קידום אתרים

שאלת השאלות של קידום אתרים אורגני: איך יודעים שמאמר או אתר באמת טובים לגוגל?

אז השקעתם בקידום האתר שלכם, אולי עשיתם זאת בעצמם ואולי נעזרתם במקדם אתרים חיצוני – אך כיצד תדעו שהאתר שלכם באמת נחשב כעת לבעל דירוג גבוה יותר בעיני מנוע החיפוש של גוגל? למרבה הצער, לא תוכלו כמובן לקבל תשובה חד משמעית עבור השאלה הזו (מלבד לטיפוס מעלה בתוצאות החיפוש, אם כי עדיין לא תדעו להגיד לאילו פרמטרים היה עליהם להתייחס הכי הרבה כדי להצליח). ועדיין, יש כמה דרכים לבדוק את איכות האתר שלכם, ובכלים אובייקטיביים ומדידים לחלוטין. אז אם עוד לא ידעתם עליהם או חשבתם על כך, זהו בדיוק הזמן לעשות זאת.

1. היררכיה באתר ובדיקת קישורים פנימיים

ככלל, חשוב לזכור כי אתר עמוס מדי אף פעם אינו מהווה סימן טוב בכל הנוגע לדירוג אתרים ובפרט בתחום של קידום אתרים. אתרים שבהם קשה להתמצא ולהגיע בקלות מדף לדף, ובמיוחד כאלה שההיררכיה בהם לא ברורה – כלומר שאין סדר הגיוני בין הדפים המופיעים באתר, ודפים חשובים מופיעים אחרי דפים אזוטריים – כל אלה עשויים להשפיע באופן שלילי ומשמעותי על האופן שבו תדורגו בעיני האלגוריתם המתוחכם של גוגל. כדי לשנות זאת, כדאי לחשוב על מיפוי האתר מחדש כך שהניווט בו יהיה הגיוני וקצר, ובהזדמנות זו אולי גם לשכתב כמה דפים בו מחדש, וכן למחוק הרבה מהמיותר או לכל הפחות לאחד בין תכנים לפי הקשר ומידת רלוונטיות.

2.  העתקות ושכתובים מאתרים אחרים

האם אתם כתבתם לעצמכם את התוכן באתר שלכם, או שאחרים עשו זאת עבורכם? גם אם אתם עשיתם זאת – עם יד על הלב: האם כתבתם את התוכן שלכם כפי שיצא “מהראש” שלכם ורק שלכם? או ששכתבתם תוכן קיים מאתרים אחרים המתחרים לכם ולתחום השירות שלכם? בין כך ובין כך, אתם חייבים לבדוק האם התוכן באתר שלכם מקורי, לא רק כדי להגן על עצמכם מפני תביעות חלילה, אלא גם כדי להיות בטוחים שגוגל לא “עלה” על זה בעצמו. כדי לגלות זאת, אין זה מספיק לערוך חיפוש רק בגוגל למשפטים ספציפיים מתוך האתר שלכם, אלא להיעזר בכלים כמו זה הניתן באתר CopyScape ולבדוק זאת באופן מקצועי. ובשאלה האם כדאי להשקיע בזה את מעט השקלים שהשירות כרוך בו? התשובה היא בהחלט כן.

3. נתוני כניסות לאתר

כלי נוסף וחיוני מאין כמוהו למדידת איכות האתר שלכם הוא הכלי הבודק את מספר הכניסות של גולשים לאתר שלכם, כמו גם נתונים נוספים (תלוי בשירות הספציפי) כגון זמני שהייה, מהירויות טעינה וכיוצא בזה. תמיד בעת קידום אורגני חשוב לזכור, כי אתרים כמו alexa ודומיהם חייבים להיות בראש סדרי העדיפויות שלכם, ולמעשה יש לעיין בהם על בסיס יומי, אם לא כמה פעמים ביום.

רוצים להופיע בעמוד הראשון בגוגל? השאירו פרטים או התקשרו 073-2555000:

קבלו הצעת מחיר במקום
שינוי גודל גופנים
ניגודיות