החלפת קישורים – המדריך המקיף ברשת

החלפת קישורים לקידום - קורנגה

קידום אתרים בגוגל והחלפת קישורים – המדריך המקיף ברשת

 מה לא נאמר על רשת האינטרנט? העולם הווירטואלי בו ניתן למצוא כל מידע בו אנו מעוניינים מכל תחום ובכל נושא. חברות ובתי עסקים זיהו את הפוטנציאל הטמון באינטרנט והחלו להקים אתרים אשר מהווים "חנויות וירטואליות" כדי שהגולשים, קרי הלקוחות, ייכנסו אליהם וירכשו את המוצרים או ייהנו מהשירותים המוצעים דרך האתר.

אולם כדי להיות בעלי אתר אינטרנט פעיל ואפקטיבי, עלינו יהיה לקדם אותם דרך מנועי החיפוש המובילים, כדי שיעמוד בראש פלט תוצאות החיפוש אצל כל גולש שיתור אחר המידע בו בית העסק פועל. כדי שזה יקרה, פעולות קידום אתרים מקצועי יהיו חייבות להתבצע בצורה מקצועית ונכונה. הדבר יהיה נכון גם באם נידרש לביצוע החלפות קישורים בין אתרים, פורטלים וכדומה.

כיצד החלפות קישורים מתבטאות כהצלחה בעת קידום אתרים בגוגל?

אחת הדרישות של גוגל המיישמת פרמטר על פיו גוגל תעלה אתר זה או אחר בדירוג התוצאות, מדבר על הימצאות מידע רלוונטי נוסף וקשור לחיפוש שנעשה בכל אתר. כלומר, אם אנו בעלי משרד עורכי דין ובבעלותנו אתר אינטרנט, ככל שבאתר יהיה מידע רלוונטי לתחום ההתמחות של המשרד, אך גם מידע המקיף אותו, כך גוגל יקבלו את האתר כרלוונטי לתחום בו העסק פועל ויבינו כי באתר ישנם גולשים אשר יכולים לקבל מידע רב ביותר והאתר עצמו יהפוך לרלוונטי לגולש. עובדה זו תביא את גוגל לקדמו בצורה משמעותית יותר.

החלפות הקישורים מבוצעים למעשה ע"י מקדמי האתרים, המקדמים אתרים באותו התחום.

אותם אתרים שונים אשר עוסקים באותו עולם תוכן, יוכלו לשים קישורי אינטרנט, (לינקים), האחד אצל השני, כך שמי שיגלוש באתר אחד יוכל לגשת דרך דפי האתר לאתר האחר. פעולות מסוג אלו למעשה מקימות תשתית איכותית ורבה של תוכן אשר חשוב לגוגל ולהבנתו כי אותו אתר מקושר גם לאתרים דומים אשר מספר הגולשים בהם רב וכך אותו אתר יכול להיעזר באתר המקושר לו, ולהתקדם בדירוג תוצאות החיפוש עם הזמן.

חשוב לציין כי, העדיפות היא שמקדם אתרים מוסמך בעל הניסיון והידע הדרוש יבצע את החלפות הקישורים בין האתרים הנכונים ואלו אשר יש צורך בפעולות אלו עבורם.

יחד עם זאת פעולות אלו אינן באות להחליף את שאר המשימות אשר יש לעשותן במהלך תהליכי קידום אתר. על כן ביצוע החלפת קישורים תתבצע תמיד לצד עבודות נוספות אשר יתקיימו באופן תדיר ובצורה יעילה ומקצועית.

יצירת פרופיל קישורים איכותי ורלוונטי, הוא משימה מורכבת שדורשת זמן וידע בתחום הקידום אורגני. במידה ואתם רוצים לשמוע עוד על התהליך הספציפי ועל קידום אתרים בכלל, צרו איתנו קשר בהקדם.

בהצלחה 🙂

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

איך להפוך עסק למותג ? מאמר מאת קורנגה חברת שיווק דיגיטלי

איך להפוך מעסק למותג?

תוכן עניינים   הזירה התחרותית התובענית והצפופה מחייבת עסקים לחשוב באופן יצירתי, מחוץ לקופסא, לחדש כל הזמן לקהל לקוחותיהם ולשדרג את הפעילות העסקית בדרך שתאפשר

קרא עוד »
קידום עסקים בגוגל - קורנגה

קידום עסקים בגוגל

תוכן עניינים   בעידן הדיגיטלי של היום, קידום העסק בגוגל הפך לכלי חיוני עבור חברות המעוניינות להגביר את הנוכחות ברשת ולמשוך לקוחות נוספים. ולכן, קידום

קרא עוד »