קידום אורגני

קידום אורגני למקום הראשון בגוגל

כולם רוצים להיות במקום הראשון בגוגל. מה זה אומר מבחינת הגולשים? מנתוני מחקר שנערך בשנת 2012, עולה כי קידום אורגני אכן מוביל יותר גולשים להקלקות וגלישה באתרים המופיעים במקום הראשון בגוגל. משתמשים דרך מנועי החיפוש גוגל ובינג, הקליקו ב-94% מהמקרים על תוצאות אורגניות לעומת קידום ממומן, וזה עוד לא הכל. מה שזה אומר במילים אחרות הוא, שקניית מודעות (קידום ממומן) פחות משכנעת בעיני הגולשים ממיקום גבוה בגלל תוצאות אורגניות. באיזה שהוא מקום כנראה יותר מרשים ובצדק, זה מעיד על תוכן רב שמכיל את מילות המפתח, וגם על זה שבעלי האתר משקיעים בו ולכן זה גם מעיד על רמת המקצועיות שלהם.

על המקום הראשון הקליקו 48%

מהמחקר עולה כי על המקום הראשון הקליקו 48% מהגולשים ואילו על השני רק 12 ועל השלישי 8% בלבד. נתונים אלה מעידים על החשיבות שמייחסים הגולשים למיקום התוצאות בגוגל. נקודת ההנחה שלהם כפי הנראה היא, שהם מתייחסים ומעריכים יותר אתרים הממוקמים במקום הראשון בגוגל אין ספק כי המיקום הזה הוא תוצאה של קידום אורגני. הגולשים יודעים גם את זה, אבל כנראה ובצדק- מעריכים אתרים שמשקיעים באופן מקצועי בקידום ותחזוקת האתר שלהם. שיעור ההקלקה הגבוה על האתרים, אכן מוביל למחשבה כי המיקום נתפס בעיני הגולשים כהמלצה, הם מבינים שיש בו תוכן ראוי ומעריכים יותר מיקום גבוה בתוצאה אורגנית מאשר בקידום ממומן.

נשים מקליקות יותר מגברים

בנוסף עלה, כי נשים מקליקות על פרסומות יותר מאשר גברים (53% מול 47%). באופן כללי הוכיח המחקר כי ככל שעולה גיל הגולשים, כך עולה שיעור ההקלקות על מודעות. יש יותר התייחסות למודעות וב-65% ממקרי ההקלקה זה היה מטעמם של גולשים בני 35 פלוס. אבל אין ספק כי קידום אורגני מנצח במחקר הזה בגדול. העובדה שאתרים מגיעים למקומות גבוהים בגוגל בזכות התוכן שלהם, ולא דרך קידום ממומן עושה על הגולשים רושם יותר טוב. זה מקביל לכך שכאשר חברה רוצה להגיע לקהלי יעד, היא לא תהלל את עצמה בפניהם ועדיף שלקוח מרוצה למשל יהלל אותה במקומם. זה נשמע יותר אמין ופחות לוחץ. זה נשמע כמו חוות דעת טובה יותר מאשר התנשאות עצמית. כך זה קידום אתרים שעובד בצורה טובה וחכמה.הוא יעיל ואפקטיבי ומפיק תוצאות מירביות.

מה זה חקר מילות מפתח ?

חקר מילות מפתח הוא השלב הראשון לפני הקידום האורגני, בו מקדם האתר חוקר את מילות המפתח של הלקוח. מילות המפתח הן מילים המופיעות בחיפוש בגוגל ולכל מוצר או שירות יש את מילות המפתח שלו. פעמים רבות, הדרך של הגולשים להשיג מידע היא בשיבוש של עברית ובקוצר סבלנות. זה אכן בא לידי ביטוי בהמצאות מילוי המפתח של הגולשים. כך למשל אם תרצו לדעת כמה יעלה לכם קידום אורגני, תצטרכו להקליד בגוגל את ה: “קידום אורגני מחיר” ולא למשל: כמה עולה קידום אורגני. זה ארוך מדי בשביל הגולשים שלמדו כבר, איך לחפש כל אתר מהר והמציאו מה שנקרא עברית חדשה.

רוצים להופיע בעמוד הראשון בגוגל? השאירו פרטים או התקשרו 073-2555000:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות