האם התוכן הוא באמת המלך ב-SEO ?

האם התוכן הוא המלך בקידום אתרים אורגני ? מאמר של קורנגה

מקדמי אתרים, מפרסמים וכמובן כותבי תוכן המתמחים בנושאי קידום אתרים אורגני חוזרים כל העת על הסלוגן השגור "התוכן הוא המלך".

זהו סלוגן קליט ולמען האמת גם מוצדק בהחלט, אך חשוב להבין כי מאז נטבע ועד היום הרבה מים עברו בירדן, ולאלגוריתם של גוגל נוספו הרבה מאד פרמטרים המשפיעים על דירוג האתרים השונים בעולם הרחב והמסועף של קידום אתרים אורגני (האם ידעתם שכיום ישנם יותר ממאתיים אלגוריתמים שונים הסורקים כל אתר ?). אז איך תדעו בעצם במה הכי חשוב להתמקד, והיכן הכי נכון להשקיע?

מהו מקומו של התוכן היום?

ראשית חשוב להקדים ולומר כי בכל הנוגע לכתיבת תוכן, וודאי כאשר מדברים על קידום אתרים בגוגל, התוכן הוא אכן עדיין לב ליבו של האתר (והעסק), ואין כל סיבה שהדברים ישתנו בקרוב או בכלל.

התוכן הוא החלק המשמעותי והמרכזי ביותר באתר, דרכו תיעשה או לא תיעשה "עסקה" כלומר המרת הכניסה לאתר להשארת פרטים, או ביצוע רכישת מוצר של ממש. מעבר לכך, התוכן מראה מי ומה אתם, ויש לו חשיבות רבה מאין כמוה עוד לפני המוצר עצמו – מבחינה תדמיתית ותחזוקת מותג, וכן מבחינת הפרסונה שאתם מציגים לציבור הרחב (בגוגל, ברשתות החברתיות ובכלל).

ועם כל זאת, יש לשים לב גם לכל מה ש"מסביב" – ונדגים זאת באמצעות השוואת האתר שלכם לחנות פיזית ממש, כאילו הייתם מוכרים את אותו מוצר או שירות בדיוק, רק לפני כמה עשורים בודדים במקום היום.

לו הייתי בעל חנות בקרן רחוב…

כל בעל חנות, אז כהיום, צריך להשקיע זמן ומחשבה בהעמדה נכונה של המוצרים השונים, בהעברת המידע אודות המוצרים והשירות שלו לקהל הרחב – אם דרך סוכנים המאיישים קווי טלפון, אם על ידי בחירת אנשי שירות שיעמדו לרשות הקהל בחנות, או אפילו על ידי שלטים ודפי הסבר. כל אותם עקרונות הם למעשה חיוניים כדי להבטיח את הישארותו של עסק כרלוונטי, ומי שהתנסה בכך יודע שאין בעולם הזה קיצורי דרך.

אותם עקרונות, דלת אחרת

באותו אופן בדיוק, עליכם כמנהלי האתר להעביר את כל המידע החיוני שיש לכם אודות המוצרים לקהל הרחב: אותם העקרונות בדיוק צריכים להנחות אתכם בעת הקמת האתר וקידום בגוגל, רק עם "הטייה" קלה לעולם הדיגיטל – במקום העמדה נכונה של המוצרים חשבו על עיצוב; במקום סוכני מידע השקיעו זמן ומאמץ בבחירת המילים המדויקות במאמרי התוכן שלכם, ובמקום בהשקעה בשלטי החוצות והפרסומות – השקיעו בתהליך של קידום אורגני כדי להבטיח נוכחות וחשיפה משמעותית בכל מקום. כל מה שדרוש הוא בעצם "סוויץ'" קטן בצורת החשיבה, והנה אתם שם.

 

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

ניהול מוניטין בפייסבוק - קורנגה בע"מ

ניהול מוניטין בפייסבוק

תוכן עניינים בעשור האחרון או קצת יותר, אנו חולקים את חיינו ברשתות חברתיות, מעלים תמונות, סיפורי חיים, פוסטים נוקבים עם טענות ומענות, פירגונים לספקי שירות

קרא עוד »