קידום אתרים בגוגל

איך לבנות את האתר כך שיותאם למודל מוצלח של קידום אתרים בגוגל?

מדי יום ביומו מתפרסמים ברחבי האינטרנט ומחוצה לו מאמרים, תוצאות מחקרים, השערות ותיאוריות מסוגים שונים על היעד שכולם נכספים אליו אך איש אינו באמת יודע במאה אחוז כיצד להגיע אליו: האלגוריתם של גוגל, אותו כולם חוקרים ומנסים לפענח, עד לפעם הבאה שבה הוא ישתנה, וכל התהליך יתחיל מחדש.

למרות שאותו אלגוריתם מתפתח ומשתנה כל העת, העקרון המנחה אותו כנראה לעולם לא ישתנה (או לפחות לא בעשר ועשרים השנים הקרובות), והוא הנסיון להשאיר את הלקוח כמה שיותר באתר שלכם ובדפיו הפנימיים, וזאת מן הסתם על ידי יצירת ענין וסקרנות בקרב הגולש בנוגע לאתר. אז איך בונים אתר כך שיותאם לדרישות התובעניות של קידום אתרים בגוגל, ומייצרים את אותו ענין? הנה כמה עצות זהב שתמיד, אבל תמיד יהיו רלוונטיות לאתר שלכם.

שפה עיצובית

נתחיל מהאינטואיטיבי והראשוני ביותר – מראה האתר באופן כללי: מעבר לבניית קונספט, בחירה בצבעים נעימים ומזמינים וכמובן התאמת העיצוב למוצר הספציפי ולחזון שלכם, יש לחשוב על שאלות מרחיקות לכת עוד יותר כמו העמדה נכונה של האלמנטים השונים בדף בפרופורציה זה אל זה, תעדוף של מה בולט ומה צריך להגיע לפני מה, בניית “מסלול” הגיוני ונעים לעין שיזרום בקלות באתר ובדפים הפנימיים, ומעל לכל – שמירה על תחכום והשארת מקום למעין מסתורין בנוגע למוצר שלכם, כך שהלקוח ירצה אולי קצת “לחזר” אחריכם, להסתקרן ולהכיר אתכם עוד.

שילוב דימויים ויזואליים

בעידן של היום, כמובן שאי אפשר בלי שילוב של תמונה אחת לפחות בטקסט, אם לא סרטון או מם משעשע במיוחד שימשוך את העין. כמובן שתוכן הדימוי יהיה תלוי במוצר ובדרישות הספציפיות שהוא יביא איתו, אך חשוב לזכור שהדימוי אינו יכול להיות הכל בקידום – וגם לטקסט יש חשיבות בפני עצמו, למעשה באופן שלא ניתן להחלפה באמצעות שום אלמנט אחר בדף. כמו כן, חשוב לא להגזים בהעמסה של דימויים, וכך חלילה ליצור רתיעה בקרב הגולש והלקוח הפוטנציאלי (כן, למרות שכל הסרטונים שלכם מעניינים ורלוונטיים, אתם חייבים לוותר על חלק ניכר מהם).

הטקסט עצמו

לבסוף, אולי החלק הקשה ביותר והדורש הכי הרבה מחשבה מראש, הוא ניסוח המילים הנכון – ובהתאמה מלאה לצורך ולמצב. בתוך כך עליכם לשים לב במיוחד לפרמטרים כמו טיב המוצר, המסר הקולע והמדויק שאתם מעוניינים להעביר, התאמה לקהל היעד (לאחר מחקר מעמיק אודותיו) וכמובן התחשבות בקהלים פוטנציאליים אחרים מבלי להדיר אותם.

קידום אתרים בגוגל עשוי להיראות למי שאינו בקי בתחום כ”משחק ילדים” ואולי אפילו כהקמת אתר פשוטה הניתנת לביצוע בתוך כמה שעות, אך בעולם בו התחרות על תשומת ליבו של הגולש היא עצומה ואף גודלת מיום ליום, אתם חייבים להיעזר במקצוענים כדי לעשות זאת נכון ולהבטיח את מקומכם בראש תוצאות החיפוש. לקבלת ייעוץ ולפרטים נוספים אודות צוות המומחים המוביל של Koranga אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, ולראות בעצמכם כיצד האתר שלכם יתחיל להביא עוד ועוד לקוחות חדשים באמצעות קידום אורגני בגוגל שעובד.

רוצים להופיע בעמוד הראשון בגוגל? השאירו פרטים או התקשרו 073-2555000:

קבלו הצעת מחיר במקום
שינוי גודל גופנים
ניגודיות