תוכן הוא המלך החדש על פי גוגל

תוכן הוא המלך החדש על פי גוגל כשליטת העולם הווירטואלי (ויש מצב שבעוד כמה שנים גם במציאות)משנה מעת לעת את דרישותיה לקידום אורגני, מה נכון יותר או פחות ומה לא לעשות בכלל. רוב ההמלצות של גוגל אינם באמת המלצות אלא הנחיות(כלליות לרוב)של עשה ואל תעשה.

קשה לקבל זאת מחשבתית שכן גוגל למעשה מנהל את חיינו הווירטואליים ללא כל יכולת שלנו לקבוע מי ייחשף למה ומתי, רוב הזמן אנו בכלל לא מודעים לכך שגוגל עוקב אחרינו בכל פעם שאנו עושים שימוש כלשהו בטלפון הסלולרי או במחשב, טאבלט וכו’.

יתרה מכך, המידע אודותינו נשמר במערכות גוגל ומשמש אותם להצפת פרסומות מותאמות לחיפוש האחרון שלנו, לתחומי העניין שלנו ולכל מידע אחר שגוגל למעשה לוקח מאיתנו כשותף שקט.

ניתן לקרוא עוד על השירותים שאנו נותנים, ועל דרך העבודה שלנו בפרוייקט של קידום אתרים

לפני כשנה וחצי לערך גוגל החלה במדיניות של בדיקת התוכן ונכונותו לאתר בו הוא מופיע, עד כמה הוא עדכני ומקורי, על כך מוענק דרוג חיובי לאתר ומקומו בדרוג תוצאות החיפוש עולה. התוכן חייב להיות גם בכמות תווין של מינימום 300 מילים, למרות שגוגל העולמית רמזה לא פעם כי גם תוכן באורך 2000 מילים הוא אף עדיף. השאלה כמובן האם יש כל כך הרבה תוכן לכתוב על כל נושא והאם הוא עדכני. לכן בנושא התוכן גוגל מגלה גמישות כלשהי ומדרגת לפי הפרמטרים שלה, הגם שחלקם לא ידוע לנו בדיוק.

בנקודה זו חשוב לבחור כותב תוכן איכותי ואמין, כשה אשר ישקיע בכתיבה מקורית ולא משוכתבת על בסיס תוכן קיים שכן גוגל יודע לזהות מהלך מסוג זה ואף להעניש אתר בהורדת דרוג על פי שיקול דעתם.

תוכן מקורי אשר יועלה לאתר הבית מדי שבוע או אחת לחודש באופן שוטף יגרום לקידום האתר בצורה טובה, אין הדבר אומר כי התוכן יביא את האתר למקום הראשון אך בשילוב פעולות קידום נוספות הדבר בהחלט יסייע לכם רבות לקדם את האתר בית.

רוצים לדעת יותר?

 

 

רוצים להופיע בעמוד הראשון בגוגל? השאירו פרטים או התקשרו 073-2555000:

קבלו הצעת מחיר במקום
שינוי גודל גופנים
ניגודיות