מה זה seo ?

מה זה SEO ? מאמר מאת קורנגה שיווק דיגיטלי

תוכן עניינים

המילה SEO הינה ראשי תיבות של Search Engine Optimization ובעברית – אופטימיזציה למנועי החיפוש. המטרה של SEO היא לשפר את מיקומו של האתר בתוצאות החיפוש האורגניות, כלומר בתוצאות החיפוש שאינן ממומנות. הטכניקה מאפשרת לאתרים להגיע לדירוגים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש של כל מנועי החיפוש הפופולריים (ולא רק בגוגל).

מנועי חיפוש, כגון גוגל, משתמשים במגוון גורמים כדי לקבוע את מיקום האתרים בתוצאות החיפוש, כגון:

  • התאמה למילות מפתח: מנועי חיפוש מנסים להבין מהו התוכן של האתר, כדי לספק למשתמשים את התוצאות הרלוונטיות ביותר לחיפוש שלהם. לכן, חשוב שהאתר יהיה מותאם למילות מפתח רלוונטיות לתחום העסק שלך.
  • מבנה ויעילות: מנועי חיפוש גם בודקים את מבנה האתר ואת יעילות התצוגה שלו. חשוב שהאתר יהיה קל לניווט, עם כותרות ברורות ותיאורים קצרים ומדויקים.
  • תוכן איכותי: מנועי חיפוש מעריכים תוכן איכותי, כזה שמספק ערך לגולשים. חשוב שהאתר שלך יהיה מלא בתוכן איכותי, כגון מאמרים, כתבות, מדריכים ועוד.
  • קישורים חיצוניים: קישורים חיצוניים מאתרים אחרים לאתר שלך מעידים על איכות האתר שלך. חשוב להשיג קישורים חיצוניים מאתרים רלוונטיים ופופולריים.

קידום אתרים SEO הוא תהליך מורכב, שדורש ידע והבנה של מנועי החיפוש. אם אתה מעוניין לשפר את מיקום האתר שלך בתוצאות החיפוש, מומלץ להיעזר בחברת קידום אתרים מקצועית.

באמצעות שימוש נכון בערוץ זה וקריאות לפעולה, התנועה הזו של גולשים רלוונטיים מתורגמת באופן מיידי לפניות > טלפונים > הגדלת המכירות בעסק.

מדוע SEO חשוב?

קידום אתרים חשוב לעסקים בכל הגדלים, מכיוון שהוא עוזר להם להגיע לקהלי היעד שלהם, להגביר את הנראות שלהם ברשת ולהניב יותר כניסות, לידים ועסקאות מהנכס הדיגיטלי של העסק/חברה. בנוסף, SEO יכול לעזור לעסקים להיבנות לעאורך זמן כמותג סמכותי ואמין עבור קהלי היעד שלהם.

מה כוללת הטכניקה של SEO?

הטכניקה בגדול מתחלקת ל-2:  1. קבוצת פעולות אשר מתבצעות באתר ונקראות "און סייט" ( on site SEO) ו-2. פעולות חיזוק לאתר המתבצעות מחוצה לו הנקראות במכלול: "אוף סייט" ( off site SEO)

  1. פעולות ה"Onsite SEO"- כוללת שיפורים טכניים של תפקוד האתר וכן דיוקים והתאמה של האתר לאופן בו הקהל היעודי מחפש אתכם. במספר לא קטן של פרמטרים למשל:
  • כתובת האתר – רצוי כתובת קצרה שניתן לזכור בקלות, יש יתרון לשילוב ביטוי נושא ראשי של העסק.
  • תוכן איכותי מקורי ומעודכן (כותרות,תיאורים,תמונות וסרטונים וכן המבנה) יש לכתוב תוכן איכותי שיהיה מלא במידע רלוונטי ומעודכן.
  • מילות המפתח של האתר – שימוש במילות מפתח שיאפשרו למנועי החיפוש למצוא את האתר.
  • שיפור התפריטים לקריאים וברורים ובאופן שיציגו את הנושאים החשובים ביותר – מבנה אתר איכותי שישתמש בקישורים שיאפשרו למנועי החיפוש לנווט בקלות באתר.
  • ממשק אתר כללי ידידותי ונוח למשתמש – דגש על עמוד הבית אשר מהווה "הפורטל" הראשי ממנו בד"כ מגיעה רוב התנועה
  • אתר מהיר ומאובטח

מה זה SEO? מאמר מהמומחים של קורנגה לקידום אתרים

2. פעולות ה-"Offsite SEO" כוללות:

  • קישורים חיצוניים לאתר – צריכים להיות מאתרים רלוונטיים ובעלי אמון (טראסט, Trust) גבוהה
  • פעילות פרסום בערוצים חברתיים, מקצועיים ופרסומיים שונים לשליחת תנועה מהם לאתר
  • אזכורים ברשת של שם המותג ( Mentions ) – כמות גדולה של אזכורים ברחבי הרשת מצביע על עניין גבוהה

השפעת מדיה חברתית וערוצי פרסום נוספים על SEO

  1. שיווק במדיה חברתית מאפשר לך להפיץ את התוכן שלך באמצעות חשבונות חברתיים כמו Facebook, Twitter, Instagram וכו'. על ידי שיווק מדיה חברתית וכן קישורים רלוונטיים לאתר המכוונים לעמודים הרלוונטיים לנושא, תוכלו להגדיל את התנועה של מבקרים רלוונטיים לאתר ולהגדיל את ההשפעה של האתר שלכם.
  2. בנוסף, ניתן להגדיל את התנועה גם ע"י שיווק מדיה מקוונת. שיווק מדיה מקוונת מאפשר לך להפיץ את התוכן שלך באמצעות פרסומות ברשתות חברתיות, פורטלים, פורומים, בלוגים ועוד. גם כך ניתן להגדיל את ההשפעה של האתר שלכם ולהביא יותר מבקרים.
  3. שימוש בקידום פרסומי: ניתן להשתמש בקידום פרסומי כגון פרסומות בגוגל, פרסומות ברשתות חברתיות, פרסומות בפורומים וכו' להגדלת התנועה לאתר. יש לבחור בפרסומים שיהיו מתאימים לקהל היעד שלך ולנושא.

מה קורנגה יכולה לעשות בשבילכם/ן?

קורנגה היא חברת שיווק דיגיטלי המתמחה בקידום אתרים SEO. אנו מציעים שירותי SEO מקצועיים, המבוססים על ידע והבנה של מנועי החיפוש.אנו נבצע עבורך את כל הפעולות הדרושות כדי לשפר את מיקום האתר שלך בתוצאות החיפוש, כולל:

  • מחקר מילות מפתח: נבצע מחקר מקיף כדי לזהות את מילות המפתח הרלוונטיות לתחום העסק שלך.
  • התאמה למילות מפתח: נבצע אופטימיזציה של התוכן והקוד של האתר שלך למילות המפתח הרלוונטיות לתחום עיסוקך.
  • בניית מבנה ויעילות: נייעל במידת הצורך ובנסיבות מסוימות, את מבנה האתר שלך ונבטיח שהוא קל יותר לניווט ומייצר עבורך "משפך שיווקי" טוב יותר עבור השגת לידים/מכירות.
  • יצירת תוכן איכותי: נכתוב ונעדכן תוכן איכותי באתר שלך.
  • בניית קישורים חיצוניים: נעבוד כדי להשיג קישורים חיצוניים מאתרים רלוונטיים.

אם אתה מעוניין לשפר את מיקום האתר שלך בתוצאות החיפוש, צור קשר עם קורנגה עוד היום.

רועי ילון

רועי ילון

מומחה לקידום אורגני בגוגל בחברת קורנגה ובעל ניסיון של שנים בתחום

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

כתיבת תוכן לאתרים - מאמר של קורנגה בע"מ

כתיבת תוכן לאתרים

תוכן עניינים   כתיבת תוכן לאתרים ובמיוחד כאשר הדבר נוגע לתחום הקידום אתרים אורגני, חייבת להיעשות בצורה נכונה ומחושבת – כדי שגוגל יזהה את האתר

קרא עוד »
קידום אורגני לתאגידים - קורנגה

קידום אורגני לתאגידים

תוכן עניינים במהלך השנים האחרונות, נתקלנו לא מעט פעמים בתאגידים גדולים ומכובדים אשר הנוכחות האינטרנטית שלהם לוקה בחסר או כמעט אינה קיימת. הסיבות לכך לרוב

קרא עוד »
CHAT GPT - מאמר מאת קורנגה קידום אתרים

צ'אט GPT

תוכן עניינים הכוכב הטכנולוגי החדש שעולה בשכונה הגלובלית שלנו, הצ'אט שכולם מדברים עליו בימים אלה: מהללים, מכחישים, ואף ספקנים לגביו, הוא הצאט GPT של חברת

קרא עוד »