שאלות ותשובות נפוצות בקידום אתרים

כמעט כל אחד מאתנו נעזר באינטרנט בכדי להשיג אינפורמציה כזו או אחרת. העובדה כי האינטרנט מהווה מרחב ווירטואלי ואין סופי להציג מידע בנושאים כה רבים, הביא את בעלי העסיקם להקים אתרי אינטרנט עבור הלקוחות הקיימים והבאים כאחד. אולם, בשל התחרות הגואה בתחום, נאלצים עסקים וחברות לקדם את האתרים אותם בנו, במנועי החיפוש, כדי שהגולשים הנמצאים במנועי החיפוש הללו, כדוגמת Google’ אכן יימצאו את האתר שלהם לאחר שביקשו למצוא דבר מה. פעולות קידום האתר מבוצעות על פני תקופות מוגדרות וע”י חברות קידום אתרים מקצועיות.

לכן כל מי אשר מעוניין לקדם את אתר האינטרנט שלו חשוב כי יבין בכמה נושאים החיוניים להצלחתו:

מה חשוב ללמוד בטרם התחלנו בקידום אתר בית העסק שלנו בגוגל ?

שאלה נפוצה בקרב בעלי אתרים המתחילים קידום בגוגל מדברת על מה נכון ומה פחות נכון לבצע באתר, כדי שגוגל יקדם אותו במעלה דירוג תוצאות החיפוש? ובכן, לשאלה זו אין תשובה אחת וחד משמעית. ישנן פעולות רבות ומגוונות אותן יש לבצע כדי להצליח במשימה. החל מבניית אתר אינטרנט עם תשתית ברמת היכולות הטכניות שלו, עד לנגישותו לקהל היעד בצורה האופטימלית ביותר וכלה בהוספת תוכל איכותי ורלוונטי כל עת, אל תוך האתר.

בתוך כך תעלנה שאלות אחרות כגון: האם למקדם אתרים צריכה להיות יכולת טכנית ואנליטית? התשובה לשאלה זו תהיה חיובית בהחלט. מקדם אתרים חייב יהיה להכיר היטב את כלי הבדיקה של גוגל, להבין כיצד לנתחם בצורה נכונה וזאת כדי לנתב עצמו (ואת האתר עליו הוא אחראי) אל הדרך הנכונה להצלחה.

בנוסף לזאת תמיד נצטרך לשאול עצמנו איזה תוכן נוכל להוסיף לאתר כדי שמנוע הניתוח של גוגל יחשיב אותו לתוכן רלוונטי לגולש? על שאלה זו נוכל לענות בעצמנו. ברמת תכנים, כל תוכן המדבר את פועלו של העסק וכתוב בצורה נהירה וברורה, יהיה רלוונטי לגולש שייתקל באתר. מכיוון שגוגל רואה בגולשים שהגיעו אל האתרים השונים דרכה, כלקוחות שלה עצמה, הרי שהיא תעדיף אתרי אינטרנט עם תוכן התואם את אתר בית העסק וכמובן את מילות החיפוש אותן הקיש הגולש, בשורת החיפוש בגוגל.

כפי שנוכל לראות, קידום אתרים בגוגל מכיל בתוכו מספר בלתי מבוטל של גורמי מפתח אשר יובילו להצלחת המשימה. הגדרה נכונה של היעדים שלנו, שימוש בטכנולוגיות חדישות ובמקדמי אתרים מקצועיים, יהיו אלו שיעשו את ההבדל בין הצלחה לכישלון.

כתבו לנו

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

בלוג קידום אתרים מקיף ומקצועי - קורנגה

הנגשת אתרים

הנגשת אתרי אינטרנט: אילו אתרים חייבים בהנגשה? האם כל האתרים חייבים לעמוד באותה רמת הנגשה? מהי הנגשת אתרי אינטרנט? במאמר זה נעסוק בעיקרי החוק ומה

קרא עוד »
בניית אתרי קטלוג - קורנגה הקמת אתרים

בניית אתרי קטלוג

פתחתם עסק, או מעוניינים להרחיב את הפעילות הכלכלית ומחזור המכירות? הברירה הטבעית שלכם להתרחבות מסוג זה הנו האינטרנט, הזירה היחידה בה רוב העולם חולק את

קרא עוד »
הקמת אתרי תדמית - קורנגה בע"מ

בניית אתרי תדמית

נכס דיגיטלי אמיתי הוא אתר הנמצא בשליטתכם המלאה, רשום תחת השם שלכם ומנוהל על ידיכם. הכוונה היא לאתר בית המייצג את העסק שלכם במרחב האינטרנטי.

קרא עוד »