קידום אורגני=חתונה קתולית

קידום אורגני=חתונה קתולית מעת לעת אני נתקל בשאלה “האם להמשיך לקדם את האתר שלנו למרות שהוא כבר מקודם?”

התשובה בקצרה הנה חד משמעית וחיובית, אתר שלא יקודם באופן שוטף יאבד מדרוגו בגוגל וייתכן אף כי ירד משמעותית בדרוג בשל עברות או הפרת חוקי גוגל לקידום אורגני.

גוגל כשליט העולם הווירטואלי משנה/מעדכן את הפרמטרים לקידום מדי שנה או בסמוך לכך, כל שינוי מחייב בדיקת האתר והתאמתו לפרמטר החדש, שכן ללא התאמה זו האתר יאבד דרוג.

גם אם האתר ממוקם במיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל אסור לעצור את הקידום,

בעלי עסקים וחברות לעתים סבורים כי על ידי חסכון הוצאה שוטפת זו הם לא ייפגעו באתר ובפניות המגיעות דרכו..הרי האתר מקודם אך למעשה בבוקר אחד יגלו כי האתר כבר לא במקומות הראשונים, הכניסות לאתר פחתו משמעותית וגם כמות הפניות כמובן.

כעת לקדם את האתר למיקומים הקודמים יהיה קשה יותר והדבר יארך זמן ממושך, תלוי בכל אתר וסוג הקידום הנדרש להחזרתו.

בעבר הלא רחוק נתקלנו במקרים בהם האתר אף היה בעונש שכן לא תוחזק כראוי ולא טופל במשך כשנה, במהלך פרק זמן זה גוגל ביצע עדכון “קריטי” ומאחר והאתר לא עודכן לשינוי זה, גוגל הוריד דרוג ואף העביר את האתר לסוג של “עונש” ולכן לא קודם כלל.

רק לאחר בדיקה מעמיקה הצלחנו לאתר את הסיבה לדרוג השלילי ולבצע שדרוגים טכנולוגיים ופעולות קידום מסיביות על מנת להשיב את האתר למצב הקודם מבחינת קידום, התהליך ארך כחצי שנה אך בסופו האתר שב לחיים ולמעשה הגביר את המכירות בעסק כפי שקרה בעבר, טרם להפסקת הקידום.

לכן, מומלץ מאד שלא לעצור את הקידום האורגני בשום מקרה, גם לא כאשר האתר מקודם היטב.

 

רוצים להופיע בעמוד הראשון בגוגל? השאירו פרטים או התקשרו 073-2555000:

קבלו הצעת מחיר במקום
שינוי גודל גופנים
ניגודיות