תוכן עניינים
כן, זה אולי נשמע כמו עוד כותרת שיווקית אשר נועדה למשוך את תשומת ליבו של האדריכל המצוי 😌 אבל זו בהחלט לא כותרת ריקה מתוכן, אלא ההפך הוא הנכון!
אנו בקורנגה מתמחים מזה שני עשורים, בקידום אתרים אורגני לאדריכלים, קרי קידום אתרי הבית של אדריכלים במנוע החיפוש של גוגל ישראל ומחוצה לו (מנועי חיפוש אחרים כמו Bing, Yandex ועוד), הכל החל לפני כעשור כאמור, עת הכרנו את הלקוח הראשון שלנו בתחום אדריכלות/ארכיטקטורה.
בזמנו חשבנו כי קידום אורגני רגיל יעשה את העבודה מול גוגל והלקוח יקבל תוצאות טובות כבר בשנה הראשונה לקידום האתר. האמת הייתה די קרובה שכן לקח לנו עוד כמה חודשים מעבר לשנה הראשונה על מנת לקבע את אתר הבית של אותו משרד אדריכלים בעמוד הראשון של גוגל בתוצאות החיפוש. מכאן והלאה הצמיחה של אתר הבית של אותו משרד אדריכלים הייתה פנומנלית והקפיצות במיקומים היו משמעותיות ביותר, האתר המדובר הגיע לידנו כאשר מרבית מילות המפתח היו בעמוד 10 וצפונה -משמע, לא בוצע קידום אורגני יעיל או בכלל ובעל האתר היה מאוכזב מאד שכן סבר כי מספיק לבנות אתר שיופיע בגוגל והלקוחות כבר ינהרו מעצמם ליצור קשר עימו.
באינטרנט, כמו במציאות נדרשת עבודה מקצועית, מתמשכת וממוקדת מטרה על מנת להפוך עסק לפרנסה מניבה ולצמיחת המשרד אדריכלות. משום מה דבר זה לא מובן לעיתים ולכן ישנה מעין תפיסה חשיבתית שבאינטרנט הכל חינם וקל והלקוחות נוהרים בהמוניהם.
חשיבה זו כמובן שגויה ואינה מחזיקה במים במציאות או באינטרנט, לכן נדרשים לבצע פעולות רבות ומגוונות במהלך כל השנה על מנת שגוגל ידרג את אתר הבית שלכם בהתאם ומעת לעת יקפיץ אותו בדרוג לכיוון העמוד הראשון, גולת הכותרת של כל מקדם אתרים ושל כל בעל אתר.
מקרה בוחן מעבודתנו עם משרד אדריכלים
נחזור לסיפורינו לגבי האתר אדריכלים, אתר זה מככב מזה שנים לא מעטות בעמוד הראשון בגוגל במגוון מילות מפתח גנריות, לדוגמא “ארכיטקט” “אדריכל” “אדריכלים” “משרד אדריכלות”.
מילים אלו מניבות מאות ואלפי כניסות מדי חודש של קהל איכותי המחפש משרד אדריכלים לצורכי בניית בית פרטי, תכנון וילה, תכנון וילה על מגרש, הקמת מוסדות ציבור, תכנון היכל תרבות ועוד מילות מפתח רבות המחופשות מדי יום בהתאם לצורכי הלקוח קצה המבצע חיפושים בגוגל. יתרה מכך הפונה איכותי מאד ולמעשה מדובר בליד האיכותי ביותר שתקבלו.
ישנן מספר סיבות לכך:
- גולש ביצע חיפוש עצמי בהתאם לצורך ועיתוי-משמע ליד חם ומכוון מטרה.
- אתר שנמצא במיקום ראשון בתוצאות החיפוש האורגני זוכה למירב ההקלקות וגם לאמון הלקוח בכל הקשור לפנייה אל האדריכל, גם כאשר לאחרון אין תיק פרויקטים מרשים/גדול.
- גוגל מהווה “גושפנקה” אמיתית ועצם היות האתר מקודם במקומות הראשונים גורם ללקוח הפוטנציאלי להקליק וליצור קשר.
- נוכחות בקידום האורגני במיקומים ראשונים מבטיחה שליטה על התוכן החיובי אודות המשרד ויצירת מעטפת שיווקית חכמה לכל מי שמחפש את שם המשרד/אדריכל עליו קיבל חוות דעת או המלצה. בנוסף חשוב לזכור כי כיום כל חבירה עסקית/מיזוג/רכישה מתחילה בעבודת מחקר רחבה המתבססת ברובה על נתונים מעולם הדיגיטל.
אבל האושר הגדול ביותר עבורי הנו המייל החודשי מהלקוחות האדריכלים שלנו, כל אחד מהם מפרגן על השרות ועל המיקומים הגבוהים המניבים להם לקוחות ושגשוג כלכלי ומקצועי. וזה מה שגורם לנו להמשיך לבצע עבורם את העבודה הטובה ביותר, להגיע לשיאים חדשים ולשמר עבורם את המתכון המנצח של קידום אורגני יעיל ומניב. העבודה הקשה ולעיתים הסיזיפית המתלווה לקידום (כמו בכל עבודה ותחום אחר) מתגמדת לעומת מחמאות מלקוח אשר עושות את כל המאמץ לשווה במיוחד.
מעוניינים להפסיק לדשדש בקידום ולהפוך את האתר בית שלכם לכלי מניב מכירות❓
פנו אלינו ונראה לכם כיצד באמצעות קידום בגוגל, בתוך זמן סביר האתר יתחיל להניב לקוחות גם כאשר המשרד הפיזי שלכם סגור.
משרד ראשי: 0732555000
וואטס אפ קורנגה: 0512256006
איציק גולדנברג
מנכ"ל חברת קורנגה בע"מ