מדריך לאופטימיזציה Off Page

קידום אורגני לתאגידים

קידום אורגני לתאגידים – במהלך השנים האחרונות נתקלתי לא מעט פעמים בתאגידים גדולים ומכובדים אשר הנוכחות האינטרנטית שלהם לוקה בחסר או כמעט אינה קיימת. הסיבות לכך לרוב נעוצות בעובדה כי מישהו שם סבור כי אין צורך בשיווק באופן מיוחד או בנוכחות אינטרנטית שכן משם לא תגיע עבודה…

סיבה נוספת היא “אנו מוכרים בכל התעשייה שלנו” ולכן אין לנו צורך באתר אינטרנט עדכני או קידומו באופן אורגני. לכן ניתן לראות לא פעם אתר מיושן לא עדכני ומעוצב בסגנון שנות התשעים כאשר החדשות העדכניות בו הן שנים אחורה. האתר אינו מותאם לגלישה סלולרית ואינו עומד ברוב דרישות גוגל.

סיבה נוספת הנה חוסר ההבנה בתחום וקביעת מסקנות נחרצות כגון אין לנו צורך בכך שכן אנשי המכירות שלנו מכירים היטב את המגזר העסקי בו אנו מתמחים. האם באמת כך הדבר? האם באמת איש מכירות בכל תחום שהוא יכול להגיד בבטחה כי הוא מכיר את כל מי שפעיל בתחום וגם את אלו החדשים..?

לעיתים גם חוסר ההבנה בשיווק וקידום באינטרנט או בהכרות הכללית את זירת האינטרנט מובילה אותם לחשיבה כי אינטרנט זה לא לעסקים אלא למשחקים. או שפשוט הם סבורים כי אינטרנט זה בשביל וואטסאפ ופייסבוק כדי לתקשר עם המשפחה חברים ומכרים. ואין לו שימוש עסקי. זאת כמובן סוג של בורות וחוסר הבנה תהומי של עולם התקשורת והאינטרנט. המציאות לגמרי שונה כמובן ומאפשרת לעסקים גדולים וקטנים כאחד להתחרות על המקום הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל. שם אגב הכסף הגדול נמצא עבור כל עסק שיצליח להתברג לחמישה הפותחת בגוגל. זה לא משנה מה גודל העסק שלך או האם יש לך מתחרים רבים וגדולים ממך פי כמה. זוכרים את דוד וגוליית מהתנ”ך? בגוגל זה קורה חדשות לבקרים כפועל יוצא עבור חברות ועסקים המשקיעים כסף קטן יחסית בקידום אורגני אל מול התמורה הכספית העצומה המתקבלת באתר הבית.

תאגידים גדולים בחו”ל כבר למדו על בשרם כי אסור להתעלם מקיום אתר הבית שכן הן מפסידות עבודות רבות הזולגות למתחרים הקטנים מהם בכמה מונים. מקרים אלו חוזרים על עצמם מדי יום בזירה הישראלית והבינלאומית והמספרים מוכיחים כי שילוב נכון של פעילות אינטרנט במקביל לעבודת השיווק המסורתית מניבה את התוצאות הטובות ביותר, הן לעסקים קטנים והן לגדולים.

הצמיחה של כל עסק ותאגיד תלויה בראש ובראשונה ביכולת המשוכללת לשלב בין השניים וליצור מערך הוליסטי המאגד את הצרכים השונים של התאגיד, באינטרנט ומשם למציאות ועד לחשבון הבנק. כל מנכ”ל או סמנכ”ל שיווק יודע כי אנשי המכירות של הארגון צריכים לעמוד ביעדי מכירות קשיחים אשר חריגה מהם או אי עמידה בהם תוביל לאסון כלכלי עבור כל תאגיד, גדול ככל שיהיה!

מנכ”ל האמור להוביל את הארגון להצלחה ושגשוג אינו יכול להרשות למחלקת השיווק לזלזל או להמעיט בחשיבות קידום אתרים בגוגל שכן הוא עלול לשלם מחיר כבד מול חברי ההנהלה שלו כאשר יצטרך לספק הסברים מדוע החברה בניהולו אינה צולחת זמנים קשים או אינה עומדת ביעדים אשר נקבעו על ידו….ולעיתים אף ברמת השאלה הכי פשוטה” מדוע לא רואים אותנו בגוגל”.

בחישוב פשוט ניתן להבין כמה כסף עולה להחזיק איש מכירות אחד שלא לדבר על מחלקה שלמה ומה העלות תועלת ביחס לקידום אורגני איכותי המאפשר לתאגיד להיחשף לקהל לקוחות עצום וגלובלי. זאת מבלי לשלוח איש מכירות לחול, להשקיע כספים רבים במימון נסיעות וכו’, כאשר לקדם אתר באופן אורגני בזירה העולמית יכול להגיע לאלפי שקלים בודדים בחודש והתמורה לכך אדירה וחסרת פרופורציות שכן עסקאות בינלאומיות מתחילות ב-6 ספרות וצפונה. יתרה מכך לתאגיד אין כל צורך להקצות משאבים נוספים לקידום שכן העבודה נעשית על ידי חברה כגון “קורנגה” שאינה מטרידה את התאגיד או מייצרת עבורו עבודה נוספת ברמת הניהול והטיפול.

זאת כמובן בכל העולמות התעשייה המסורתית, ברזל, זכוכית, פח, מתכות ועוד. גוגל מאפשרת לכם להיחשף ללקוחות מכל העולם בכל שעה של היום ומסביב לשעון. 365 ימים בשנה ללא הפסקה, שביתה, ימי מחלה או חופש שנתי…. הקידום האורגני בגוגל אינו נח לרגע ומניב פניות איכותיות מאד שכן מדובר בפניה שבוצעה עקב צורך ועיתוי. המשפט של להיות בזמן הנכון במקום הנכון מקבל משמעות חדשה במקרה הזה ומספק מענה מיידי.

רוצים לדעת יותר?

רוצים להופיע בעמוד הראשון בגוגל? השאירו פרטים או התקשרו 073-2555000:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות