קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל – איך להשאיר את הלקוחות באתר?

כל המומחים בתחום קידום אתרים בגוגל מדברים על הקלקות, על כניסות ועל חשיפה. אבל מה ש(כמעט) כולם מפספסים הוא המהות שבאה לאחר מכן. אז נכון, כולם יגידו ויודו שהם “כבר מזמן” חושבים בראש של לקוחות אמיתיים, כלומר בני אדם ולא מכונה, מפני שכך עובד האלגוריתם של גוגל, וכדי להתאים מנוע חיפוש לאנשים צריך להיכנס לראשם של אנשים. אך יש דבר אחד ש99% מהמקדמים והמשווקים מפספסים, שמשקף התנהגות אנושית בצורה הטובה ביותר – והוא ההישארות באתר והחיפוש אחריו גם לאחר הפעם הראשונה שגולש נתקל בו.

חשבו למשל על פרסומת ממומנת שקפצה לה בראש תוצאות החיפוש שלכם, או אפילו אתר אשר עובר תהליך של קידום אורגני שהצליח לטפס למעלה לראש תוצאות החיפוש האורגני – האם זה תמיד היה מה שחיפשתם? כמה פעמים קרה לכם שאתם, בתור אנשים פרטיים (ולקוחות פוטנציאליים), התרשמתם מאתר מסוים במשך כמה שניות, ויצאתם ממנו בחמת זעם לאחר שהבנתם שהוא סובל משיווקיות יתר, מפרסום מאסיבי או פשוט מחוסר התאמה למה שחיפשתם (כפי שקורה ברובם המוחלט של המקרים הללו)? כעת חשבו על האתר שלכם, ושאלו את עצמכם בכנות: האם אתם באמת פונים לבני אדם, או שאתם רק מעוניינים להיכנס למספרים הגדולים של גוגל וגוגל אדוורדס?

אז איך שומרים על הלקוח לאורך זמן?

במבט ראשון, קשה לענות על שאלה כזו, מכיוון שאותו “לקוח” אינו בהכרח לקוח בכלל, וכפי שכבר אמרנו ייתכן שהוא בכלל הגיע לכאן בטעות. אך דוקא במקרים כאלה, יהיה טוב להדגים זאת בצורה המסורתית והפשוטה ביותר: חשבו עליכם כעל בעלי חנות, המציעים את מוצריהם למכירה בשוק או ברחוב, ונכנס לפתע אדם זר לחנות שלכם: מיד באותו רגע הוא כבר ייחשב כמובן ל”לקוח”, ולמעשה כל צורת החשיבה שלכם, בכל שלב – החל מעיצוב הקירות שבחנות ועד לבחירת המצרים ואופן הצגתם, כולל הדברים שתאמרו למי שנכנס – צריכים להשאיר בקרב העוברים והשבים רושם, וטעם של עוד. כך, גם אם יתברר שהסחורה שלכם אינה רלוונטית עבורם, חשוב שתעצבו ותכינו את החנות שלכם לאפשרות של “הפעם הבאה”, והכל כמובן בהתאמה מקסימלית לקהל היעד שלכם (ולא לכל אחד, באופן כללי וסתמי).

איך לא להבריח את הלקוחות שלכם?

מצחיק אולי לדבר על כך, אבל יש משווקים ובעלי עסקים שלמרבה הצער מצטיינים בלהריח את הלקוחות הפוטנציאליים שלהם מהאתר שהם מפרסמים, וכך הם אינם מאפשרים לעצמם קידום אתרים בגוגל בצורה אפקטיבית, ולמעלה מכך אך גומרים לעצמם נזק. אז מה לא לעשות? בשום פנים ואופן אל תבטיחו בכותרת את מה שאינכם יכולים לספק בתוכן הטקסט, אל תטעו גולשים בפרסום שגוי, ואל תעייפו אותם בתוכן לא מעניין, דלוח, מלא בטעויות או מבולגן. ממש כמו בחנות כך גם בהקשר של קידום אתרים בגוגל, חשוב להראות את הסחורה שלכם ללקוחות בצורה הטובה, המותאמת והחדה ביותר, פשוט כדי להשיג את התוצאות האנושיות – וממילא גם הטובות ביותר.

רוצים להופיע בעמוד הראשון בגוגל? השאירו פרטים או התקשרו 073-2555000:

קבלו הצעת מחיר במקום
שינוי גודל גופנים
ניגודיות