איך לבחור חברת קידום אתרים בשנת 2021 ?

איך לבחור חברת קידום אתרים? מאמר מאת קורנגה בע"מ
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

קידום אתרים הוא אחד הנושאים החמים והחשובים ביותר שמדברים עליהם כאשר עוסקים בנושאי נוכחות אינטרנטית, יחסי ציבור (PR) ואפילו פרסום לעסק, אך לא פעם נראה כי כולם מסביב מאד מבינים מאד בתחום – אולי כולם חוץ מכם והאמת היא שיש הרבה מאד בלבול בתחום – גם אצל מי שחושב שהוא בקיא ויודע הרבה ממנו.

למעשה, רוב החברות והעסקים נעזרים בשירותיהם של מקדמי אתרים מקצועיים כדי להגיע למקומות גבוהים במנועי החיפוש, וגם החברות הללו עצמן לא תמיד יודעות בדיוק כיצד לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. אז איך תדעו לבחור במקום הנכון?

הנה כמה כללי ברזל שאתם חייבים לעקוב אחריהם בבחירת החברה שתעשה איתכם את הדרך:

1. תיק עבודות

אין חברת קידום אתרים שעובדת ללא תיק עבודות ואם יש כזאת, זהו הסימן הראשון עבורכם לחשוד.

כדי לדעת שהחברה שתעשה עבורכם קידום אתרים היא אכן מהימנה ומומלצת, ועוד יותר מכך מתאימה לכם באופן ספציפי – חשוב לעיין בתיק העבודות שלה, לשמוע על הישגים ולבחון את מידת ההבנה של אנשי הצוות בה בעולם המתחדש של קידום אתרים, וכן בתחום השירות הספציפי שאתם מתמחים בו.

2. טעם אישי

אין כל בושה להגיד בפה מלא, שחשוב שתאהבו באופן אישי את מה שהחברה המקדמת שלכם עושה. זה חשוב לחיבור ביניכם ברמה האישית, ועוד הרבה יותר מכך, זה חשוב ואף חיוני לדרך הארוכה שתעברו ביחד.

קידום אורגני של אתר הוא תהליך מורכב, מתמשך ויש שיגידו מתמיד – לכן חשוב מאד שתעשו זאת רק עם מי שתחושת הבטן שלכם אומרת לכם דברים טובים לגביו.

3. יחס אישי וקשוב

בשונה מתחומי שירות אחרים, בהם היחס האישי הוא כמובן חשוב תמיד – כאן במקרה שלנו יש לו חשיבות קריטית, מכיוון שההיכרות האישית והבלתי- אמצעית עם החברה שלכם והחזון שלה היא המפתח לקידום איכותי. בשל כך, זה לא מספיק שייעשה מעקב טכני אחר המתרחש באתר שלכם, אלא יש למנות איש קשר ישיר שיהיה אמון באופן אישי ומתמיד אחר כל שינוי וכל עדכון חשוב שיש לעשות באתרכם ויעדכן את חברת הקידום על השינויים הרצויים שהעסק רוצה להנחיל באתר (שינוי והוספת תוכן, הוספת מוצרים חדשים בחנות מקוונת – E commerce, שינוי שעות פעילות ומיקום חנות ועוד) .

4. המרכיב הסודי

לבסוף ובמיוחד אם אתם מתלבטים בין כמה חברות שונות, חפשו את זאת שתציע לכם עוד אלמנט שמעבר, משהו ייחודי שניתן “במתנה” וכלול בשירותי החברה: חשיבה מקורית במיוחד ואופן פעולה שמפעיל את הראש מחוץ לקופסה, השקעה בשעות נוספות עבור הלקוחות, מעקב צמוד אחרי נתונים ספציפיים שחברות אחרות לא מציעות ועוד – כל אלה הם סימנים שיעידו על כך שיש לכם עסק לא רק עם חברה טובה, אלא חברה מקצועית ואכפתית באמת, שלבטח תצעיד אתכם להצלחה ושאיתה תראו את התוצאות הטובות ביותר שניתן לבקש.

5. מחיר 

תעשו את הבדיקה ואת ההשוואות שלכם בעלויות של תהליך הקידום האורגני בין חברות שונות, אך דעו לכם שבמקרים רבים הזול לא בהכרח משתלם (כמו בעוד תחומים רבים אחרים בחיים).

משמע, שלא בהכרח שכל בחור/ה צעירים שהרגע סיימו קורס בתחום, ישרתו את הנכסים הדיגיטליים שלכם בצורה אידיאלית (וזה מתקשר בחזרה לסעיף ה-1 שמנינו, של “תיק עבודות” ובחינת הניסיון המעשי של הגוף, המקדם ששוכרים את שירותיו) , כיוון שקידום אתרים – על ערוציו השונים- אורגני וממומן, הוא תחום מורכב שמצריך “ניסיון בשטח”, כדי לרכוש את הכישורים המתאימים, מומלץ בחום ש”טבילת האש” של המקדם, לא תהיה על האתר שלכם. בשל כך, אל תתפתו להצעה הזולה הראשונה שתגיע לדלתכם, אלא בצעו את הבדיקות שלכם, תוך בדיקת הרזומה של המקדם ושכרו את שירותיה של החברה שתציע לכם מחיר הוגן בצירוף עם “קבלות” בענף הקידום: תוצאות בדמות דירוגים גבוהים במנועי החיפוש (ובראשם המלך- גוגל) של אתרי לקוחות אחרים והפקת שיפור מרשים בכמות התנועה האורגנית שמגיעה לאתריהם כתוצאה מתהליך הקידום של החברה שאתם חושבים לשכור.

מחבר המאמר:

איציק גולדנברג – מנכ”ל חברת קורנגה

כתבו לנו

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מסחר באינטרנט - מאמר מאת קורנגה בע"מ

מסחר באינטרנט

אחת מאבני הדרך החשובות בהתפתחות האינטרנט והפיכתו לכלי עבודה עבור עסקים ברחבי העולם, היא המסחר ברשת המקוונת. כמו כל טכנולוגיה או פיתוח עובר זמן מהרגע

קרא עוד »