קידום אורגני בגוגל לאדריכלים המתמחים במבני ציבור I מגדלי משרדים I מפעלים

עולם האדריכלות נחלק למספר תחומים וכאן אני כולל גם נישות קטנות מאד..

אבל ניתן להגיד כי מרבית משרדי האדריכלות נחלקים לשני תחומים.

קהל פרטי: בעלי מגרשים המעוניינים לבנות וילה/בית פרטי או מועצות מקומיות המבקשות לבנות מתנ"ס או מבנה ציבורי שלרוב אינו עולה על 4 קומות. אומנם האחרונים אינם קהל פרטי ומחויבים לעבוד בכפוף לחוק המכרזים, אך את המידע הם שואבים מהאינטרנט ונעזרים בגוגל ככלי מקצועי לאיתור אדריכלים מתאימים, לכן לצורך המאמר הגדרנו אותם כסוג של קהל פרטי למרות שהם לא כאלו בשום מקרה.

קהל עסקי: לרוב מדובר בקבלנים/יזמים אשר בבעלותם או בתחום אחריותם ישנם מגרשים גדולים לבנייה תעשייתית/משרדים/מגדלי מגורים, תכנון שכונות מגורים חדשות כחלק מסביבה עירונית מתפתחת. אדריכלות מסוג זה דורשת ידע רב, ניסיון והכרות מעמיקה עם השוק על כל מרכיביו.

אדריכלים המעוניינים לבנות מבנים בסדר גודל עצום, כפי שבונים כיום חייבים לקחת בחשבון כי מעבר לכל המורכבות המקצועית הנדרשת באמת לתכנן מגדלים ושכונות מגורים, ישנם שיקולים נוספים המתלווים להחלטה של אותו קבלן/יזם האם לעבוד אתכם או אף לתת לכם צ'אנס לפגישת הכרות בה הכדור כבר חצי בידיים שלכם…

אבל עד לאותו רגע מיוחל לפגישה עם יזם או קבלן עליכם לקחת בחשבון את שיווק המשרד והאופן בו הוא מוצג ללקוחות פוטנציאלים, האם הוא משדר את המסר הנכון והאם אותו מסר מניע לפעולה, מה שיגרום ללקוח הבא שלכם להקליק על צור קשר או להתקשר. שכן זו בעצם כל מטרת הקידום האורגני והנוכחות בדיגיטל או יותר נכון, בתוצאות החיפוש בגוגל!

תארו מצב בו קבלן קיבל המלצה על המשרד שלכם, הדבר הבא שיעשה הוא לחפש אתכם בגוגל והקלות בה ימצא את האתר שלכם תהיה אבן הבוחן הראשונה מבחינתו, האם אתם משרד רציני או לא(לתפיסתו ולאו דווקא כנתון מבוסס מציאות)הצעד הבא שלו יהיה לגלוש לאתר ולחקור את עמוד הבית שכן עמוד זה קובע ב-90% מהמקרים האם הגולש יקליק לעמודים נוספים, כגון: תיק עבודות, גלריה, המלצות וכו'. לכן רוב המיקוד באתר הבית חייב ליצור "משפך שיווקי" יעיל וחכם אשר יגרום ללקוח הפוטנציאלי לשוטט באתר ולהתרשם. גם אם אין לכם תיק עבודות מפואר והנכם אדריכלים צעירים הלקוח לא ינטוש את האתר בשל כך, אלא הרושם הראשוני נוצר ממספר דברים. המרכזי שבהם הוא החיפוש עצמו, טרם הגעתו לאתר הבית שלכם. תהליך החיפוש בגוגל חייב להיות קצר ומהיר וזה לא יקרה אם האתר שלכם ממקום בעמוד 2 וצפונה. הלקוח יאבד את הסבלנות ויעבור לאתרים המוצגים לו בראש תוצאות החיפוש האורגני, אלו יזכו לביקור מצידו והוא יתרכז רק בהם תוך ביטול האחרים.

לכן בשלב הקריטי ביותר של השגת לקוח חדש אתם לא מעורבים/מודעים כלל ולכן החשיבות הקריטית לנראות האתר ולנוכחות שלכם בגוגל. לא לחינם מגדירים את גוגל "איש המכירות הטוב ביותר שאי פעם תכירו". כזה שלא מבקש העלאה או חופשים ולמעשה עובד עבורכם 24/7!

בתחרות העצומה בשוק הישראלי ומחוצה לו(שוק אמריקאי)אתם נדרשים לידע עצום בתחום שאינו המקצוע שלכם. אנו בקורנגה מתמחים מזה עשור בהקמת אתרים לאדריכלים וקידום אתרים אלו בגוגל במתכונת אורגנית, יש לנו יכולות מוכחות בתחום והעמוד הראשון בגוגל יעיד על כך שכן לקוחותינו מככבים בו בקביעות.

אז אם אתם מחפשים להרחיב את פעילות המשרד, להרחיב את חוג הלקוחות ולצמוח כלכלית בתחום ההתמחות שלכם. הרימו את הטלפון 0732555000 או צרו קשר באמצעות האתר.

נשמח להיות מנוע הצמיחה שלכם בגוגל.

רוצים להופיע בעמוד הראשון בגוגל? השאירו פרטים או התקשרו 073-2555000:

קבלו הצעת מחיר במקום
שינוי גודל גופנים
ניגודיות