חמשת הטעויות הנפוצות בקידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

עבור מי ש”שוחה” בעולם הקידום בגוגל, בין אם ממומן ובין אם אורגני, נראה לפעמים שכבר הכל נאמר ובמידת מה אין כל כך במה לחדש.

אך מניסיוננו עם לקוחות חדשים – ולמען האמת לעתים גם עם לקוחות הבטוחים שהם אינם יכולים ליפול – אנו עדים לא פעם לכשלים וטעויות, גם בסיסיות, שעדיין נחשבות למנת חלקם של רבים מהארגונים והחברות השונות. אז איך להינצל ממה שרבים נפלו בו בעבר?

אספנו עבורכם את חמשת הטעויות הנפוצות ביותר שנהוג ליפול בהן בעת קידום אתרים בגוגל:

1. חסכון יתר בתקציב

הכלל הראשון עשוי להיות כואב למפרסמים לא מעטים, ואנו מבינים זאת היטב. אנו גם לא קוראים מכאן לכולם להגדיל את עלויות הפרסום שלהם ללא הבחנה.

אך חשוב להבין, שבמקרים מסוימים הגדלת תקציב הפרסום – לעתים בסכומים קטנים וכן, לפעמים גם בסכומים גדולים, היא שתעשה את כל ההבדל, וחשוב לזהות את המקרים הללו ולא להשלים חלילה עם מצב קיים של העדר חשיפה.

2. עצלנות במחקר המילים

תתפלאו, אבל לפעמים גם את המובן מאליו צריך להגיד: מחקר המילים הוא הבסיס, והעיקרון החשוב ביותר שיש להקדיש לו תשומת לב מרבית בעבודת הקידום. בלעדיו לא יהיה קידום אפקטיבי ולמעשה לא יהיה לכם קידום בכלל.

את מחקר המילים לא מספיק לערוך באופן קבוע בהתאם ללוחות הזמנים שקבעתם לעצמכם, אלא להכניס אותו ממש לשגרת העבודה שלכם ולמעשה לא ממש לעזוב אותו אף פעם.

3. פספוס זמני שיא והזדמנויות לחשיפה

בהמשך לנאמר קודם, חשוב להבין כי אחת לכמה זמן יכולות לצוץ הזדמנויות פז שבהן תוכלו להכות על הברזל בעודו חם.

אם אתם מעוניינים לשווק מסעדה עם מנת דגל ייחודית למשל, ובאח מתחרויות הבישול הפופולריות בטלוויזיה כיכבה מנה דומה – זו ההזדמנות שלכם “לנצל” את הטרנד הקיים ולתעל אותו לטובתכם.

מובן כי אירועים מסוג זה לרוב אינם ניתנים לחיזוי מראש, וכן הם לא מאפיינים את כלל בעלי העסקים, אך חשוב להיות קשובים לרחשי הקהל ולזהות טרנדים גם במישור הזה.

4. אין הנעה לפעולה

זיכרו: קידום אתרים בגוגל לא יהיה שווה הרבה אם לא תהיה בו הנעה לפעולה.

ודאי במקרים של דף נחיתה אך למעשה גם בכל מדיום אחר – ובמיוחד כאשר מדברים על קידום אורגני; כמובן שמבקרים כאלה יהיה עליכם להיות יותר מעודנים או אפילו מרומזים במקרים שאינכם יכולים לנקוב בשם המותג עצמו, אך חשוב מאד לקדם את הלקוח לקראת הצעד הבא, ולגרום לו להבין לבד מדוע כדאי לו להמשיך הלאה, בין אם מדובר במילוי פרטים ליצירת קשר, בעסקה של ממש או רק בפנייה מרומזת ועקיפה יותר לשירות שלכם.

5. עמידה על השמרים

העיקרון האחרון והמנחה שצריך ללוות אתכם תמיד, הוא שיש לזכור כי קידום אתרים בגוגל מושתת על התחדשות והתפתחות מתמדת.

לכן, אסור בתכלית האיסור לצאת מנקודת הנחה שאתם כבר יודעים הכל, ומומלץ לבדוק כל העת מה מתחדש, מה ניתן לגלות ולחשוף אודות אלגוריתמים במנועי החיפוש האורגניים, וכן לזהות הזדמנויות אפשריות בהווה ובעתיד.

כתבו לנו

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

בלוג קידום אתרים מקיף ומקצועי - קורנגה

הנגשת אתרים

הנגשת אתרי אינטרנט: אילו אתרים חייבים בהנגשה? האם כל האתרים חייבים לעמוד באותה רמת הנגשה? מהי הנגשת אתרי אינטרנט? במאמר זה נעסוק בעיקרי החוק ומה

קרא עוד »
Off Page SEO - מאמר של קורנגה חברה לקידום אתרים

מדריך לאופטימיזציה- Off Page SEO

המדריך של קורנגה לאופטימיזציה מסוג Off Page SEO  אנשים אשר עוסקים ומשתמשים במקצועם בפלטפורמת האינטרנט, מכירים היטב את יכולותיה של רשת זו להביא לקוחות חדשים ולשמר

קרא עוד »