שיווק עסקים מעבר לים-יצואנים

חברה ישראלית המבקשת לשווק מעבר לים מבצעת פעולות רבות על מנת להשיג לקוחות. אנשי המכירות שלהם נדרשים להכשרה מיוחדת שכן בכל מדינה יש את מנהגי התרבות והאופן בו הם עושים עסקים וחשוב מאד ללמוד זאת בטרם נכנס לשווקים חדשים. היכולת לגרום נזק ממשי לעסק גדולה ויכולה ליפול על כל שטות כזו או אחרת, גם ברמת ניואנסים של תרבות, שפה ואף שפת גוף. “ברומא התנהג כרומאי”.

מעבר להכשרה המיוחדת לאנשי המכירות, על החברה להשקיע כסף רב בטיסות, מלונות וכלכלה שוטפת עבור כל אחד מהם. האם זה באמת מצדיק זאת? האם העולם המתקדם בו אנו חיים באמת מצריך בזבוז כספים אדיר ומשאבי אנוש וזמן?

התשובה כמו כל דבר בחיים נמצאת איפשהו באמצע, מצד אחד הקשר האישי חשוב מאד ואינו ניתן להחלפה מלאה. תמיד לקוח ירצה לראות וללחוץ את ידו על מי שעושה איתו עסקים אך אין הדבר מחייב את קיום העסקה כפי שהיה נהוג בעבר.

כיום יותר ממחצית עולם העסקים מבצע עסקאות במיליוני דולרים מבלי שבכלל הכרנו את הצד השני, אני יכול להעיד באופן אישי כי בשנים האחרונות אנו עושים עסקים עם חברות מעבר לים מבלי לדעת בכלל מי הם באופן אישי, אלא הכל מתנהל בסקייפ, טלפון ואימיילים. וברוב המקרים השרות ברמה גבוהה, המוצר או השרות מסופק בזמן ואין שום בעיה. מדי שנה קורנגה משלמת עשרות אלפי דולרים לספקים שונים העובדים עימנו, זאת מבלי שבכלל הכרנו אותם באופן אישי.

כך גם חברות ישראליות העוסקות ביצוא אשר קיצצו בשנים האחרונות את מספר הנציגי מכירות שלהם בארצות מעבר לים שכן הבינו כי אין בכך כל תועלת, פרט לעובד עצמו שאולי נהנה מרילוקיישן ומחשבון הוצאות.

קורנגה מתמחה ביצירת מערכת שיווק רחב ובעל חשיפה גבוהה וממוקדמת לקהל היעד שלך, זאת מבלי שתוציאו אנשי מכירות לחו”ל, ללא חשבון הוצאות מנופח וביכולת ממוקדת מטרה לחשוף את החברה שלכם בקרב קהל יעד רלוונטי.

חברות ישראליות העוסקות ביצוא אשר עובדות עם קורנגה דיווחו על עלייה של עשרות אחוזים במכירות במהלך השנתיים האחרונות. יצירת קשרים חדשים אשר אולי יניבו עסקאות בעתיד ופתיחת שווקים חדשים אשר לא הייתה בהם כל נוכחות של הלקוח. לא אפרט כאן כיצד אנו עושים זאת שכן אלו סודות מקצוע וידע מצטבר שרכשנו במשך שנים רבות. אך נשמח לעמוד לשרותכם במידה ואתם מחפשים להתייעל, לבזבז פחות ולהרוויח יותר! זה שם המשחק וכמובן מבלי לפגוע באיכות המוצר או השרות אותו אתם מספקים.

מעבר לידע המקצועי אותו רכשנו בעמל רב, אנו חושבים במונחים של שיווק ופרסום ממוקד לצרכים שלכם, גם פרסום במגזין מקצועי יכול לבוא בחשבון, השאלה מה רמת החשיפה שלו בקרב קהל היעד ועד כמה הוא נקרא. החשיבה הרחבה בקורנגה תסייע לחברה שלכם לצמוח באופן מבוקר ויעיל, להשיג את המטרות ולהבטיח פרנסה לעובדים.

רוצים לשמוע על סיפורי הצלחה של לקוחותינו?

צרו קשר ונשוחח 0732555000

רוצים להופיע בעמוד הראשון בגוגל? השאירו פרטים או התקשרו 073-2555000:

קבלו הצעת מחיר במקום
שינוי גודל גופנים
ניגודיות