איך להשאיר את הגולש באתר ? או כיצד להקטין את שיעור הנטישה?

כיצד להקטין את ה-bounce rate של האתר? מאמר מאת קורנגה שיווק דיגיטלי
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

איך להשאיר את הגולש באתר ? כל אחד מאתנו מבין היטב כי בעת ירצה לחפש מידע רלוונטי עבורו, יפנה בראש ובראשונה לאחד ממנועי החיפוש ברשת האינטרנט, כדוגמת אתר Google, ויאתר את מבוקשו דרך האתרים שיתגלו בתוצאות החיפוש השונות.

חברות ועסקים רואות באתר האינטרנט שברשותן את הבמה המרכזית נכון להיום, ממנה ידלו את הלקוחות הבאים, ישמרו את הלקוחות הקיימים ובאופן מעשי יגדילו את הכנסות בית העסק.

עובדה זו נותנת לאתר האינטרנט משקל רב ברמה העסקית.

כדי להשאיר את הגולשים שלנו באתר החברה (Bounce rate – שיעור נטישה נמוך של האתר ) וכמובן בכדי לגרום להם ליצור עמנו קשר בדרכים המוצגות, נצטרך לחשוב בצורה יצירתית ולעבוד בצורה נכונה הכוללת אופטימיזציה לאתר בגוגל.

מהי הדרך הנכונה להשארת גולשים באתר תוך הנעתם לפעולה ?

מציאת דרך מדעית אחת ויחידה אשר תנתב כל גולש לעבר ביצוע אקט מכירתי, איננה קיימת. יחד עם זאת שינן מספר שיטות אשר בקלות יוכלו להעלות את רמות ההנעה לפעולה של הגולשים, המרתם ללקוחות וכיוצא בזה. לדוגמה, אתר אשר בנוי בצורה נוחה למשתמש בו יוכל למצוא את מבוקשו בזמן קצר ולקבל תשובות עבור המידע הרלוונטי לו.

חווית משתמש היא פרט חשוב מאוד אשר אם היא אינה קיימת, הגולש לא יידע להיכן לפנות ואיזה דף באתר יהיה נכון בשבילו ויאלץ הוא לעזוב את האתר להמשיך הלאה בחיפוש (אחוז נטישה גבוה של האתר, שהינו פרמטר שלילי מאוד עבור אלגוריתם מנוע החיפוש בגוגל ושאר המנועים המובילים בעולם האינטרנט).

בהקשר זה חשוב להדגיש את חשיבות אפיון ועיצוב האתר שלנו בצורה חכמה ונבונה, כזו שתדבר את בית העסק ואת אופי החברה, תוך מיתוג המבוצע בצורה מבוקרת והולמת.

פרט נוסף אשר בגינו יבחר גולש להישאר או לעזור דפי אתר אינטרנט יהיה הרמה הטכנולוגית של אותו אתר. לדוגמה, אתרים המציעים מכירה “אונליין”, דרך אתרי החברה, עושים זאת אודות לטכנולוגיה פורצת דרך ויכולת טכנית עשירה.

הקמת אתרים שכאלו תורמים רבות לזמנים ממושכים של גולשים ומסייעים אף להגדלת המכירה דרך פלטפורמה זו.

גם לתכנים המופיעים באתר חשיבות רבה מאוד. התוכן המוצג חייב להיות תואם את מטרות ואופי הארגון ולשקף את מה שבית העסק מספק. (בין אם מוצר או בין אם שירות כלשהו).

לעתים תוכן אשר אינו מספק עלול בהחלט לגרום לגולש לחשבו שהגיע למקום שלא לו, מה שיוביל אותו לעזוב את האתר ולחפש את התוכן המתאים במקום אחר. כפי שנוכל להבחין ישנן מספר רב של שיטות שיכולות לגרום לגולש להפוך ללקוח הבא שלנו אך גם כאלו שיכולות להבריח אותו מהאתר שלנו עוד בטרם פנה אל בית העסק…

כתבו לנו

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

בלוג קידום אתרים מקיף ומקצועי - קורנגה

הנגשת אתרים

הנגשת אתרי אינטרנט: אילו אתרים חייבים בהנגשה? האם כל האתרים חייבים לעמוד באותה רמת הנגשה? מהי הנגשת אתרי אינטרנט? במאמר זה נעסוק בעיקרי החוק ומה

קרא עוד »
קידום עסקים בגוגל - קורנגה קידום אתרים בע"מ

קידום עסקים בגוגל

האם זה כדאי? קידום בגוגל הפך בשנים האחרונות לביטוי שגור בפי כל בעל עסק מהקטן לגדול. כולם רוצים להיות בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש, כולם חושבים

קרא עוד »
הקמת אפליקציות - קורנגה שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

הקמת אפליקציות 📱

עולם העסקים נמצא במירוץ אחר אפליקציות שונות ומגוונות, כאשר מבחינת לקוח הקצה, התועלת שלו מפיתוח האפליקציות היא: שיפור איכות חייהם וקבלת מענה ממשי לצרכיהם היומיומיים

קרא עוד »
קידום אורגני בגוגל לעומת קידום ממומן - מאמר של קורנגה בע"מ

קידום ממומן או אורגני ?

קידום אורגני וקידום ממומן שונים במהות התכלית האחד מהשני, לכן כל ניסיון להכיל האחד לגבי השני נידון לכישלון בסופו של דבר. ראשית, חשוב להבין את

קרא עוד »