בעולם העסקים כמו בחיים יש הגדרה לכל עסק, הן מבחינת סדר גודל כספי ומדדים נוספים אשר קובעים למעשה את היכולת הכלכלית של כל עסק וחברה והן מבחינת ניהול תקין ומקצועי, הדבר בולט ביתר שאת בעסקים קטנים ובינוניים אשר לרוב אינם יכולים להרשות לעצמם ליווי של משרד פרסום/שיווק.
התשובה לכאורה מאד פשוטה, הלכאורה מייצג את הקלות בהזמנת שרות פעילות קידום אורגני, אך אינו מייצג את מורכבות הפעולות הנדרשות לכך. בדיוק בנקודה זו אנו בחברת קורנגה נותנים מענה מלא ומקצועי על מנת למקסם את התקציב הקיים ולהניב יחסי עלות תועלת גבוהים אשר יניבו לעסק כניסות רבות ולקוחות חדשים אשר טרם נחשפו אליו או כאלו המבצעים חיפוש בשל צורך ועיתוי.
מיקוד תקציב השיווק לפעילות אחת אינה הגבר המומלץ אך במסגרת מגבלות תקציביות חשוב וקריטי לבחור את הפעולה החשובה ביותר, כזו שתניב לעסק חשיפה ונוכחות ברשת, כזו שתניב לקוחות חדשים ותגדיל את מחזור ההכנסות בשורה התחתונה!
קידום אתרים אורגני הינו הפתרון היעיל ביותר לעסק קטן שכן בעזרת קידום זה, אנו משיגים מספר מטרות עיקריות כאשר בכל ערוץ שיווק אחר (טלוויזיה-רדיו-עיתונות-יח"צ) לא נוכל להשיגם בתקציב קטן/בינוני ובטח ובטח לא לקיים חשיפה קבועה 24/7 מול קהל היעד הרלוונטי.
אלו הם היתרונות הבולטים של קידום אורגני כאשר ישנם יתרונות נוספים משניים יותר אך עדיין חשובים, לדוגמא: זכירות, מוניטין, הפצה מפה לאוזן על ידי ממליצים ועוד ערכים מוספים הנוצרים באופן טבעי מהקשר בין חברים ובני משפחה.
עסק קטן אשר אינו יכול להרשות לעצמו פרסום/שיווק במדיות אחרות ימצא מהר מאד את הדרך לרשת, השאלה החשובה היא כיצד ישקיע את התקציב ובאיזה תחום בזירת האינטרנט יבחר. אנו בקורנגה ממליצים על קידום אורגני בשיווק המתקדם ביותר והיעיל ביותר לעסק.
אלו הם חלק קטן מהדוגמאות הרבות בקרב לקוחותינו אשר למעשה הקידום האורגני משמש "צוות מכירות" הפועל על גבי הרשת ומניב פניות רבות ואיכותיות.
רוצה לדעת יותר? אתם מוזמנים לפנות אלינו