קידום אורגני=חתונה קתולית

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

מעת לעת אני נתקל בשאלה “האם להמשיך לקדם את האתר שלנו למרות שהוא כבר מקודם?”

התשובה בקצרה הינה חד משמעית וחיובית, אתר שלא יקודם באופן שוטף יאבד מדירוגו בגוגל לאורך הזמן וייתכן כי אף יירד משמעותית בדירוג בשל עבירות או הפרת חוקי גוגל לקידום אורגני (SEO= Search Engine Optimization) שיתבצעו בידי מישהו שאינו בקיא בקווים המנחים של גוגל למה זה אתר מהימן, סמכותי ואיכותי ויקדם את אתרכם ללא הידע המתאים.

אין זה אומר שלעולם לא תוכלו “להשתחרר” מהתהליך קידום של אתרכם וזה מאוד תלוי בתחרותיות שקיימת בתחום העיסוק של חברתכם. ככל שהתחום שאליו אתם משתייכים, כולל יותר עסקים (להם יש אתר אינטרנט ברוב המקרים), המתחרים איתכם על כל ביטוי מפתח/שאילתא בגוגל, כך תהליך הקידום האפקטיבי, יהיה ארוך ומורכב יותר! לתשומת ליבכם, ללא תלות בתחום העיסוק של העסק שלכם וללא כל תלות אחרת, אין אפשרות לראות תוצאות טובות מקידום אורגני, לפני שעברה מינימום חצי שנת פעילות מקצועית!

קחו בחשבון, גוגל כשליט העולם הווירטואלי משנה/מעדכן את הפרמטרים (“Signals”) לקידום בפרק זמן הנע בין מספר שבועות (עדכונים קטנים שאינם משפיעים רבות על הקידום האורגני הקיים) לחצי שנה-שנה (במקרה של עדכוני ליבה משמעותיים, אשר משפיעים במידה רבה על דירוגי האתר). כל עדכון ליבה באלגוריתם של גוגל, מחייב התעדכנות שוטפת מול קוויה המנחים של חברת גוגל לקידום אתרים תקני, בדיקת האתר והתאמתו לפרמטרים החדשים, שכן במידה ולא תעשו כך, האתר עשוי לספוג ירידה בלתי נמנעת בדירוג (מה צפוי להוביל גם לירידה חדה בכמות הגולשים שיגיעו לאתרכם וייצרו עבורכם לידים ועסקאות).

גם אם האתר ממוקם במיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל אסור לעצור את הקידום!

במה אנחנו נתקלים בשגרת עבודתנו כמקדמי אתרים בחברת קורנגה?

בעלי עסקים וחברות לעתים סבורים כי על ידי חסכון הוצאה שוטפת זו הם לא ייפגעו באתר ובפניות המגיעות דרכו..הרי האתר מקודם אך למעשה, בבוקר אחד יגלו כי האתר כבר לא במקומות הראשונים, הכניסות לאתר פחתו משמעותית וגם כמות הפניות כמובן.

כעת לקדם את האתר למיקומים הקודמים יהיה קשה יותר והדבר יארך זמן ממושך (משתנה בכל אתר לפי איכותו וסמכותו מול גוגל, כמו גם לפי מידת התחרותיות שיש בענף העיסוק של החברה אותה מקדמים).

בעבר הלא רחוק נתקלנו במקרים בהם האתר אף היה בעונש שכן לא תוחזק כראוי ולא טופל במשך כשנה, במהלך פרק זמן זה גוגל ביצע עדכון “קריטי” ומאחר והאתר לא עודכן לשינוי זה, גוגל הוריד דירוג ואף העביר את האתר לסוג של “עונש” ולכן לא קודם כלל.

רק לאחר בדיקה מעמיקה הצלחנו לאתר את הסיבה לדירוג השלילי ולבצע שדרוגים טכנולוגיים ופעולות קידום מאסיביות על מנת להשיב את האתר למצב הקודם מבחינת קידום, התהליך ארך כחצי שנה אך בסופו האתר שב לחיים ולמעשה הגביר את המכירות בעסק כפי שקרה בעבר, טרם להפסקת הקידום.

מסיבה זו, מומלץ מאד שלא לעצור את הקידום האורגני בגוגל בשום מקרה, גם לא כאשר האתר מקודם היטב.

למידע נוסף על קידום אתרים אורגני לפי המתדולוגיה העדכנית ביותר של גוגל ושאר מנועי חיפוש מובילים, חייגו אלינו למספר: 073-2555000

כתבו לנו

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

כמה עולה קידום אורגני

זוהי אחת השאלות הכי נפוצות העולות בשיחה עם רוב הלקוחות, לעיתים כבר בתחילת השיחה. אז נכון, המחיר הוא שיקול קריטי בכל עסק ובכל קבלת החלטה

קרא עוד »
קידום אורגני בגוגל לעומת קידום ממומן - מאמר של קורנגה בע"מ

קידום ממומן או אורגני ?

קידום אורגני וקידום ממומן שונים במהות התכלית האחד מהשני, לכן כל ניסיון להכיל האחד לגבי השני נידון לכישלון בסופו של דבר. ראשית, חשוב להבין את

קרא עוד »