איך לבנות את האתר כך שיותאם למודל מוצלח של קידום אתרים בגוגל?

תוכן עניינים

מדי יום ביומו מתפרסמים ברחבי האינטרנט ומחוצה לו מאמרים, תוצאות מחקרים, השערות ותיאוריות מסוגים שונים על היעד שכולם נכספים אליו אך איש אינו באמת יודע במאה אחוז כיצד להגיע אליו: האלגוריתם של גוגל, אותו כולם חוקרים ומנסים לפענח, עד לפעם הבאה שבה הוא ישתנה, וכל התהליך יתחיל מחדש.

למרות שאותו אלגוריתם מתפתח ומשתנה כל הזמן- מעת לעת, העקרון המנחה אותו כנראה שלעולם לא ישתנה (או לפחות לא בעשר ועשרים השנים הקרובות), והוא הנסיון להשאיר את הלקוח כמה שיותר זמן באתר שלכם ולבצע בו פעולות "ממירות" כגון: קריאת מאמרים בקטגוריית הבלוג, מעבר בין דפני שונים באתר, מילוי טופס יצירת קשר, רכישת מוצרים/שירותים (באתר מסחר אונליין), הורדת מסמכים (whitepappers וכד') ושיתוף תכנים שלכם ברשתות חברתיות בידי הגולשים באתר. איך להשיג שהפעולות האלו יבוצעו בידי הגולשים שלכם? על ידי יצירת עניין וסקרנות, חיבור התוכן למקורות בר סמכא (מהימנות התוכן)- למשל באמצעות הפנייה בקישור לאתרים חיצוניים, או באמצעות ציטוט גורמים חזקים מהתחום, או באמצעות מתן במה לדמויות בעלות סמכות בתחום, לדברר את הידע של העסק שלכם ועוד.

אז איך מוציאים לפועל בניית אתר כך שתותאם לדרישות התובעניות של קידום אתרים אורגני בגוגל ומייצרים את אותו עניין?

הנה כמה עיצות זהב שתמיד, אבל תמיד יהיו רלוונטיות לאתר שלכם:

שפה עיצובית

נתחיל מהאינטואיטיבי והראשוני ביותר – מראה האתר באופן כללי: מעבר לבניית קונספט, בחירה בצבעים נעימים ומזמינים וכמובן התאמת העיצוב למוצר הספציפי ולחזון שלכם, יש לחשוב על שאלות מרחיקות לכת עוד יותר כמו העמדה נכונה של האלמנטים השונים בדף בפרופורציה זה אל זה, תעדוף של מה בולט ומה צריך להגיע לפני מה, בניית "מסלול" הגיוני ונעים לעין שיזרום בקלות באתר ובדפים הפנימיים, ומעל לכל – שמירה על תחכום והשארת מקום למעין מסתורין בנוגע למוצר שלכם, כך שהלקוח ירצה אולי קצת "לחזר" אחריכם, להסתקרן ולהכיר אתכם עוד.

שילוב דימויים ויזואליים

בעידן של היום, כמובן שאי אפשר בלי שילוב של תמונה אחת לפחות בטקסט, אם לא סרטון או מם משעשע במיוחד שימשוך את העין.

כמובן שתוכן הדימוי יהיה תלוי במוצר ובדרישות הספציפיות שהוא יביא איתו, אך חשוב לזכור שהדימוי אינו יכול להיות הכל בקידום – וגם לטקסט יש חשיבות בפני עצמו, למעשה באופן שלא ניתן להחלפה באמצעות שום אלמנט אחר בדף.

כמו כן, חשוב לא להגזים בהעמסה של דימויים, וכך חלילה ליצור רתיעה בקרב הגולש והלקוח הפוטנציאלי (כן, למרות שכל הסרטונים שלכם מעניינים ורלוונטיים, אתם חייבים לוותר על חלק ניכר מהם).

הטקסט עצמו

לבסוף, אולי החלק הקשה ביותר והדורש הכי הרבה מחשבה מראש, הוא ניסוח המילים הנכון – ובהתאמה מלאה לצורך ולמצב.

בתוך כך עליכם לשים לב במיוחד לפרמטרים כמו טיב המוצר, המסר הקולע והמדויק שאתם מעוניינים להעביר, התאמה לקהל היעד (לאחר מחקר מעמיק אודותיו) וכמובן התחשבות בקהלים פוטנציאליים אחרים מבלי להדיר אותם.

למה לבנות אתר באמצעות קורנגה?

קידום אתרים בגוגל עשוי להיראות למי שאינו בקי בתחום כ"משחק ילדים" ואולי אפילו כהקמת אתר פשוטה הניתנת לביצוע בתוך כמה שעות, אך בעולם בו התחרות על תשומת ליבו של הגולש היא עצומה ואף גודלת מיום ליום, אתם חייבים להיעזר במקצוענים כדי לעשות זאת נכון ולהבטיח את מקומכם בראש תוצאות החיפוש.

לקבלת ייעוץ ולפרטים נוספים מצוות המומחים המוביל של קורנגה, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולראות בעצמכם כיצד האתר שלכם מתחיל לייצר עבורכם עוד ועוד לקוחות חדשים באמצעות קידום אורגני שעובד.

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

בניית אתרי קטלוג - קורנגה

בניית אתרי קטלוג

תוכן עניינים פתחתם עסק חדש ו/או מעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית ומחזור המכירות? הברירה הטבעית שלכם להתרחבות מסוג זה הינה האינטרנט- הזירה היחידה בה רוב

קרא עוד »