קידום אתרים בגוגל

בניתם אתר בית חדש או שדרגתם אתר קיים, תתחדשו!

קידום אתרים בגוגל כעת אתם צריכים לקדם אותו בתוצאות החיפוש בגוגל או בשפת העם “קידום בגוגל“, ייתכן והאתר כבר מקודם על בסיס האתר הישן ולכן חשוב לזכור לבצע פרוטוקול 301 על מנת לשמר את דרוגו הנוכחי בתוצאות החיפוש בגוגל. ללא ביצוע הליך זה הדרוג יאבד לתמיד וכל ההשקעה שלכם בקידום תרד לטמיון.

מעת לעת אני שומע על ..ונחשף לתוכנות המתיימרות לבצע SEO חינם ואיכותי ללא מגע אדם, כאיש מקצוע אני יודע כי תוכנות אלו אינן מסוגלות להחליף חשיבה אנושית וידע פרקטי ומצטבר בקידום אתרים. אך על מנת לבחון ולהכיר אפשרויות ותוכנות ככל הניתן אני מוריד תוכנות אלו ומבצע עימן אופטמיזצייה לאתר, זאת על מנת לבחון יכולות התוכנה והאם באמת יכולה/ראויה להחליף איש מקצוע.

בפעם האחרונה שבדקתי תוכנות אלו לא התרשמתי כי הם מסוגלות להחליף איש מקצוע, התוכנה אינה מציעה ירידה לפרטים כראוי, מציינת את המובן מאליו כבסיס ולמעשה אינה מספקת תובנה או שיפור הקידום על ידי ביצוע פעולות שאינן מוכרות לנו בקורנגה כמקדמי אתרים.

יתרה מכך, זיהיתי כי חלק מהתוכנות אינן מתייחסות לנושאים חשובים בקידום ולכן גם קיים חשש כי אתר שיסתמך רק על קידום אתרים באמצעות תוכנות ייפגע בדרוגו מסיבות אלו. ללקוח קשה מאד עד בלתי אפשרי להבין מדוע הדרוג שלו נפגע שכן מבחינתו פעל כיאות ועל פי דרישות גוגל, הלקוח אינו מודע לבעיות שיוצרת התוכנה שכן נותן בה אמון מיידי ובכך גם מחפש את “האשמה” בפעולות אותן ביצע ולאו דווקא בתוכנה. כאשר אנו בקורנגה מקבלים לקוח אנו מבצעים תהליך שלם של בדיקות על מנת להבין מה מצב האתר בעת קבלתו, מה דרוגו ומה האפשרויות לניהולו. פרטים אלו ואחרים מספקים לנו מידע חשוב מאד וקריטי לגבי ביצוע פעולות קידום אורגני, מה לבצע בתחילה ומה לאחר מכן, האם האתר בעונש על ידי גוגל ומה מצבו מבחינת קידום בגוגל מול המתחרים.

נתונים אלו ועוד הנם למעשה אבני בסיס בעת קבלת לקוח חדש וחלק בלתי נפרד מהכרת הלקוח וזירת עבודתו, לאחר למידת הלקוח יתרונותיו וחולשותיו מול המתחרים אנו ממליצים על פעולות מסויימות ומבצעים אותן במהירות האפשרית.

מעקב של בן אדם מקצועי המפעיל שיקול דעת וידע מקצועי מניבים את התוצאות הטובות ביותר עבור הלקוח ואתר הבית שלו, שילוב של ידע מעת הלקוח וידע מקצועי מעת המקדם אתרים ישיג את היעדים ומעבר לכך. אנו רואים זאת בכל אתר שאנו מתחילים לקדם וכיצד הנתונים עולים ועולים מדי חודש, כאשר בשלב מסויים הכניסות מתורגמות למכירות ולחשיפה רחבה יותר.

לפרטים נוספים נשמח לסייע ללא כל התחייבות

בברכה,

צוות קורנגה,

 

 

רוצים להופיע בעמוד הראשון בגוגל? השאירו פרטים או התקשרו 073-2555000:

קבלו הצעת מחיר במקום
שינוי גודל גופנים
ניגודיות