קידום אתרים

קידום אתרים ב-2018

ההסבר הכי ברור למה צריך קידום אתרים, נעוץ בהבנת העולם הדיגיטלי הצפוף, שבו אם לא תתקדם, תלך מהר מאוד לאיבוד ושום גולש לא יגיע לאתר שלך ולא ישמע עליך. ידוע הוא כי בעולם השיווק כדי למכור צריך לבלוט. אם אתם רוכשים חנות בקניון, תעדיפו שהיא תהיה במרכז, במקום שבו מסתובבים לקוחות פוטנציאליים, במקום שקל להגיע אליה. שיש חנייה לקניון הזה, ולכן יש סיכוי שיגיעו לשם הרבה לקוחות. שאין שום דבר שמפריע לקניון הזה להיות מוצלח, ואם זה לא יהיה כך, סביר להניח שאתם לא תשכרו חנות במקום הזה. אבל לשכור חנות בקניון מרכזי עוד לא אומר שעשיתם את כל עבודת השיווק שאתם צריכים לעשות. הקניון צריך להיות מזמין, נגיש וידידותי לסביבה. החנות צריכה להיות מרכזית ומזמינה מבחינת המיקום שלה, ואחר כך כמובן תטרחו על עיצוב ובניית תדמית. על מלאי נכון, שירות טוב ואם כל התנאים האלה יתמלאו, סביר להניח שתצליחו.

אתר בקניון הדיגיטלי

עכשיו דמיינו לעצמכם שהעולם הדיגיטלי, הוא קניון אחד עצום, ושהאתר שלכם נמצא באיזה שהוא מקום, אתם אפילו לא יודעים. אתם לא יודעים אם “לקוחות פוטנציאליים” רואים אותו, אם הוא בולט. אם הוא נמצא במקום טוב, בו נמצאים קהלי היעד שלכם. אתם לא יודעים ואתם גם לא יכולים לדעת עד שלא תעשו קידום אתרים. רק באמצעות קידום מילות המפתח הנוגעות לתחום האתר, תוכלו בהקשת המילים הללו להבין איפה הוא ממוקם, ומבחינתכם הקניון הגדול הזה שאנחנו מדברים עליו זה גוגל. זאת אומרת, אם אתם עושים קידום אתרים יש סיכוי שבתהליך נכון של קידום, תגיעו מקומה שלישית של “קניון גוגל” לקומה ראשונה, ואם תשכרו את שירותיו של מקדם מעולה, תוכלו להיות “האתר” הכי מבוקש בקניון הזה במילות המפתח שלו. מה שבטוח זה דבר אחד. אם לא תעשו קידום אתרים, תמשיכו להיות בקומה שלישית ואולי אף למעלה מזה, כי כדי לבלוט ברשת ולעלות בתוצאות החיפוש צריך לעשות משהו, זה לא קורה מעצמו, זה דורש עבודה סיזיפית ומצטיינת של מקדם אתרים עם ניצוץ של גאונות שידע לעקוף את המתחרים שלכם בכל הקומות.

קידום אתרים-  שני סוגים

קידום אתרים בגוגל יכול להתבצע בשני סוגים. האחד הוא קידום אורגני בגוגל, המבוסס על קידום מילות מפתח של האתר והתחום שלו באמצעות הצת מאמרים וקישורים. הסוג השני הוא, רכישת קמפיין ממומן שנקרא PPC, שזה ראשי התיבות של PAY PER CLICK וזה אומר שכל הקלקה על המודעות שלכם עולה כסף, והעלות נקבעת לפי הביקוש והתחרותיות על מילות המפתח שלכם. מקדם אתרים יודע לערוך סקר מילות מפתח, ולהחליט מהן המילים שהכי כדאי לכם לקדם במודעות, שאלה הן המילים שמקלידים הגולשים, כאשר הם מחפשים שירות או מוצר כמו שלכם.

רוצים להופיע בעמוד הראשון בגוגל? השאירו פרטים או התקשרו 073-2555000:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות