קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל - קורנגה בע"מ
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

נגיד שיש לך עסק…ונגיד שיש לעסק שלך אתר. אתה יושב עם החברים/ משפחה ומתחילה שיחה על ” קידום האתר באינטרנט “, “קידום ממומן”, ” קידום אתר אורגני בגוגל ” ועוד מונחים שבוודאי לא ממש הכרת עד עכשיו. לכל אחד יש מה להגיד (לאו דווקא לתרום) והשיחה הולכת והופכת למבלבלת יותר ויותר, אז בוא נעצור כאן וננסה לעשות לך סדר ונראה, כיצד אנו יכולים לסייע לך לפזר את העננים.

 

קידום אתרים בגוגל- אורגני? ממומן? עמוד ראשון

מה אתה רוצה ומה מתאים לך? אלו השאלות החשובות ביותר שאנו בקורנגה, בודקים עם הלקוח, שכן, קידום אתרים בגוגל עושים בשני אופנים שונים:

  • קידום אורגני בגוגל, הוא כמו ריצה למרחקים ארוכים, שתיקח ותביא את העסק שלך אל העמוד הראשון במנוע החיפוש לטווח ארוך ותייצר לך תנועת לקוחות איכותיים קבועה ורציפה.
  • קידום ממומן, הוא ריצה קצרה, לטווח זמן מוגדר, בעלות כספית מותאמת קרי, מודעת פרסום במיקום גבוה בעמוד הראשון בגוגל ליצירת מכירה/ לידים ללקוח. התשלום נעשה רק לאחר לחיצה על המודעה (המונח המקצועי הינו PPC: Pay Per Click- תשלום לפי לחיצה).


למה חשוב להופיע בעמוד הראשון במנוע החיפוש הגדול מכולם?

מאחורי השאלה מסתתרת גם התשובה- מנוע החיפוש הגדול בעולם. הופעה בעמוד הראשון, שווה מוניטין יוקרתי לצרכן / ללקוח, כמו כן, בכל הקשור למשקיעים- הופעת העסק שלך בעמוד הראשון משמעו- רושם ראשוני חיובי ביותר, מה שמבטיח פוטנציאל גבוה לסגירת עסקה משתלמת. 


עמוד ראשון בגוגל באמצעות קידום אתרים אורגני לאתר

אנו בקורנגה מאמינים, כי קידום אורגני בגוגל הוא קריטי יותר מזה הממומן – עבור הטווח הרחוק ומביא כניסת לקוחות איכותיים ורציניים יותר, שכן אלו הקלידו בחיפוש מוצר ספציפי ולא משהו כללי ולא פחות חשוב, זהו הקידום הפחות יקר והמשתלם ביותר לעסק שלך!

אך אל תתפתו להצעה הזולה הראשונה שתיקרה בדרכם. קידום אתרים אורגני בגוגל, הוא תהליך סיזיפי שדורש הרבה ידע בהבנה תיאורטית שלך התחום, כמו גם ניסיון בשטח עם מגוון אתרים – בפלטפורמות שונות: מוודרדפס הידוע, החביב והטוב לאתרי וויקס ועד לאתרי מסחר (ווקומרס ומג’נטו) ומעקב שוטף אחרי שינויי האלגוריתם של גוגל, קרי דרישותיו מאתרים (ממשק משתמש ידידותי עם תפריטים נוחים והיררכיה ברורה והגיונית, מהירות טעינת עמודים ראויה, מילות מפתח במקומות הנכונים ועוד) עבור זכייה במיקומים מכובדים בעמודי תוצאות החיפוש.
ייתכן מצב בו האתר מקודם אורגנית אך במהלך חודשים רבים, הקידום לא משיג תוצאות אלא מדשדש במקום.

מצב זה יכול לקרות במצב בו מקדם האתר שלכם, קרי איש ה-SEO, לא מקצועי מספיק ו/או שאינו מקדיש לאתר שלכם מספיק זמן טיפול. קידום אתרים בגוגל, מחייב את איש המקצוע ואת העסק, להיות כל הזמן עם אצבע על הדופק ולעדכן את האתר בתכנים מתאימים. ניסיונות שלכם לחסוך כסף ולקדם אתר בעצמכם או באמצעות מקדם אתרים מתחיל או לא מקצוען מספיק, עלולות לעלות לכם הרבה יותר כסף בהמשך הדרך ואף יכולות לגרום לנזק בלתי הפיך לתוצאות הקידום האורגני. אם ברצונכם לקרוא מידע נוסף או קווים מנחים אודות איך לבחור את חברת ה-SEO הבאה שלכם, אנו ממליצים לכם לקרוא את המאמר הבא.

אנו בקורנגה מאמינים, שהצלחתך – היא הצלחתנו ולכן אנו מציעים ללקוח סל שירותים רחב, הכולל בין היתר תחזוקה שוטפת של האתר, העלאת תוכן עפ”י מילות מפתח ועוד.


קידום אורגני בגוגל עם קורנגה

קורנגה” הוא דרקון המגן על נכסי העם ושומר עליהם מכל רע. כך אנו פועלים עבור לקוחותינו ומשקיעים שעות רבות במשימה המורכבת הזו.

שנים של עבודת קידום אתרים אורגני בגוגל עבור לקוחות רבים שנמצאים בעמוד הראשון בגוגל (ממגוון תחומים – החל מ”הכל לבית” שהוא אתר מסחר בתחום כלי הבית, עד טבע הדברות שנחשבת לאחת החברות האמינות בתחומה)
כל הלקוחות מקבלים אצלנו יחס משפחתי, מענה מהיר ואישי ושירות מקצועי ללא רבב. עבודתנו מניבה פירות לשנים קדימה ומגדילות את החשיפה האורגנית שלכם ברשת ומספקת לקוחות פוטנציאליים אשר סוגרים עסקה / מבצעים מכירה / הזמנה. 

לקידום אתר העסק שלך, צור קשר כעת.


קידום אורגני בגוגל איך זה עובד ?


קידום אורגני בעברית ו – SEO (Search Engine Optimization) באנגלית הוא מכלול פעולות שיש לבצע באתר (Onsite SEO) ומחוצה לו (Offpage SEO) עבור שיפור חווית השימוש באתר וקריאותו של האתר עבור אלגוריתם דירוג האתרים של גוגל ודומיו.  מטרת העל כאן, היא כמובן להשיג עבור האתר, כמה שיותר תנועה אורגנית (ללא תשלום לגוגל ודומיו), קרי גולשים המגיעים מדפי התוצאות (SERP) של מנועי החיפוש.
תהליך זה של אופטמיזציה, כולל אלמנטים כמו: התעסקות קלה בקוד האתר (למשל עבור הטמעת תגיות מטא וקטעי סכמה), סידור מבנה האתר ועריכת תוכנו, במטרה ליצור אתר ש”משחק לפי הכללים” שגוגל ושאר מנועי החיפוש (בינג, יאהו, יאנדקס, ביידו וכו’) שנקבעו כ-“Signals” לקידום האתר באלגוריתם של מנועי החיפוש.

מה האלגוריתם של גוגל מחפש ולפי מה הוא יודע איך לדרג אתר?

זה מורכב מעניינים טכניים רבים, אך מה מה שחשוב להבין לפני הכל, זה הרעיון הגדול שעומד מאחורי שיטות הדירוג המורכבות של מנועי החיפוש.
בשורה התחתונה, מנועי החיפוש מכוונים להציג לגולשים את האתר הכי רלוונטי לערך החיפוש (query) שהוקלד בשורת החיפוש. לצורך העניין, מנוע החיפוש העכשיוי של גוגל יודע לספק תוצאות שונות עבור משתמשים שונים עבור עברך החיפוש – באמצעות שימוש במיקום הגיאוגרפי של המשתמש (ברמת העיר שהוא נמצא בה) והיסטוריית החיפושים שלו (באמצעות ניתוח ה-cookies שהצטברו אצלכם בזכרון המטמון של הדפדפן).
אם לפשט את הנושא המורכב מאוד של קידום אורגני בגוגל ויתר מנועי חיפוש, ניתן לומר שישנם מספר מרכיבים או אלמנטים שחשובים יותר לתהליך מאשר אחרים וניתן למנות אותם כך:
שרת ודומיין – שרת יציב, מאובטח ומהיר – עם זמני טעינה טובים, בשילוב עם דומיין עם סיומת לוקאלית (ו-URL רלוונטי ככל האפשר לעיסוק החברה או בשימוש בשם החברה עצמה) חשובים מאוד לפעילות קידום האתר.
חווית שימוש באתר (UX) – זמן טעינה טוב (פחות מ-1.2 שנ’ עבור הצגת התוכן העיקרי באתר – משמע טקסט וכותרות) , היצמדות לכללי הכתיבה באינטרנט ושימוש היררכי נכון בתפריטי header ו-footer, כמו גם בכותרות בגוף הטקסט (H1-H6), שימוש בכותרות מתארות עבור העמודים השונים (תגיות מטא), שילוב מושכל בויז’ואלס (תמונות וסרטונים רלוונטים) וטקסט אלטרנטיבי לתמונות (Alt text), שימוש נכון בקישורים פנימיים (internal links) עבור חיבורים רלוונטים בין עמודי תוכן שונים – כל אלה ועוד, הם אלמנטים שישפיעו על חווית השימוש באתרכם ויקבעו האם הגולש ימשיך לגלוש בין עמודי האתר השונים ולבצע את הפעולות המבוקשות (מילוי טפסים שונים, רכישת מוצרים וכו’) או יבצע Bounce back (נטישה אחורה אל דף תוצאות החיפוש בגוגל ושאר מנועי חיפוש). אתר ששיעורי הנטישה שלו גבוהים, “יזכה” בדירוג בעייתי בתוצאות החיפוש של גוגל.
תוכן- מאמרים בעלי תוכן ייחודי, רלווונטי (ומעודכן בתדירות גבוהה בקטגוריות אתרים מסוימות) ובנויים נכון מבחינת שימוש בתגיות מטא (בקוד האתר- עבור תיאור העמוד בתוצאות החיפוש של המנוע של גוגל) , כותרות בגוף המאמר ושימוש משכיל במילות המפתח שאנו רוצים לקדם, ישפרו בצורה ניכרת את סיכוייו של עמוד התוכן, להתברג בצורה יפה בדירוגים של מנוע החיפוש.
קישורים מאתרים חיצוניים (backlinks) –
כאשר האתר שלכם כבר בשלב בו הוא עבר אופטימזציה איכותית מבחינה אורגנית (פרמטרים טכניים ותוכן משובח), אתם זקוקים לשיפור התנועה הזורמת אליו. באמצעות השגת קישורים חיצוניים, תוכלו להפוך את אתרכם לגלוי יותר עבור אלגוריתם החיפוש של גוגל (או זחלני החיפוש אם תרצו), גם כאשר תתמודדו מול חברות גדולות ו/או ותיקות מכם.
משימת השגת הקישורים, מתבצעת על ידי כתיבת מאמרי מערכת (מאמרי אורח) באתרים בעלי עיסוק דומה / זהה, שיתופי פעולה עסקיים מקוונים עם חברות אחרות (חברת אם/בת, לקוח החברה שמקשר מהאתר לו לאתר שלכם וכו’) וחיבורים לעמודים עסקיים ברשתות החברתיות (פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם, פינטרסט ועוד) .

ולמה כל זה אמור לעניין אתכם בעלי העסקים ?

הנתונים בנוגע לאפקטיביות של הופעה בעמוד התוצאות של גוגל הינם חד משמעיים – אם אתם רוצים שהאתר שלכם יקבל תנועה, הוא חייב להופיע בתוצאות במנוע החיפוש המוביל בעולם!
הנכס הדיגיטלי שלכם חייב להיות בעמוד התוצאות הראשון, לכל הפחות (10 מקומות ראשונים בתוצאות), כאשר כמה שתופיעו גבוה יותר בדירוג, ככה הסיכויים שיקליקו דווקא על כניסה לאתר שלכם – עולים פלאים!
לצורך העניין, על פי הסטטיסטיקות כ- 89% מהקלקות הגולשים מגיעות לאתרים הנמצאים בעמוד התוצאות הראשון , כאשר האתרים הנמצאים בשלושת התוצאות הראשונות זוכים לנתח של לא פחות מ – 60% מהקלקות אלו.



אז איך תעשו קידום אורגני בגוגל בצורה נכונה ?

בכדי לקדם את הנכס הדיגיטלי שלכם בצורה האפקטיבית ביותר בגוגל, אתם צריכים לדעת לעבוד לפי המתודולוגיה הרלוונטית. תהליך זה , של שימוש בכל ה- signals (פרמטרים) ש”מעניינים” את האלגוריתם של מנוע החיפוש – הוא ארוך, מצריך ידע לא מועט והתמדה רבה בתהליך (לא “זבנג וגמרנו”).
על כן, אם אין לכם את הידע והזמן הנחוצים לתהליך, אנא פנו לחברת קידום אתרים מקצועית שתעשה את הקידום האורגני עבורכם ותשיג עבורכם את התנועה וההמרות מאתרכם שאתם כה מייחלים להם.

למה העסק שלכם צריך קידום אורגני בגוגל?

כל בעל אתר צריך לדעת כי ללא קידום אתרים אורגני בגוגל ושאר מנועי חיפוש מובילים, לא ניתן למקסם את הרווחים הטמונים ברשת האינטרנט.
Google הוא מנוע החיפוש המוביל בעולם וגם בישראל הוא לוקח את הבכורה מבין מנועי החיפוש האחרים (DuckDuckGo, Bing, Yahoo וכו’) כאשר 97% מהגולשים בוחרים להשתמש בו כמוצא ראשון עבור חיפושיהם ברשת.
לכן, קידום אתר בגוגל, אינו דבר שניתן להתעלם ממנו,בין אם אתם מנהלים עסק קטן הכולל אתר תדמית לא מורכב ובין אם עסק גדול, הכולל חנות און ליין ()Ecommerce) מרשימה – עם אלפי מוצרים בקטלוג.
קידום אורגני בגוגל (מקצועי), צפוי מאוד להיות רלוונטי עבורכם גם אם אינכם מחזיקים בתקציב שמן במיוחד, כיוון שהוא יכול למצב אתכם בדירוג גבוה בתוצאות החיפוש- גם אל מול חברות הרבה יותר גדולות ממכם, אם נעשית אופטימיזציה נכונה בנכסיכם הדיגטליים.


הסיבות העיקריות לקידום אתר אורגני בגוגל – בנקודות:

  • תנועה אורגנית לאתרים, הינה מקור הטראפיק המוביל בעולם (לפני מודעות, כניסות ישירות מסרגל הדפדפן וכו’) עם הערכה כי 64% אחוז מהטראפיק הכולל – מגיע מערוץ זה.
  • קידום אורגני בגוגל עוזר לכם לבנות מותג מוכר – באמצעות חשיפה לשירותים ומוצרים שלכם בתוצאות של מנוע החיפוש. בנוסף, אנשים נוטים לקבל את מנוע החיפוש הבכיר, כאוטוריטה משמעותית ולכן, אתר המדורג גבוה באופן טבעי (לא מודעה) בתוצאות החיפוש, יחזק אצל כולנו את תחושת הביטחון בעסק.
  • אין גבול לכמה שאפשר להתקדם בדירוג תוצאות החיפוש ובכמות תנועת הגולשים שהאתר שלכם מושך אליו ממנוע החיפוש- אם האתר שלכם ידידותי למשתמ, מעניין וסוחף, אין סיבה שלא תגדילו בנתמדה את מספר המשתמשים בו ובהתאם את מכירותכם. בנוסף,  קידום אורגני בגוגל מסייע להביא לידים איכותיים, במידה ועושים אותו נכון (למשל, שימוש מושכל ב”ביטויי זנב ארוך” המניעים לפעולה).

כתבו לנו

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

בניית אתרים מקצועית - קורנגה נתניה

איך בוחרים מקדם אתרים ?

עסקים וחברות נעזרים בגופים חיצוניים בחיי היומיום העסקיים שלהם. חלק מאותן חברות צד שלישי מספקות מוצרים וחלקן מעניקות שירותים למטרות שונות. כאשר מדובר בשיווק באינטרנט,

קרא עוד »
בניית אתרים לגוגל - מאמר של קורנגה בניית אתרים וקידומם

בניית אתרים לגוגל

עולם האינטרנט תופס תפקיד מרכזי בחיינו. ההיצמדות לסמארטפונים ולמחשבים עושה את שלה וכיום רוב הפעילות העסקית בהיבט השיווקי נעשית דרך האינטרנט. לשם הצלחת שיווק שירותי

קרא עוד »