קידום בגוגל לעורכי דין

קידום בגוגל לעורכי דין - קורנגה בע"מ

קידום עורכי דין בגוגל, פועל בצורה דומה לזו של עסקים מתחומים רבים אחרים, אך בכל זאת לכל תחום ישנם את הרזולציות שלהם מבחינת עבודתו של מקדם האתר, למצב את הנכס הדיגיטלי של הפירמה, במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל ושאר מנועי החיפוש המובילים (Bing, Yandex ועוד).

בעבר הלא רחוק היה איסור לפרסם במתכונת פרסומית (באנרים,פרסום ברדיו או טלוויזיה) ועוד אי אלו איסורים שמהותם אינה ברורה.

אך איסורים אלו חלפו מהעולם, בעיקר לאור העובדה כי משרדי עורכי דין חייבים לשווק את העסק שלהם כמו כל עסק אחר, הרי לקוחות לא נופלים מהשמיים אלא מגיעים באמצעות המלצות של לקוחות וקולגות המעבירים לקוחות לפי סוג הטיפול הנדרש בין משרדים קולגות המתמחים ספציפית בנושא זה או אחר.

תהליך של קידום עורכי דין מאפשר ללקוח הפוטנציאלי למצוא את הפירמה שלכם, לקרוא ולהתרשם מאופן עבודתכם ואף לקרוא חוות דעת על המשרד. רבות מההמלצות/דיס המלצות יופיעו באתרים חיצוניים אשר עולים בחיפוש בגוגל (ולא בכרטיסים עסקיים שבשליטת העסק שלכם) וחשוב כי יהיו אלו חוות דעת חיוביות.

בנוסף, חשוב לדעת כי מעצם החיפוש של הגולש בגוגל עולות תוצאות מגוונות אודות המשרד, על רובן אין למשרד/פירמה כל שליטה. לכן חשיבות הקידום האורגני בגוגל הינה קריטית להצפת תוכן חיובי של המשרד/פירמה.

אבל מה זה בכלל קידום אורגני?

לקידום אתר יש 2 זוויות: קידום ממומן (פרסום מודעות ורכישת מאמרים/באנרים) וקידום אורגני (ביצוע אופטימיזציה לנכס הדיגיטלי באמצעות מכלול רחב של פעולות באתר עצמו ומחוצה לו, במרחב האינטרנטי). קידום אורגני הינו הבסיס לשיווק דיגיטלי נכון ובריא, ברובם המוחלט של המקרים, כלומר יתאים לרוב העסקים ונותני השירות בישראל.

קידום ממומן במרבית המקרים, יהווה ערוץ משלים לתהליך שיווק דיגיטלי מוצלח, אך ברוב המקרים הוא לא יהווה את עיקר הפעילות עבור חשיפת גולשים/לקוחות פוטנציאליים אל השירות/מוצר שלכם ברשת.

קצת בהרחבה על קידום אורגני:

קידום אתרים אורגני או בלועזית: Search Engine Optimization (ידוע לרבים מאוד בעולם השיווק וגם מחוצה לו, בראשי התיבות: SEO) הוא למעשה מכלול פעולות רחב, אותן מבצע מומחה קידום האתרים, על מנת להביא נכס דיגיטלי (אתר אינטרנט ועמודי נחיתה) מסוים למקומות הגבוהים ביותר במנוע החיפוש של גוגל ודומיו. התוצאות שאנחנו מדברים עליהן כאן, הן כמובן התוצאות ה"טבעיות" בדפי תוצאות החיפוש, קרי לא התוצאות הממומנות (2-5 תוצאות) שאנו יכולים להבחין בהן בשולי הדף – בקצה העליון ובקצה התחתון, כפי שאתם יכולים לראות בצילום המסך לפניכם (תוצאות ממומנות- מסומנות באדום והאורגניות בירוק):

הלחיצה על התוצאות ה"טבעיות" היא גבוהה הרבה יותר מאשר על אלו הממומנות ברובם המוחלט של המקרים ועל כן, קידום אורנגי בד"כ ייצר עבורכם (ROI (Return of investment יותר אופטימלי בהרבה ויתאים כערוץ ראשוני לקידום אתר ברשת והנבת לידים ועסקאות עבור העסק, כתוצאה מפעילות זו.

חלק קטן מן הפעולות אותן מבצע מומחה הקידום (או איש ה-SEO בעולם השיווק הדיגיטלי), כולל: מחקר תחום העיסוק של הלקוח- מחקר מילות מפתח טרום תהליך הקידום המעשי של האתר, מחקר מתחרים של הלקוח (בדיקה של מילות המפתח שהם מקדמים, בדיקת איכות התוכן שיש באתרם, מחקר איכות הקישורים הנכנסים לאתרם ממקורות חיצוניים ועוד), סריקת האתר מבחינה טכנית ושיפור הליקויים הקיימים בו (שיפור מבנה האתר, הוספת קישורים פנימיים בין העמודים המשמעותיים שלו, שיפור מהירות הטעינה של עמודי האתר, תיקון עמודים שבורים והפנייתם לעמודים תקינים באמצעות קובץ 301 וכד'), יצירת תוכן איכותי למאמר ועריכת תוכן קיים ושדרוגו במידת הצורך.

קידומו של אתר, יכול להתבצע על ידי מישהו חיצוני כמו סוכנות קידום אתרים או מקדם אתרים פרילנסר, כאשר אצל חברות גדולות מאוד, לעיתים תכופות תהיינה מחלקה פנימית- עצמאית לקידום נכסיו הדיגיטליים של המותג, מפני שמדובר בפתרון המבטיח עבודה יותר חלקה מול מחלקות אחרות של החברה, אשר צריכות לעבוד בסינרגיה עם מחלקת השיווק עבור קידום האינטרסים של המותג.

לתשומת ליבכם, מומחי SEO אמנם מבצעים פעולות די דומות לרוב, אך הפערים נוצרים בבחינת איכות הידע של המקדם והמשאבים והזמן המושקעים בתהליך הקידום האורגני.

בנוסף לכך, היות ובכל תחום, התחרותיות היא שונה וישנם תחומים תחרותיים יותר, ישנם גם הבדלים ברמת הסיכון שכל מקדם נאות לקחת על עצמו. מקדם אתרים שאינו איכותי דיו, אולי יצליח לקדם אתכם בתוצאות החיפוש של גוגל על מספר מילות מפתח, אך אם יבצע זאת בצורה לא מקצועית מספיק, הוא עלול לייצר לכם נזק בטווח הארוך והאתר יחווה ירידה גדולה בדירוגים לאחר זמן קצר מה"פיק" שחווה.

חשוב מאוד, לבדוק היטב את מומחה הקידום ששוקלים לשכור את שירותיו. "פשפשו" אחורה בתיק הלקוחות שלו ותבחנו מולו את הצלחותיו בעבר הלא רחוק, כאשר העדיפו כמובן, מומחה קידום אשר התעסק כבר בקידומן של פירמות מהתחום ממנו אתם מגיעים. לצורך העניין, אם אתם עורכי דין, זה טבעי כי תיתנו העדפה לחברת קידום/מקדם עצמאי, אשר קידום עורכי דין אינו זר להם ועשו זאת בהצלחה מוכחת.

 

אז למה לכם לבצע קידום עורכי דין בגוגל דווקא אצלנו בקורנגה?

חברת קורנגה קידום אתרים בנתניה, מתמחה בשיווק דיגיטלי ובניית אתרים כבר למעלה מ-20 שנה (משנת 2002).

במהלך שנות עבודתנו, צברנו ידע עצום וניסיון יומי ומתמשך בביצוע קידום איכותי ומקצועי עבור משרדי עורכי דין אותם אנו מקדמים מספר שנים. לדוגמה:

  • בתחום הרשלנות הרפואית-  אנו מקדמים את פירמת סהר סטובצקי, משרד וותיק מאד המתמחה ברשלנות רפואית על כל המשתמע מכך.
  • בתחום המעמד האישי, גירושין, דיני משפחה ירושה ואפוטרופוס ותחום החוזים והמקרקעין – אנו מקדמים את פירמת א. טירר משרד וותיק ומוערך.
  • בתחום נפגעי פעולות איבה ותביעות מול משרד הביטחון – אנו מלווים את פירמת וייסגל אלמגור הן בהקמת האתר בית והן בקידום האורגני בגוגל, בימים אלו עולה אתר חדש לפירמה.

אנו מבינים לעומק את הרגישות בקידום משרד עורכי דין ומודעים להתנהלות הזהירה בה הדברים אמורים להתבצע. לרבות קידום התכנים הרלוונטיים:

תמונות וכל תוכן אחר החשוב לטובת הקידום לאתר הבית, אנו בקורנגה בודקים היטב ובאופן שוטף את האתר ותקינותו (מעבר לפעולות הקידום) על מנת להבטיח כי האתר תקין ומספק מידע מהיר ונגיש ללקוח.

שירות נוסף אותו אנו מעניקים ללקוח במסגרת קידום האתר הינו הזנת תכנים באופן שוטף באתר הבית, שינוי תמונות או כל שינוי אחר הנדרש מבחינת נראות האתר. אנו מקפידים על שפה נאותה, עברית תקינה ושמירת רמה גבוהה בכל הקשור לאתר ולעיצובו.

נשמח לשוחח/להיפגש ללא כל התחייבות מצידכם

ליצירת קשר מהירה, מלאו את  טופס יצירת הקשר שלמטה או פנו אלינו באמצעות כפתור ה-Whatsapp / חייגן טלפוני>

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

ניהול מוניטין בגוגל ושאר מנועי חיפוש - קורנגה

ניהול מוניטין בגוגל

תוכן עניינים של המאמר ניהול מוניטין ברשת, או ניהול מוניטין בגוגל, נחשב לתחום די חדש שנכנס בשנים האחרונות לתודעה, בעיקר בכל הקשור לעסקים, חברות, אנשי

קרא עוד »