איך להכניס לאתר ידע משמעותי ומעניין באמת עבור קידום אתר אורגני?

תוכן עניינים

כלל ברזל שכבר מזמן הפך לנחלת הכלל בכל הנוגע לקידום אתרים ובפרט קידום אתרים אורגני, הוא העלאתו של תוכן איכותי לנכס הדיגיטלי שלכם. כלומר יש לשים דגש על טיב ואמינות התוכן, כמו גם לצורה שבה הוא מוגש ( שימת לב לרזולציות כמו עיצוב האתר או ניראוּת הטקסט).

על התוכן שלכם, על מנת שייחשב איכותי בעיני האלגוריתם של גוגל ושאר מנועי חיפוש וייתפס גם ככזה בעיני גולשים "בשר ודם" וישאיר אותם אצלכם באתר, לכלול חידושים מהתחום, גיבוי לנאמר מצד גורמים ברי סמכא, הפניות מקישורים חיצוניים (לינקים מאתרים חיצוניים הקשורים לתחום עיסוקכם), מידע סטטיסטי מוכח ועוד.

אז איך תשדרגו גם אתם את האתר שלכם בצורה משמעותית ותתחילו לראות תוצאות? כך תעשו זאת, צעד אחר צעד:

1. השתמשו רק במידע ממקור מהימן

בכל הנוגע לכתיבת תוכן אך במיוחד עבור קידום אתרים בגוגל, מאוד חשוב להקפיד על קבלת מידע ממקור ראשון – כלומר נותן השירות עצמו, או לכל הפחות מישהו אחר הנחשב לבכיר בעסק. אם אתם מנהלי החברה או הארגון ובאפשרותכם לכתוב את הבסיס – מה טוב. אם לא, העבירו את הנקודות החיוניות לכותב תוכן מקצועי (אם ניתן כדאי אפילו להיפגש איתו פנים אל פנים) ש"ידברר אתכם" בצורה מעניינת וטובה.

לעומת זאת, אם אתם כותבי התוכן של האתר ומכל סיבה שהיא לא הצלחתם לקבל מידע מבוסס ומעמיק מהחברה, השתדלו לבקר באתרים הטובים בתחום עיסוק החברה, וודאו שכל פרט מידע שתכתבו יהיה נכון ומדויק וקבלו השראה מהכתוב שם (בשום פנים ואופן אל תעתיקו! שכן אז העונש מגוגל ושכמותו, יהיה חמור על שכפול התוכן וגם אתם/החברה שבאתרה עלה התוכן המועתק, עלולים להיתבע על גניבת "קניין רוחני").

2. שלבו דימויים ויזואליים

כמובן שתוכן כתוב בלבד אינו יכול להספיק בעידן של היום, כדי להשיג את תשומת ליבו של הצרכן הממוצע. לכן, חשוב מאד להטמיע דימויים ויזואליים מושכים ומעניינים במקומות אסטרטגיים באתר שלכם, וכך להבטיח ענין ואפילו תפוצה ויראלית, במקרה של סרטון איכותי במיוחד; אם אתם חוששים מהעתקה של הסרטון שלכם ושיתופו ללא קרדיט באתרים ובמות אחרות, תוכלו להוסיף לוגו בגוף הסרטון עצמו, וכך להבטיח נוכחות חזקה של המותג שלכם, בכל שיתוף וחשיפה שהוא יקבל. אם אתם מעלים את הסרטון בפלטפורמת Youtube, השתדלו להזין כמה שיותר טקסט המתאר את הסרטון: כותרת עניינית ומניעה לפעולה (הפעלת הסרטון ושיתופו), תיאור התוכן לפרטים- כולל שילוב מילות וביטויי מפתח שאתם מבקשים לקדם דרך הסרטון וכו').

3. הקדישו מחשבה רבה במיוחד לעיצוב האתר (ואז עוד קצת 🤓)

עיצוב האתר כולו, מעבר לדימויים שיופיעו בו ולשילוב הטקסט בצורה הטובה ביותר, חייב להיות מוקפד ומדויק להפליא, כך שיהיה מותאם מצד אחד לאופי החברה שלכם ולתחום השירות הספציפי שאתם מציעים, אך מנגד גם לאופי קהל היעד (וקהלי היעד הפוטנציאליים הנוספים) שלכם.

עיצוב נכון נחשב לאחת המשימות המורכבות בכל הנוגע לתהליך קידום אורגני ובניית אתרים בכלל, אך חשוב להבין שללא קריאת התמונה הנכונה אתם עלולים חלילה לאבד את כל העבודה הרבה שהשקעתם בכל אחד מהתחומים האחרים שצוינו לעיל. לכן, חשוב מאד לבחור בחברת עיצוב המתמחה לא רק בעיצוב אלא גם בהתאמה אופטימלית שלו לאתרי אינטרנט וכן מחזיקה במתכנתים מנוסים שיידעו לעשות את כל ההתאמות החיוניות הנוספות – הנוגעות לרספונסיביות, מהירויות טעינה, פיצ'רים מיוחדים ועוד.

אלעד גושקס

אלעד גושקס

מומחה SEO, קידום אתרים בחברת קורנגה

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מה זה SEO ? מאמר מאת קורנגה שיווק דיגיטלי

מה זה seo ?

תוכן עניינים המילה SEO הינה ראשי תיבות של Search Engine Optimization ובעברית – אופטימיזציה למנועי החיפוש. המטרה של SEO היא לשפר את מיקומו של האתר

קרא עוד »
בניית אתרים מקצועית - קורנגה נתניה

איך בוחרים מקדם אתרים ?

תוכן עניינים עסקים וחברות נעזרים בגופים חיצוניים בחיי היומיום העסקיים שלהם. חלק מאותן חברות צד שלישי מספקות מוצרים וחלקן מעניקות שירותים למטרות שונות. כאשר מדובר

קרא עוד »