שאלות ותשובות נפוצות בקידום אתרים

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

כמעט כל אחד מאתנו נעזר באינטרנט בכדי להשיג אינפורמציה כזו או אחרת. העובדה כי האינטרנט מהווה מרחב ווירטואלי ואין סופי להציג מידע בנושאים כה רבים, הביא את בעלי העסיקם להקים אתרי אינטרנט עבור הלקוחות הקיימים והבאים כאחד. אולם, בשל התחרות הגואה בתחום, נאלצים עסקים וחברות לקדם את האתרים אותם בנו, במנועי החיפוש, כדי שהגולשים הנמצאים במנועי החיפוש הללו, כדוגמת Google’ אכן יימצאו את האתר שלהם לאחר שביקשו למצוא דבר מה. פעולות קידום האתר מבוצעות על פני תקופות מוגדרות וע”י חברות קידום אתרים מקצועיות.

לכן כל מי אשר מעוניין לקדם את אתר האינטרנט שלו חשוב כי יבין בכמה נושאים החיוניים להצלחתו:

מה חשוב ללמוד בטרם התחלנו בקידום אתר בית העסק שלנו בגוגל ?

שאלה נפוצה בקרב בעלי אתרים המתחילים קידום בגוגל מדברת על מה נכון ומה פחות נכון לבצע באתר, כדי שגוגל יקדם אותו במעלה דירוג תוצאות החיפוש? ובכן, לשאלה זו אין תשובה אחת וחד משמעית. ישנן פעולות רבות ומגוונות אותן יש לבצע כדי להצליח במשימה. החל מבניית אתר אינטרנט עם תשתית ברמת היכולות הטכניות שלו, עד לנגישותו לקהל היעד בצורה האופטימלית ביותר וכלה בהוספת תוכל איכותי ורלוונטי כל עת, אל תוך האתר.

בתוך כך תעלנה שאלות אחרות כגון: האם למקדם אתרים צריכה להיות יכולת טכנית ואנליטית? התשובה לשאלה זו תהיה חיובית בהחלט. מקדם אתרים חייב יהיה להכיר היטב את כלי הבדיקה של גוגל, להבין כיצד לנתחם בצורה נכונה וזאת כדי לנתב עצמו (ואת האתר עליו הוא אחראי) אל הדרך הנכונה להצלחה.

בנוסף לזאת תמיד נצטרך לשאול עצמנו איזה תוכן נוכל להוסיף לאתר כדי שמנוע הניתוח של גוגל יחשיב אותו לתוכן רלוונטי לגולש? על שאלה זו נוכל לענות בעצמנו. ברמת תכנים, כל תוכן המדבר את פועלו של העסק וכתוב בצורה נהירה וברורה, יהיה רלוונטי לגולש שייתקל באתר. מכיוון שגוגל רואה בגולשים שהגיעו אל האתרים השונים דרכה, כלקוחות שלה עצמה, הרי שהיא תעדיף אתרי אינטרנט עם תוכן התואם את אתר בית העסק וכמובן את מילות החיפוש אותן הקיש הגולש, בשורת החיפוש בגוגל.

כפי שנוכל לראות, קידום אתרים בגוגל מכיל בתוכו מספר בלתי מבוטל של גורמי מפתח אשר יובילו להצלחת המשימה. הגדרה נכונה של היעדים שלנו, שימוש בטכנולוגיות חדישות ובמקדמי אתרים מקצועיים, יהיו אלו שיעשו את ההבדל בין הצלחה לכישלון.

כתבו לנו

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

הסרת אזכורים שליליים - קורנגה בע"מ

הסרת אזכורים שליליים

“הסרת אזכורים שליליים” באינטרנט, הינם חלק מתהליך שלם הנקרא “ניהול מוניטין ברשת” ומדבר על דחיקת האזכורים השליליים על אותו אדם/ חברה / מותג – במנועי

קרא עוד »
בניית אתרים מקצועית - קורנגה נתניה

איך בוחרים מקדם אתרים ?

עסקים וחברות נעזרים בגופים חיצוניים בחיי היומיום העסקיים שלהם. חלק מאותן חברות צד שלישי מספקות מוצרים וחלקן מעניקות שירותים למטרות שונות. כאשר מדובר בשיווק באינטרנט,

קרא עוד »
מסחר באינטרנט - מאמר מאת קורנגה בע"מ

מסחר באינטרנט

אחת מאבני הדרך החשובות בהתפתחות האינטרנט והפיכתו לכלי עבודה עבור עסקים ברחבי העולם, היא המסחר ברשת המקוונת. כמו כל טכנולוגיה או פיתוח עובר זמן מהרגע

קרא עוד »