מה זה דף נחיתה? כל המידע הרלוונטי עבור קידום אתרים אפקטיבי

מה זה עמוד נחיתה? קורנגה קידום אתרים

כל מי שמדבר על קידום אתרים, ידבר איתכם בשלב כזה או אחר על בניית דף נחיתה. דף נחיתה הוא אחד הפרמטרים החשובים והאפקטיביים ביותר למשיכת לקוחות חדשים ולחשיפה לקהלי יעד חדשים – אך זאת בתנאי שבונים אותו נכון.

דף הנחיתה יכול להיות אמצעי נפלא וקריטי להוספת אנשי קשר לרשימת התפוצה שלכם, או אפילו לרכישת מוצר חדש במסגרת קמפיין המוגבל בזמן (או אפילו במסגרת מבצע), אך חשוב לדעת ממה להיזהר ולחלופין על מה אסור לוותר. אז איך תדעו מה לעשות? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את צעדיכם הראשונים בעולם הקידום הממומן:

הכלל המנחה – חוברת ברושור

העקרון שחשוב לזכור בכל הנוגע לדפי נחיתה, ולמעשה כאשר מדברים על קידום אתרים שנעשה בשיטה הממומנת בכלל, הוא שדפי נחיתה והקמפיינים המלווים אותם בעצם דומים יותר מכל לחוברות הפרסומיות המוכרות לנו מעולם הדפוס בשם ברושורים. אלה, נועדו למעשה לשמש כפרסומת לכל דבר (והקראים אותם כמובן מודעים לכך), אלא שבשונה מפרסומת רגילה, הם נועדו לתת מידע נוסף ונרחב יותר, והרבה פעמים לספק מידע אובייקטיבי למי שמעוניין בכך, אודות התחום הנידון. באותו אופן בדיוק, עלינו להתייחס לדפי הנחיתה מגוגל במסגרת קידום אתרים ממומן:

1. תוכן קולע

הכלל הראשון שחשוב לזכור בכל הנוגע לדפי נחיתה הוא שהתוכן בהם חייב להיות תמציתי ומדויק מאד. למטרה זו כדאי מאד להיעזר בכותב תוכן, ואף לבקש ממכרים וחברים שיעברו על הדברים ויראו האם התוכן אכן מושך אך מתומצת היטב. למי שמעוניין, כמובן תמיד אפשר להוסיף קישורים "לקריאה נוספת", אם הדבר כמובן מקובל עליכם ואם יש בכך טעם.

2. הנעה לפעולה

מעבר לעובדה שדף הנחיתה צריך להיות ענייני ו"בלי חפירות", עליו להיות ענייני לא רק בכל הנוגע לנושא עצמו, אלא לכוון כל כולו לפעולה – קרי להשארת פרטים נוספים, או ממש להרשמה לשירות שלכם, בתשלום (אם קיימת אצלכם אפשרות של סליקה). אל לכם לטעות – דף הנחיתה הוא פרסומת לכל דבר, ובתור שכזה  הוא נאמד בהישגים מדויקים ובחתירה להשיג כמה שיותר "עסקאות", בין אם אלה הם לידים כאמור, ובין אם רכישות של ממש.

3. עיצוב מדויק

בשונה מסוגי קידום אתרים אחרים (ובפרט קידום אורגני), זהו המקום שלכם "להתפרע" עם צבעים עזים ומושכים, בעיצוב מעט נועז יותר וגם בהעמסה מעט רבה יותר של פרטים – הכל כדי למשוך את תשומת ליבו של הקורא ולהבטיח שהוא לא "יילך לאיבוד" ויברח לאתרים אחרים מהר מדי, חלילה. עם זאת חשוב לזכור – על העיצוב עדיין להיות בטוב טעם, וכמובן אין להגזים לשום כיוון.

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

Google's BARD - מאמר של קורנגה קידום אתרים

מה זה Google Bard?

תוכן עניינים כאשר מדברים על בינה מלאכותית אי אפשר להתעלם מההיסטוריה שלה, מתי הגיחה לעולמנו ולאילו סוגי שימושים נועדה, לפחות במקור, אי שם בשלהי המאה

קרא עוד »