ארבע סיבות ללמה כדאי להתחיל לעשות קידום אורגני בגוגל, כבר מהיום

4 סיבות ללמה לעשות קידום אורגני לאתר העסק שלכם - מאמר של קורנגה

אז יש לכם אתר אינטרנט, ואולי אפילו השקעתם בעבר והזמנתם שירות של קידום אתרים בגוגל מחברה כזאת או אחרת; אך מאז עבר הרבה מאד זמן, והאתר שלכם כבר מזמן אינו נמצא בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש ולמעשה קשה עד בלתי אפשרי למצוא אותו בכלל, ללא כתיבה ישירה של כתובת ה- URL שלכם בסרגל הדפדפן הוא חיפוש ישיר של שם העסק שלכם.

אז נכון, המצב הזה אולי נוח ואולי אפילו התרגלתם אליו, אך אנו פה בדיוק כדי להעיר אתכם ולהזכיר את מה שאולי היה נוח לשכוח: אי אפשר, אבל פשוט אי אפשר לוותר על קידום אתרים בגוגל והנה 4 סיבות שישכנעו אתכם מדוע זה כך:

1. עם נתונים לא מתווכחים

הנה עובדה: מנוע החיפוש שלו גוגל בלבד, נהנה ממילוני כניסות בממוצע בכל שעה נתונה. לכן אין זה באמת משנה אם אתם "מתחברים" לפלטפורמה הזו יותר או פחות, היא פשוט שם, והיא לא הולכת להשתנות בקרוב. אז אם אתם חושבים שאפשר לתת לאפשרות החשיפה הגדולה ביותר בעולם לחלוף על פניכם מבלי להבטיח כך שביל זהב למתחרים שלכם, טעות בידכם.

2. לא רק הפלטפורמה קוראת לכם, גם הדרך קלה ונגישה

היום, בשונה מהעמימות שאולי אפפה את עולם השיווק הדיגיטלי והקידום בעבר, התהליך כבר ידוע, מוכר ומוסדר מאד, ולכן כל עוד תעשו זאת עם מקצוענים, אין כל סיבה שלא תיהנו מקידום אפקטיבי ומדויק. במיוחד כאשר מדברים על קידום ממומן בגוגל, המערכת הקיימת לעשות זאת היא למעשה ממשק אחיד וידידותי מאין כמוהו, ולמעשה כל אחד יכול להשתמש בו, עם מערך תמיכה איכותי, נוחות גישה מכל מקום ועוד שלל אפשרויות ופונקציות המקלות על התהליך ומפשטות אותו בצורה יוצאת מגדר הרגיל.

3. כולם נמצאים שם

אז נכון, לא מדובר ברשת מקצועית שבה אתם חייבים לפרסם את עצמכם כדי להבטיח נוכחות כמו לינקדאין או פורטלים עסקיים אחרים, אך תסכימו איתנו שמקום בו כל המתחרים שלכם נמצאים, כנראה מעיד על כך שהגיע הזמן שגם אתם תדביקו סופסוף את הפער.

אין בכך כוונה ש"חייבים ללכת אחרי העדר" חלילה, אלא הבנה עסקית פשוטה ובסיסית, היוצאת מנקודת הנחה שיש לעקוב באופן עקבי וצמוד אחד פעולותיהם של המתחרים, כדי להבטיח שלא תישארו חלילה מאחור.

4. ניתן לבחור את דרך הקידום המתאימה לכם

במיוחד אם אינכם עוסקים בכך כעת (או שלא עשיתם זאת בעבר כלל), שמנו לב במרוצת הזמן כי לאנשים יש הרבה פעמים תפיסה מוטעית בנוגע לקידום בגוגל – ולרוב הם ידמיינו בעיני רוחם בדיוק את השירות ההפוך ממה שהם זקוקים לו: אם יתאים להם יותר קידום אורגני בגוגל הרי שהם "יינעלו" ויחשבו רק על קידום ממומן וזו תהיה הסיבה העיקרית שבגללה הם יזניחו את התחום, וכמובן גם להיפך. אך חשוב מאד לזכור ששתי השיטות הללו יכולות להשלים זו את זו בדיוק במקומות שבהן כל אחת מהשתיים לוקה בחסר וזהו יופיו של הקידום בגוגל – הוא מכסה את כל הצדדים באופן מושלם וטבעי.

אלעד גושקס

אלעד גושקס

מומחה SEO, קידום אתרים בחברת קורנגה

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

קורס שיווק דיגיטלי - מאמר מאת קורנגה בע"מ

הנגשת אתרים ♿

תוכן עניינים אילו אתרים חייבים בהנגשה? האם כל האתרים חייבים לעמוד באותה רמת הנגשה? מהי הנגשת אתרי אינטרנט? במאמר זה נעסוק בעיקרי החוק ומה המשמעות

קרא עוד »
מה זה SEO? מאמר מהמומחים של קורנגה לקידום אתרים

מה זה קידום אתרים בגוגל ?

תוכן עניינים   קידום אתרים בגוגל הינו מושג רחב ואף לאנשי מקצוע הוא אינו ברור מאליו, כיוון שקיימים מספר תחומים בהם הביטוי "קידום בגוגל"מתאים ולכן

קרא עוד »