או הלקוח הפוטנציאלי,

קרא עוד »