הצלחה כלכלית וצמיחה לעסק = קידום אורגני

קידום אתרים בגוגל כולל קידום אורגני שמשמעו הצלחה כלכלית וצמיחה לעסק.

קידום אורגני הגיח לאוויר העולם לפני כלמעלה מ-20 שנים, לאחר שגוגל הפכה לתאגיד ענק ולאור ההבנה כי Yahoo שלטו עד אז בעולם החיפוש שהיה ברובו מסובך, לא יעיל בתוצאותיו (חיפוש בישראל של מנעולן היה מניב תוצאות מאוקלהומה ארה"ב).

לכן, בגוגל סברו שיהיה יותר מנחמד להשתלט על עולם החיפוש וכך אכן עשו בדיוק רב ובמומחיות רבה יש לציין.

מאז ועם הלום, עולם החיפוש עבר גלגולים רבים ומגוונים, פרמטרים באו והלכו אבל הלוגיקה הבסיסית בגוגל עדיין מצביעה צפונה למקום נכון יותר וראוי יותר. יחד עם זאת ועם התקדמות "בינה מלאכותית" אנו עדים לשימוש דחוף ויעיל בנתונים שלנו, גם כאשר אנו גולשים בנסתר אגב, אין בדבר בכדי לייצר לכם הגנה כלשהי מ"כריית המידע" שגוגל ולצורך העניין גם פייסבוק מבצעות במחשבים ובטלפונים החכמים שלנו. לאחרונה אף עלה החשש כי פייסבוק וגוגל מאזינות לנו באמצעות הטלפונים החכמים גם כאשר הטלפון אינו בשימוש. כמובן שבשלב זה החברות מכחישות בכל תוקף את הנושא אך כמו נשואים כאלו ואחרים מהעבר שגם הוכחשו ולארח מכן קיבלו משנה תוקף והודאה. בדרך כלל באמצעות בית המשפט האמריקאי הטורח להגן על האזרחים ולרסן את התיאבון הבלתי נלאה של התאגידים הגדולים.

בהשוואה בעלויות השיווק, מה האפיק המשתלם ביותר ?

קידום אורגני מקצועי מניב תוצאות איכותיות הניתנות להמרה בקופה, תכלס, מדובר בשיטת השיווק היעילה ביותר ביחסי עלות תועלת והחזר השקעה, מדדים אלו הנם המתאימים ביותר לבחינת השקעה בקידום אורגני ובכל אמצעי פרסום/שיווק אחר.

על ידי מדד כלכלי נכון נדע האם ביצענו השקעה נכונה או זרקנו כסף…
במשך שנים נבדק נושא זה לעומק על ידי החברות והתאגידים בגדולים ביותר והמסקנה החד משמעית הנה כי קידום אורגני מניב את התוצאות הטובות ביותר לכל עסק, בייחוד לעסקים קטנים/בינוניים בגודלם המרוצים לבנות ולהרחיב את העסק אך היכולת הכלכלית שלהם מוגבלת. כאן בדיוק קידום אורגני בא לסייע שכן מדובר בתקציבים הנמוכים ביותר לשיווק בכל פרמטר ומדיה. למעשה עסקים רבים התחילו את דרכם השיווקית באמצעות קידום אורגני.

סיפורי הצלחה של לקוחות בקידום אורגני:

בקורנגה אנו מתמחים בפיתוח עסקים לכדי הצלחה כלכלית גדולה!
יש לנו את היכולת לקדם את האתר בית שלכם בקרב מאות אלפי לקוחות פוטנציאלים וקהל יעד רלוונטי, זאת מבלי להשקיע עשרות ומאות אלפי שקלים בשיווק ופרסום.
אנו מבצעים קידום אורגני מקצועי ברמה גבוהה מאד, משולב בשיטות האחרונות מהשוק האמריקאי המוביל את עולם האינטרנט מאז הקמתו.
אז ארזנו לכם כמה סיפורי הצלחה חוות דעת, והמלצות של לקוחות שלנו מהם תוכלו לקבל מושג מה קידום אורגני יכול להניב עבור העסק שלכם, הן בישראל והן מחוצה לה.

חברה ישראלית יצואנית העוסקת בתחום הפלדה: קידום בארה"ב (.com) למספר מילות מפתח מרכזיות, בשנת 2016 נסגרו 6 עסקאות בשווי 1.6M$ שהגיעו ישירות מהפניות מאתר הבית בעקבות חיפוש בגוגל.

חנות צעצועים מקומית: קידום אורגני מסיבי הניב מכירות פי שתיים מהחנות ברחוב, מלאי שלם של צעצועים ומגוון מוצרים לילדים אזלו מהמדפים כבר בשנה הראשונה לקידום. את 2017 סיימו ברווח שיא של כל הזמנים!

חברה קבלנית לבנייה קלה: בנייה שאינה מקובלת דיה בישראל אך בעקבות קידום אורגני מסיבי בשנתיים האחרונות החברה צמחה במאות אחוזים במכירות ובכמות הפניות ואף הסבה את הישות העסקית מעוסק מורשה לבחרה בע"מ בעקבות הגידול במכירות ובהכנסות.
מכירת רהיטים: חנות קטנה ומטריפה שהפכה לחנות גדולה ומדהימה בעקבות קידום אורגני של שלוש שנים. בשנת 2016 סיימו עם מחזור כפסי והכנסות הגדולות מהשנים 2014-15 יחד!

מוצרים לבית: חנות למכירת מותגים בביגוד ביבוא ישיר הצליחה לשלש את מחזור המכירות על ידי קידום אורגני של שנתיים, בשנת 2016 בעקבות ההצלחה הקימו עוד 3 חנויות בערים שונות בישראל.
רוצים שגם העסק שלכם ימריא? התקשרו אלינו.

איציק גולדנברג

איציק גולדנברג

מנכ"ל חברת קורנגה בע"מ

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

ניהול מוניטין בגוגל ושאר מנועי חיפוש - קורנגה

ניהול מוניטין בגוגל

תוכן עניינים של המאמר ניהול מוניטין ברשת, או ניהול מוניטין בגוגל, נחשב לתחום די חדש שנכנס בשנים האחרונות לתודעה, בעיקר בכל הקשור לעסקים, חברות, אנשי

קרא עוד »