בניית אתרים לחברות היי טק

בניית אתרים לחברות היי טק - קורנגה בע"מ
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

בניית אתר לחברת היי טק (“חברת הזנק” בעברית תקנית) דורשת מיומנות וידע רחב בתחום השיווק, המקומי והבינלאומי. אין מדובר בעוד אתר תדמית או מסחר המשווק מוצרי צריכה להמונים או אתר תדמית לאדריכלים, עורכי דין וכן הלאה. אתרים המיועדים לבתי תוכנה, אמורים להעביר קונטקסט וניחוח בינלאומי- “לדבר” בשפה העיצובית הגבוהה ביותר ולשדר עוצמה וחדשנות.

על מנת להציג את חברת ההייטק/בית תוכנה, באופן הברור ביותר, לכל בעל עניין שייכנס לאתר, צריכים להילקח בחשבון מגוון משתנים בתהליך הקמת האתר. מהם אותם משתנים חיוניים עבור בנייתו של אתר המיועד לחברת הייטק? על כך ועוד, בהמשך המאמר>

אפיון האתר- מחקר ד.נ.א לשירותי החברה:

על מנת להקים את האתר המתאים ביותר, כזה שישרת את החברה לשנים הקרובות ויסייע בגיוס כח אדם איכותי, משקיעים, משווקים ומפיצים, יש צורך לחשוב על כל אחד מקהלי היעד השונים שיבקרו באתר, לבנות עבור כל אחד מהם את התוכן הנכון ולספק חווית גלישה המשדרת מקצועיות, איכות ואופק חיובי לצד התרחבות החברה.

  • אפיון- שירותי החברה, מבנה ארגוני וכח אדם, החזון המניע את החלום שהופך למציאות, מוצרים/שירותים וכו’.
  • מחקר– מעמיק של התעשייה והנישה בהיי טק, בו החברה מתמחה: מתחרים, שווקים פוטנציאלים, ונוכחות דיגיטלית של כלל התעשייה ברשת, הם רק חלק מהרבדים שמומלץ לבחון בשלב האפיון של אתר ההייטק.
  • עיצוב- עמוד בית מותאם לספר “מותג” או עיצוב מקורי אחר UI / UX על מנת להקל על הגולשים לאתר במהירות את מבוקשם, בין אם מדובר במוצר או משרות בחברה. סרגל כלים עליון המכיל את הנושאים החשובים ביותר: אודות-מוצרים/שירותים-קשרי משקיעים-דרושים-צור קשר. סרטון וידיאו (תמיד עושה רושם חזק) ומתחתיו פירוט מתומצת של כל תחום והפנייה לעמוד פנימי מורחב להמשך גלישה. העיצוב חייב לשדר דינמיות, חדשנות, וחווית גלישה חיובית!
  • שפות– ייקבעו לפי אזורי הפעילות של החברה ושווקים עתידיים אליהם תרצה לחדור בהמשך. יכולת ניהול פרטנית לכל שפה באמצעות ממשק ניהול ידידותי ונוח לתפעול.
  • רכישת מוצר או שרות– במידה ומדובר בחברה המשווקת תוכנה כלשהי, יש לוודא כי ניתן לרכוש אותה אונליין במספר צעדים קלים ומהירים לביצוע, יצירת משפך שיווקי מניע לפעולה ואפשרות ל “תקופת ניסיון חינם”.
  • דרושים– אחד הנושאים הכואבים ביותר בהיי טק הינו גיוס כח אדם איכותי. התחרות על כל עובד הפכה את משימת גיוס העובדים לנושא מורכב, יקר, המצריך משאב כח אדם קבוע לצורכי הגיוס (HR) ומשכורות גבוהות ותנאים מפנקים. באמצעות האתר ניתן יהיה לגייס כח אדם בצורה פסיבית, כך שהאתר יעבוד עבורכם במקום שתשלמו הון עתק למגייסים חיצונים וכד’. הצגת החברה באופן הנכון על ידי תוכן ועיצוב איכותי יסייעו לכם לגייס עובדים באופן קבוע ולהקטין עלויות בצורה משמעותית.
  • קשרי משקיעים– אזור ייעודי לגיוס משקיעים ובעלי עניין, תוכן כלכלי וחדשות עדכניות לגבי החברה מייצרים עניין ומעבירים תחושת עשייה והצלחה. חשוב לזכור כי אתם אף פעם לא יודעים באמת מי מחפש אודות החברה ברשת ומתי ולאיזה צורך (ריגול תעשייתי וכד’).
  • יצירת קשר– תלוי כמובן מה סוג השירותים/מוצרים בהחברה מספקת והאם הם מוצרים להמונים (B2C) או לעסקים בלבד (B2B) שכן בכל מקרה צריכים לאפשר ללקוח דרכים ליצירת קשר כגון: טופס צור קשר-טלפון-וואצאפ -צ’אט. שוב, תלוי מה סוג הקשר מול הלקוחות.
  • תמונות צוות– “האנשת” המנהלים והצוות והצגתם באתר יוצר חיבור אנושי לחברה ומעביר מסר שאצלכם לעובד ישנה חשיבות גבוהה וככזה הוא זוכה להערכה.

 

צד טכנולוגי:

  • תשתית האתר: אך ורק קוד פתוח דוגמת וורדפרס (WP) המאפשר עצמאות מוחלטת בניהול האתר, בלעדיות עליו כנכס דיגיטלי (לא אתר להשכרה) ושדרוגים טכנולוגים זמינים וחינמיים על פי הצורך.
  • בחירת שם מתחם/דומיין: מומלץ לבחור בשם מתחם תחת שם החברה ובעדיפות לאזור גאוגרפי בה הפעילות מתבצעת (il-com).
  • קידום SEO : על מנת לייצר תנועה איכותית לאתר ולהיחשף בקרב קהל היעד הרלוונטי, חובה לבצע קידום אורגני בגוגל עבור הנכס הדיגיטלי שלכם (האתר שלכם), על פי השפות והאזורים הגאוגרפיים בהם החברה פועלת/מתכננת לפעול. למעשה, הקידום מאפשר חשיפה מדויקת לכל סגמנט באתר, תוך קידום רוחבי של כלל האתר בגוגל. פעולות כירורגיות המאפשרות לסנן קהל לפי צורכי החברה, במקום להתפזר שיווקית/פרסומית.

על פי כל הנתונים והמחקרים לקידום אורגני (SEO) השפעה משמעותית על גיוס עובדים, מכירות ושיווק, סיוע בגיוס משקיעים (ניהול מוניטין).

כמה עולה לבנות אתר לחברת הייטק?

בקצרה: כמו בכל תחום בחיים – זה תלוי במגוון משתנים.

בהרחבה: זה מותנה בפונקציות השונות ובמאפיינים שייכללו באתר החדש שלכם.

לצורך העניין, אתר תדמית פשוט- הבנוי על תבנית (Template) זולה מוכנה מראש (לא custom made עבור אתר המותג שלכם), בעל מספר קטן של עמודי תוכן, תמונות וסרטונים, יכול גם להתחיל מאלפים בודדים של שקלים (לא כולל דומיין ואחסון) ולהגיע גם עד לעשרות טובים של אלפים, במידה והאתר מותאם אישית ומורכב מהרבה אלמנטים מורכבים.

כמה זמן לוקח להקים אתר לחברת הייטק?

לרוב תהליך הקמת אתר אורך בערך חודש במצבים בהם הלקוח משתף פעולה בצורה אופטימלית, מבחינת העברת החומרים הנדרשים כגון: מאמרים, תוכן לקטגוריות, תמונות וקטעי וידאו מהווי החברה ושל מוצריה. יחד עם זאת חשוב לנו לציין, כי היו גם מקרים בהם הצלחנו “להרים” אתר לתפארת עמק הסיליקון, גם לאחר שבועיים לערך (היה שיתוף פעולה פורה מצד הלוקח והאתר לא היה מורכב מעשרות דפים).

מי רוצה לראות דוגמאות (מי לא 😁) ?!

חברת centerity.com במוניטורינג ואבטחה של נתוני הלקוח במסך אחד-dashboard

לחברה שני סניפים, רעננה ובוסטון בארה”ב.

centerity.com

חברת Valinor מתמחה בגיוס כח אדם להיי טק, עובדת בעיקר בשוק הישראלי.

Valinor.com

חברת aif-fintech מפתחת מוצרים פיננסים למסחר בבורסה האמריקאית.

רוצים לדעת יותר אודות תהליך בניית אתרים להייטק בחברת קורנגה? צרו קשר ונדבר 😊

אלעד גושקס

אלעד גושקס

מומחה SEO, קידום אתרים בחברת קורנגה

כתבו לנו

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

הקמת אפליקציות - קורנגה שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

הקמת אפליקציות 📱

עולם העסקים נמצא במירוץ אחר אפליקציות שונות ומגוונות, כאשר מבחינת לקוח הקצה, התועלת שלו מפיתוח האפליקציות היא: שיפור איכות חייהם וקבלת מענה ממשי לצרכיהם היומיומיים

קרא עוד »
קידום אורגני לתאגידים - קורנגה

קידום אורגני לתאגידים

במהלך השנים האחרונות, נתקלנו לא מעט פעמים בתאגידים גדולים ומכובדים אשר הנוכחות האינטרנטית שלהם לוקה בחסר או כמעט אינה קיימת. הסיבות לכך לרוב נעוצות בעובדה

קרא עוד »

הנגשת אתרים ♿

אילו אתרים חייבים בהנגשה? האם כל האתרים חייבים לעמוד באותה רמת הנגשה? מהי הנגשת אתרי אינטרנט? במאמר זה נעסוק בעיקרי החוק ומה המשמעות שלו לכל

קרא עוד »