פיתוח ובניית אתרים רספונסיביים

בניית אתרים רספונסיביים - קורנגה שיווק דיגיטלי

תוכן עניינים

"פיתוח אתרים רספונסיביים", היא שיטה לבניית אתרים המאפשרת להתאים את דפי האינטרנט לגודל המכשיר של המשתמש בצורה מיטבית. משמעות הדבר היא, שהאתר ייראה ויתפקד בצורה שונה בהתאם למכשיר המשמש לצפייה בו. בניית אתרים רספונסיביים, הפכה לפופולרית לפני למעלה מעשור, עם עלייתו של הטלפון החכם לקדמת הבמה הטכנולוגית של עולמנו וכאשר יותר ויותר אנשים החלו לגלוש לאתרי אינטרנט ממכשירים ניידים- בהתחלה בעיקר לאתרי תוכן כמו אתרי חדשות ואתרי תדמית ובהדרגה גם לאתרי מסחר אונליין שהיו זקוקים למעט זמן באוויר, עד אשר זכו באמונם של המשתמשים ברשת. בשנים האחרונות, שיעור הגולשים בגרסת המובייל (טלפון חכם) כבר עולה על זה של הגולשים דרך מחשב שולחני ("דסקטופ") ומכאן חשיבותה העצומה של בניית אתרים רספונסיביים בשנת 2023 וצפונה. עיצוב אתרים רספונסיבי מאפשר לבצע אופטימיזציה של אתרי אינטרנט עבור מגוון מכשירים המחוברים לרשת, כולל סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים שולחניים. עיצוב זה גם מאפשר חווית משתמש עקבית יותר בכל המכשירים,היות והאתר ייראה ויתפקד אותו הדבר ללא קשר למכשיר שבו נעשה השימוש. עיצוב אתרים רספונסיבי הוא חלק חשוב בפיתוח אתרים מודרני והוא חיוני ליצירת אתרים נגישים לכל המשתמשים.

כיצד לבנות אתר רספונסיבי- השלבים שיש לעבור

עיצוב אתר רספונסיבי הוא חלק חיוני מבניית אתרים מודרניים בימינו. המדריך שלפניכם, יספק לכם סקירה מזורזת אודות התהליך אותו נעבור בדרכנו להקים עבורכם את האתר הרספונסיבי הנחשק עליכם, בצורה הנכונה והטובה ביותר:

שלב 1: תכנון

לפני שנתחיל לפתח את האתר שלך, חשוב לתכנן את המבנה והתוכן של האתר – יחד איתך. זה כולל, החלטה על מספר העמודים שיהיו, סוג התוכן שתכלול והעיצוב הכולל של האתר.

שלב 2: בחר מסגרת רספונסיבית

לאחר שתכננת את האתר, תצטרך לבחור "מסגרת רספונסיבית". מסגרת רספונסיבית היא סט של כלים וספריות המאפשרים ליצור אתר אינטרנט מותאם למכשירים שונים. מסגרות פופולריות כוללות Bootstrap, Foundation ושלד. אל תדאג, זה רק הנשמע מורכב אבל אנחנו נכווין אותך במשימה בצורה הקלילה ביותר.

שלב 3: עיצוב האתר

לאחר שבחרת "מסגרת רספונסיבית", תוכל להתחיל לעצב את האתר שלך. זה כולל יצירת אופי הפריסה (היררכיית קטגוריות ודפים), בחירת צבעים וגופנים והוספת תמונות, קטעי וידאו וכל תוכן אחר רלוונטי.

שלב 4: בנייה בפועל

לאחר שעיצבנו את האתר, נוכל להתחיל לבנות אותו. זה כולל כתיבת קוד HTML, JS ו-CSS ליצירת המבנה והעיצוב של האתר.

שלב 5: בדיקה והרצה

לאחר בניית האתר, חשוב לבדוק אותו במכשירים שונים כדי לוודא שהוא פועל כהלכה. זה כולל בדיקות צולבות במחשבים שולחניים, טאבלטים וטלפונים ניידים.

שלב 6: הפעלה

לאחר שבדקנו את האתר שלך ולאחר שאתה מרוצה מהתוצאה, נוכל להעלות אותו לאוויר ("Live"), קרי לשרת והפיכתו לזמין עבור הגולשים ועבור סריקת מנועי החיפוש (גוגל, בינג וכו').

עיצוב אתר רספונסיבי - קורנגה

טיפים לאופטימיזציה וקידום לאתרים רספונסיביים

  • בצעו אופטימיזציה לתמונות- תמונות הן לרוב הקבצים הגדולים ביותר באתר, כך שלאופטימיזציה שלהן יש השפעה גדולה על הביצועים, קרי על המהירות בה האתר ייטען. השתמשו בכלים לדחיסת תמונות (למשל תוסף הוורדפרס Imagify או Tiny PNG), כדי להקטין את גודל הקובץ של התמונות, מבלי להקריב את האיכות שלהן. זכרו, אתר שנטען מהר מאוד, על כל עמודיו הפנימיים, מספק חווית שימוש הרבה יותר טובה לגולשיו ובאתרים מסוימים, כמו אתרי מסחר ברשת ("Ecommerce") זה מאוד מאוד משמעותי ויכול לעשות את ההבדל בין אתר מצליח, המייצר לידים ועסקאות רבים, לבין אתר מדשדש ולא מוצלח.
  • מזעור בקשות HTTP- בכל פעם שדפדפן מבקש קובץ מהשרת, זה לוקח זמן. צמצום מספר הבקשות יכול לעזור לשפר את הביצועים ולהפחית את זמן טעינת הדפים השונים באתר. השתמשו בטכניקות כגון שילוב קבצים מרובים לאחד, שימוש ב-CSS sprites ועוד. ישנם תוספים מצוינים לאתרי וורדפרס, כדוגמת WP-Rocket, אשר יכולים לבצע את תהליכי האופטימזציה האלה עבורכם.
  • השתמשו ברשת CDN להזרמת תוכן- CDN היא רשת של שרתים הממוקמת ברחבי העולם ויכולה לספק תוכן למשתמשים מהר הרבה יותר. על ידי שימוש ב-CDN, אתה יכול לצמצם את המרחק בין השרת למשתמש, וכתוצאה מכך זמני הטעינה המושגים, הינם מהירים יותר.
  • בצעו אופטימיזציה לזכרון המטמון באתר (Cache)- שמירה במטמון יכולה לעזור להפחית את מספר הבקשות מהשרת ולשפר את הביצועים. השתמשו בטכניקות אחסון במטמון כגון אחסון במטמון של דפדפן הגולש, אחסון במטמון בצד השרת ואחסון במטמון של נכסים סטטיים.
  • השתמשו במסגרת ידידותית לנייד- שימוש במסגרת ידידותית לנייד כגון "Bootstrap" או "Foundation", יכול להבטיח שהאתר שלכם ייראה נהדר בכל המכשירים.
  • בצעו אופטימיזציה של ה-Java script- סוג הקוד הזה, ההופך אתרים לאינטראקטיביים ודינאמיים, עלול להיות גם גורם משמעותי להאטת האתר שלכם. השתמשו בטכניקות כגון: פיצול קוד ו- Lazy loading כדי לייעל את ביצועי JavaScript ולצמצם את זמן טעינת דפי האתר.
  • השתמשו בכלים לניטור ביצועים- כלי ניטור ביצועים יכולים לעזור לכם לזהות ולתקן בעיות ביצועים. השתמשו בכלים כמו: Google PageSpeed ​​Insights או GTmetrix כדי לנטר את הביצועים ולזהות אזורים לשיפור מהירות האתר.

שדרוג אתרים

כל אתר זקוק לתחזוקה, ממש כשם שמבנה זקוק לחיזוק היסודות, או אוטו זקוק לטיפול תקופתי במוסך. כל אתר זקוק לאחר מספר שנים, לרענון ושיפור הנראות החיצונית וכמובן גם לרענון טכנולוגי (המנוע, גיר ושאר מכלולים טכנולוגיים, אם נמשיך ברשותכם עם ההקבלה לעולם הרכב)- רענון גרסת ממשק הוורדפרס, עדכון אלמנטור, עדכון תוספים ("Plugins"), עדכון קוד עבור יצירת פונקציות חדשות באתר (למשל הפניית הגולש לשיחת וואטסאפ עם העסק, באמצעות לחיצה על כפתור בודד באתר) ועוד.

כדי למנוע מצב של "דריכה טכנולוגית במקום", אנו רואים בעבודות שדרוג אתרים, כמשימה כמעט זהה במשקלה להקמת האתר מאפס. זוהי הזדמנות למנף אותו ולהעשיר אותו ברעיונות חדשים, בתכנים מקוריים, בעיצובים מרעננים ועוד.

בניית אתרים רספונסיביים עם קורנגה

מחלקת הפיתוח והקמת אתרים שלנו, גאה להביא בפניכם את החידושים המתקדמים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי ולהציע לכם שירות בניית אתר רספונסיבי, מעוצב ובעל תשתית מובנית לקידום אורגני בגוגל ושאר מנועי חיפוש.

אנו דואגים להישאר מעודכנים בכל הפיתוחים הטכנולוגיים ושיווקיים האחרונים, בעולם עיצוב ופיתוח האתרים ולומדים עוד ועוד בכל יום (ניסיון של למעלה מ-20 שנה בעולם זה) ועל כן, תוכלו להיות בטוחים כי השירות שנציע לכם יהיה היעיל, המקורי, היצירתי והטרנדי ביותר ביותר. והכל… במחירים הוגנים ועם יחס אישי ואדיב.

אנשי הצוות שלנו מתמחים בהקמה ובפיתוח של אתרים תדמיתיים, לכל סוגי החברות והארגונים – קטנים כגדולים, ולכל מטרה. אנו מבטיחים לכם אתר שייראה ו"יתנהג" לעילא, קרי ייראה נהדר ומודרני ויעבוד בצורה חלקה ואם תרצו גם לייצר תנועת גולשים משמעותית לאתר החדש/מחודש שלכם, אנו מציעים גם שירות מקצועי במיוחד של קידום אורגני בגוגל, אשר ייצר לכם תנועת גולשים גדולה יותר ממה שאי פעם חוויתם ויוביל את הגולשים שלכם לבצע מגוון המרות באתר (מילוי טופס יצירת קשר, לחיצה על חייגן טלפוני וכד').

כל זה נשמע לכם רלוונטי עבורכם ומעניין? מעולה. מחכים לכם בטלפון או בוואטסאפ 😇

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

Google's BARD - מאמר של קורנגה קידום אתרים

מה זה Google Bard?

תוכן עניינים כאשר מדברים על בינה מלאכותית אי אפשר להתעלם מההיסטוריה שלה, מתי הגיחה לעולמנו ולאילו סוגי שימושים נועדה, לפחות במקור, אי שם בשלהי המאה

קרא עוד »
מה זה SEO? מאמר מהמומחים של קורנגה לקידום אתרים

מה זה קידום אתרים בגוגל ?

תוכן עניינים   קידום אתרים בגוגל הינו מושג רחב ואף לאנשי מקצוע הוא אינו ברור מאליו, כיוון שקיימים מספר תחומים בהם הביטוי "קידום בגוגל"מתאים ולכן

קרא עוד »
קידום אתרים בגוגל - קורנגה

קידום אתרים בגוגל

תוכן עניינים בניתם אתר בית חדש או שדרגתם אתר קיים? תתחדשו 🙂 כעת, על מנת שגולשים יבחינו בנכס הדיגיטלי שלכם והוא לא יעלם במעמקי הדפים

קרא עוד »
קידום עסקים בגוגל - קורנגה

קידום עסקים בגוגל

תוכן עניינים   בעידן הדיגיטלי של היום, קידום העסק בגוגל הפך לכלי חיוני עבור חברות המעוניינות להגביר את הנוכחות ברשת ולמשוך לקוחות נוספים. ולכן, קידום

קרא עוד »
כתיבת תוכן לאתרים - מאמר של קורנגה בע"מ

כתיבת תוכן לאתרים

תוכן עניינים   כתיבת תוכן לאתרים ובמיוחד כאשר הדבר נוגע לתחום הקידום אתרים אורגני, חייבת להיעשות בצורה נכונה ומחושבת – כדי שגוגל יזהה את האתר

קרא עוד »