מיתוג עסקי באינטרנט

מיתוג עסקי באינטרנט - קורנגה בע"מ
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

במאמר שלפניכם, נדבר על תהליך המיתוג העסקי ובין היתר נעבור על הנושאים הבאים: למי מיתוג עסקי מתאים? מה כולל תהליך של מיתוג עסקי? כמה עולה מיתוג לעסקים?

האם התוצאות המוצגות חיוביות או שליליות? מאיזו תקופה בחייך והאם הן מייצגות נאמנה את מי שאתה כיום?

הרשת בניגוד לאנושות אינה שוכחת או מוחקת מהזיכרון. הכל שמור ומקוטלג במנועי החיפוש לנצח, בין אם אתה סלב (מפורסם) או אושיית רשת, איש עסקים או מנהל בכיר בחברה, אתה מוכרח לשמור על תדמית נקייה ברשת.

רוצים לדעת איך למתג את העסק שלכם? במאמר שלפניכם, ניגע בדיוק בתהליך הזה הזה ובין היתר נעבור על הנושאים הבאים הקשורים אליו: למי מיתוג עסקי מתאים? מה כולל תהליך של מיתוג עסקי? כמה עולה מיתוג לעסקים?

שלל האזכורים עליכם קובעים את הרושם הראשוני עליכם, זאת עוד בטרם פגשתם את הצד השני. כיום, רוב החברות והתאגידים, וגם עסקים קטנים יבצעו חיפוש בגוגל תחת השם שלכם בעת אינטראקציה עסקית כלשהי. לכן “השם שלכם הולך לפניכם” הנו ביטוי שנכון יותר מתמיד לזמנים בהם אנו חיים, והרושם הראשוני אינו נקבע בפגישה פיזית אלא בהצצה לתמונות, פוסטים, אזכורים ותכנים אחרים העולים בעת חיפוש השם שלכם או שם העסק אותו אתם מנהלים.

מהו תהליך מיתוג עסקי דיגיטלי?

למעשה מדובר בתהליך המשך והרחבה למיתוג עסקי ה”מסורתי” אשר נותן מענה אסטרטגי לגיבוש מהות העסק, מטרות ויעדים והיבטים פסיכולוגים להבנת הלקוח- יצירת אמון וביסוס קשר רגשי המסייע לזכירות לטווח ארוך. במציאות הדינמית העכשווית אין תהליך זה מספיק. על כן, ההרחבה לתחום הדיגיטל הינה כורח המציאות שכן הנזק או התועלת מהכתמתו של המותג/עסק שלכם ברשת, עלולים לשנות את המציאות העסקית ברגע אחד, לכאן או לכאן.

ניהול מוניטין ברשת באופן שוטף בא לטפל בתחזוקה של המיתוג העסקי, שכן כל יום הינו בר פוטנציאל לאירוע כלשהו שיהיה בעל השפעה על עסקיכם. אין מדובר בעיסוק יומי במיתוג אלא יותר בניטור ובקרה ברשת על מנת לוודא שאין תוכן חדש/ביקורות/מאמרים או כל תוכן אחר הקשור לשם העסק או לשם הפרטי בהקשר שלילי. רוב העסקים אינם נדרשים לניהול שוטף כאמור, ניטור ופיקוח ברשת הוכיח את עצמו שוב ושוב ככלי יעיל לניהול יח”צ נכון והקטנת מימדי האירוע, יהיה ככל שיהיה.

האם מדובר בעלויות גבוהות?

כל מקרה לגופו ולכן אין מחירון המגדיר את התמחור, אלא התמחור נקבע לפי הפעולות הנדרשות לביצוע. פרק הזמן הנדרש וכח אדם הנדרש לכך. מאחר וגם מדובר לעיתים בהתראה מיידית לתחילת הפעילות, גם לכך יש משמעות כספית.

יחד עם זאת אני יכול להגיד בבטחה שלא פגשתי עסקה שלא הייתה משתלמת ללקוח, ביג טיים 😊

מי צריך שירות של מיתוג לעסקים?

רבים ממכם יכולים למצוא את שירות המיתוג עסקי כמשהו חיוני והנה מספר דוגמאות לבעלי מקצוע שעשויים להיעזר בשירות זה:

  • רואי חשבון
  • עורכי דין
  • חברות סטארטאפ
    עסקים חדשים (או פשוט כאלה שהיו ללא קיימות אינטרנטית עד היום).
    מיתוג עסקי לחברות גדולות (ופחות מוכרות)
  • אנשי עסקים הזקוקים לניהול מוניטין באופן אישי
    ועוד…

מה לעשות במידה וקיים תוכן שלילי לגבי העסק או השם שלי?

הדבר המומלץ ביותר הוא לא להגיב כלל, אלא לפנות ישירות אלינו!

כל תגובה שלך כבעל העסק עלולה לגרור תגובות נוספות, מה גם שכבעל העסק לעיתים תהיה לכם נטייה טבעית להגיב בצורה אמוציונלית ולכן החשש הוא החמרת המשב/רון התדמיתי.

מה אנחנו בקורנגה יודעים לעשות במסגרת תהליך המיתוג העסקי עבורכם?

  • יצירת שפת מותג
  • הקמת אתר תדמית – בלוג שיסקר את פעילותכם באור החיובי ביותר.
  • כתיבת תוכן שיווקי
  • מיתוג עסקי ברשתות החברתיות – פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם וכו’- אם אין לכם כבר עמודים עסקי בפלטפורמות אלו, אנחנו נפתח לכם כאלה ובכל מקרה נוכל לנהל עבורכם את הפעילות הכה חיונית למוניטין החברה. פעילות זו כוללת מענה ללקוחות החברה ופרסום פוסטים אינפורמוטיביים (לחיזוק המותג כאוטוריטה בתחומכם) ושיווקיים.
  • יצירת והעלאת מאמרי אורחי עבור חיזוק תדמית עסקיכם –
    פוסטים אורחים הם בעלי השפעה רבה לא רק בפן של קידום אורגני, SEO, אלא גם עבור ניהול מוניטין.

    המטרה בפעילות במישור זהה היא, שיופיעו כמה שיותר תוצאות הנושאות הקשר חיובי למותג שלכם וידחקו את האזכורים השליליים במנועי החיפוש כמו גוגל, לעמודים האחרוים של התוצאות, אליהם כמעט אף גולש לא מגיע במסגרת שיטוטיו ברשת. את הפעילות הזו ניתן להשיג ב-2 אופנים: באופן טבעי – שיתופי פעולה עם חברות אחרות (יותר נדיר במסגרת העשייה הזו) ובאופן ממומן (רכישת שטח פרסום מאמר באתרים חיצוניים עם הקשר תכני לתחום העיסוק של חברתכם)

  • מיתוג עסקיכם בעזרת יצירת והעלאת קטעי וידאו ביוטיוב, וימאו ודומיהם בקטגוריית רשתות השיתוף של סרטוני וידאו באינטרנט- סרטוני וידאו הם כלי מאד עוצמתי עבור שיווק בכלל ומיתוג עסקים בפרט.

הסתקרנתם ומעוניינים לדעת יותר על תהליך מיתוג עסקי בחברת קורנגה? דברו איתנו בטלפון או בוואצאפ?

איציק גולדנברג

איציק גולדנברג

מנכ"ל ובעלים בחברת קורנגה בע"מ

כתבו לנו

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

הקמת אתר תדמית - קורנגה בניית אתרים וקידומם

הקמת אתר תדמית

בניית אתר תדמית אם פעם היה זה התפקיד של חלונות הראווה או של הפרסומות בדפי זהב, ללכוד את תשומת הלב של הקורא או הלקוח הפוטנציאלי,

קרא עוד »
קידום אתרים אורגני בגוגל - קורנגה בע"מ

קידום אתרים אורגני בגוגל

נגיד שיש לך עסק…ונגיד שיש לעסק שלך אתר. אתה יושב עם החברים/ משפחה ומתחילה שיחה על “קידום האתר באינטרנט”, “קידום ממומן”, “קידום אתר אורגני בגוגל”

קרא עוד »