קידום בגוגל

קידום אתרים בגוגל הנו מושג רחב ואף לאנשי מקצוע הוא אינו ברור מאליו, קיימים מספר תחומים בהם הביטוי “קידום בגוגל”מתאים ולכן קשה להבין בשניה הראשונה מה בדיוק כוונת המשורר.

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן לעשות סדר בבלגן, לא לאנשי המקצוע המבינים ויודעים דבר או שניים אלא לבעל העסק או החברה אשר צריך לקבל החלטה נכונה המתאימה לעסק ולהתפתחותו העסקית.

אז מהו בעצם קידום בגוגל?

בגדול מדובר על קידום האתר שלכם לעמוד הראשון בגוגל ולמיקום גבוה ככל הניתן בעמוד זה, ככל שהקידום יתבצע טוב יותר ואיכותי יותר כך האתר יופיע במיקומים הראשונים בגוגל בעמוד הראשון וימשוך כניסות רבות בקרב הגולשים שביצעו חיפוש לתחום המבוקש.

חשוב לזכור כי בין שיטות הקידום השונות ישנם פערים עצומים במהות ובתקציב החודשי, אומנם קידום אורגני וקידום ממומן מתבצעים בגוגל ומטרתם די זהה(במכנה המשותף הרחב של הבאת גולשים לאתר). אז בואו נסקור את השיטות לקידום בגוגל ומה היתרונות /חסרונות של כל שיטה.

1.קידום אורגני:קידום טבעי בגוגל הנתמך על ידי ביצוע עשרות עד מאות פרמטרים של גוגל כדרישה לעמידה בהופעה בעמוד הראשון בגוגל.שיטה זו מבוססת על מגוון פעולות באתר הבית ומחוצה לו, תכנים, תיוג תמונות, קישורים פנימיים וחיצוניים, כותרות, נכונות התוכן לאתר ועוד פרמטרים רבים, כל אחד מהם באחוזי חשיבות שונים מהאחר. כאן חשוב לציין כי נסיון להונות את גוגל או לקצר תהליכים עלול לגרור עונש מטעם גוגל, עונש כזה מתחיל מעצירת הקידום(קשה מאד לזהות ולאתר)וכלה בהסרת האתר מהחיפוש בדפדפן כרום והצגת אזהרה לגבי המשך גלישה לאתר הנדון. בכך גוגל יכול למעשה לגרום לעסק המבוסס על מכירות באינטרנט לפשוט את הרגל בתוך זמן קצר שכן להוציא אתר מעונש מסוג זה יכול לקחת חודשים רבים ואף עלול להגמר בהחלפת האתר והדומיין.

מהות:קידום איכותי וביחס הקלקה של 1:5 על פני הקידום הממומן, דבר המעיד על רצינות הפניות, עיתוי מוצלח להנעה לפעולה והשגת לקוח איכותי בתקציב נמוך מאד. מיקומים גבוהים בעמוד הראשון בגוגל תורן לחשיפה רחבה, זכירות בקרב קהל היעד ולמעשה מהווה סוכן המכירות שלכם 24/7. לא פחות חשוב הנו התקציב הקבוע המוגדר בתחילת ההתקשרות ואינו משתנה, דבר המניב בסופו של יום כניסות רבות לאתר ובחישוב עלות הקלקה מדובר על שקל או אגורות בודדות. לכן קידום אורגני הנו המועדף מבין כל השיטות ומניב לעסק כניסות רבות, עלויות נמוכות עד כדי גיחוך ויצירת פלטפורמת מכירות פעילה ללא כל השקעה נוספת.

2.קידום ממומן:הדרך הקלה של גוגל להציע פרסום לבעל עסק, גם אם אין לו אתר בית אלא עמוד נחיתה פשוט. אין צורך לעמוד בדרישות גוגל כמו בקידום האורגני, אלא הרבה פחות מכך. הפרסום עולה תוך ימים בודדים ומניב תוצאות(כניסות).

מהות:אפשרות פרסום מהירה, עלויות יקרות המדיעות לכדי עשרות שקלים להקלקה, תלוי בתחום ובמדד הביקוש/תחרות.אינו יוצר זכירות או חשיפה לעסק אלא מוביל לפעולה מהירה ולשכחה גם, עלויות הפרסום עולות מחודש לחודש ולאו דווקא בהתאמה לכמות הפניות או יחס ההמרה של הקמפיין. עסק המפרסם בקידום ממומן למעשה אינו מותיר “משקע חיובי”לגולש אלא נקודתי וקצר טווח עד כדי שעות ספורות, קרי, לא התבצעה עסקה בפרק זמן זה, רוב הסיכוים כי הגולש ישכח את העסק ויעבור לעסק הבא.

אז מה עדיף? כמו כל דבר בחיים אין המלצה אחת גורפת הנכונה לכולם, כל עסק והמטרה שלו מבחינת מכירות/אסטרטגיה. רוב העסקים מבצעים קידום אורגני תחילה ורק לאחר מכן משקיעים תקציב בקידום ממומן, זאת עקב העובדה כי קידום אורגני מניב לאורך הזמן תוצאות טובות, איכותיות, ומניבות יותר מאשר כל אמצעי אחר.

לפגישה ללא כל התחייבות צור קשר.

 

רוצים להופיע בעמוד הראשון בגוגל? השאירו פרטים או התקשרו 073-2555000:

קבלו הצעת מחיר במקום
שינוי גודל גופנים
ניגודיות