קידום אתרים אורגני לאדריכלים – הדרך הבטוחה להצלחה!

קידום אתרים לאדריכלים - קורנגה

תוכן עניינים

כן, זה אולי נשמע כמו עוד כותרת שיווקית אשר נועדה למשוך את תשומת ליבו של האדריכל המצוי 😌 אבל זו בהחלט לא כותרת ריקה מתוכן, אלא ההפך הוא הנכון!

האינטרנט הפך לכלי מרכזי עבור אנשים המחפשים שירותי אדריכלות. על פי נתוני חברת SimilarWeb, כ-93% מהאנשים שמחפשים אדריכל או משרד אדריכלות עושים זאת באינטרנט.

אם אתם אדריכלים או משרד אדריכלות, חשוב שתשקיעו בקידום אתרים. קידום אתרים אורגני (SEO) הוא תהליך של אופטימיזציה של אתר אינטרנט למנועי חיפוש, במטרה לשפר את הדירוג שלו בתוצאות החיפוש.

קידום אתרים לאדריכלים דורש מומחיות וניסיון ולחברת קורנגה יש את שניהם ובענק!

קורנגה היא חברה מובילה בישראל בקידום אתרים לאדריכלים, כבר למעלה משני עשורים. לחברה ניסיון רב בקידום אתרי אדריכלים מובילים בישראל (שמות פרטניים, יינתנו בשיחת הטלפון עימכם).

אנו בקורנגה מתמחים מזה שני עשורים, בקידום אתרים אורגני לאדריכלים, קרי קידום אתרי הבית של אדריכלים במנוע החיפוש של גוגל ישראל ומחוצה לו (מנועי חיפוש אחרים כמו Bing, Yandex ועוד), הכל החל לפני כשני עשורים, עת הכרנו את הלקוח הראשון שלנו בתחום האדריכלות/ארכיטקטורה.

בזמנו חשבנו כי קידום אורגני רגיל יעשה את העבודה מול גוגל והלקוח יקבל תוצאות טובות כבר בשנה הראשונה לקידום האתר. האמת הייתה די קרובה שכן לקח לנו עוד כמה חודשים מעבר לשנה הראשונה על מנת לקבע את אתר הבית של אותו משרד אדריכלים בעמוד הראשון של גוגל בתוצאות החיפוש. מכאן והלאה הצמיחה של אתר הבית של אותו משרד אדריכלים הייתה פנומנלית והקפיצות במיקומים היו משמעותיות ביותר, האתר המדובר הגיע לידנו כאשר מרבית מילות המפתח היו בעמוד 10 וצפונה -משמע, לא בוצע קידום אורגני יעיל או בכלל ובעל האתר היה מאוכזב מאד שכן סבר כי מספיק לבנות אתר שיופיע בגוגל והלקוחות כבר ינהרו מעצמם ליצור קשר עימו.

באינטרנט, כמו במציאות נדרשת עבודה מקצועית, מתמשכת וממוקדת מטרה על מנת להפוך עסק לפרנסה מניבה ולצמיחת המשרד אדריכלות. משום מה דבר זה לא מובן לעיתים ולכן ישנה מעין תפיסה חשיבתית שבאינטרנט הכל חינם וקל והלקוחות נוהרים בהמוניהם.

חשיבה זו כמובן שגויה ואינה מחזיקה במים במציאות או באינטרנט, לכן נדרשים לבצע פעולות רבות ומגוונות במהלך כל השנה על מנת שגוגל ידרג את אתר הבית שלכם בהתאם ומעת לעת יקפיץ אותו בדרוג לכיוון העמוד הראשון, גולת הכותרת של כל מקדם אתרים ושל כל בעל אתר.

החשיבות של קידום אתרים לאדריכלים

קידום אתרים לאדריכלים חשוב ממספר סיבות:

  • נראות מוגברת: על ידי קידום אתרים, אתם יכולים להופיע בעמוד הראשון של גוגל עבור מילות מפתח רלוונטיות, כגון "אדריכלות בתל אביב", "אדריכלות בנתניה" ו"אדריכלות מודרנית". זה יגדיל את הנראות שלכם בפני לקוחות פוטנציאליים.
  • שיווק יחסית חסכוני: קידום אתרים הוא דרך חסכונית לשווק את העסק שלכם. בהשוואה לשיטות פרסום מסורתיות, כגון מודעות דפוס או בטלוויזיה, קידום אתרים יכול להניב תוצאות טובות יותר במחיר נמוך יותר.
  • יתרון תחרותי: על ידי קידום אתרים, אתם יכולים להשיג יתרון תחרותי על פני משרדים אחרים שלא משקיעים בקידום אתרים.

מקרה בוחן מעבודתנו עם משרד אדריכלים

נחזור לסיפורינו לגבי האתר אדריכלים, אתר זה מככב מזה שנים לא מעטות בעמוד הראשון בגוגל במגוון מילות מפתח גנריות, לדוגמא "ארכיטקט" "אדריכל" "אדריכלים" "משרד אדריכלות".

מילים אלו מניבות מאות ואלפי כניסות מדי חודש של קהל איכותי המחפש משרד אדריכלים לצורכי בניית בית פרטי, תכנון וילה, תכנון וילה על מגרש, הקמת מוסדות ציבור, תכנון היכל תרבות ועוד מילות מפתח רבות המחופשות מדי יום בהתאם לצורכי הלקוח קצה המבצע חיפושים בגוגל. יתרה מכך הפונה איכותי מאד ולמעשה מדובר בליד האיכותי ביותר שתקבלו.

ישנן מספר סיבות לכך:

  • גולש ביצע חיפוש עצמי בהתאם לצורך ועיתוי-משמע ליד חם ומכוון מטרה.
  • אתר שנמצא במיקום ראשון בתוצאות החיפוש האורגני זוכה למירב ההקלקות וגם לאמון הלקוח בכל הקשור לפנייה אל האדריכל, גם כאשר לאחרון אין תיק פרויקטים מרשים/גדול.
  • גוגל מהווה "גושפנקה" אמיתית ועצם היות האתר מקודם במקומות הראשונים גורם ללקוח הפוטנציאלי להקליק וליצור קשר.
  • נוכחות בקידום האורגני במיקומים ראשונים מבטיחה שליטה על התוכן החיובי אודות המשרד ויצירת מעטפת שיווקית חכמה לכל מי שמחפש את שם המשרד/אדריכל עליו קיבל חוות דעת או המלצה. בנוסף חשוב לזכור כי כיום כל חבירה עסקית/מיזוג/רכישה מתחילה בעבודת מחקר רחבה המתבססת ברובה על נתונים מעולם הדיגיטל.

אבל האושר הגדול ביותר עבורי הינו המייל החודשי מהלקוחות האדריכלים שלנו, כל אחד מהם מפרגן על השירות ועל הדירוגים הגבוהים המניבים להם לקוחות ושגשוג מקצועי וכלכלי וזה מה שגורם לנו להמשיך לבצע עבורכם את העבודה הטובה ביותר, להגיע לשיאים חדשים ולשמר את המתכון המנצח של קידום אורגני יעיל ומניב. העבודה הקשה ולעיתים הסיזיפית המתלווה לקידום (כמו בכל עבודה ותחום אחר) מתגמדת לעומת מחמאות מלקוח אשר עושות את כל המאמץ לשווה במיוחד

מעוניינים להפסיק לדשדש בקידום ולהפוך את האתר בית שלכם לכלי מניב מכירות

שירותי קידום אתרים לאדריכלים מחברת קורנגה

חברת קורנגה מציעה מגוון שירותי קידום אתרים לאדריכלים, כולל:

  • אסטרטגיית קידום אתרים: אנו נבנה עבורכם אסטרטגיית קידום אתרים מותאמת אישית, שתבטיח את ההצלחה שלכם.
  • אופטימיזציה של התוכן: אנו נבצע אופטימיזציה של התוכן באתר שלכם, כך שיכלול את המילים המפתח הרלוונטיות.
  • בניית קישורים חיצוניים: אנו נבנה עבורכם קישורים חיצוניים מאתרים רלוונטיים ואיכותיים.

אם אתם אדריכלים או משרד אדריכלות המעוניינים לקדם את העסק שלכם באינטרנט, צרו קשר עם חברת קורנגה עוד היום. נשמח לעזור לכם להופיע בעמוד הראשון של גוגל ולהגיע ללקוחות.

משרד ראשי: 073-2555000

וואטס אפ קורנגה: 051-2256006

איציק גולדנברג

איציק גולדנברג

מנכ"ל חברת קורנגה בע"מ

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: