איך לזהות קישורים מסוכנים?

בעולם הווירטואלי של היום, התחרות בין חברות ועסקים איננה מתנהלת במישור הפיזי אלא בין דפי ואתרי האינטרנט השונים של כל אחת מהחברות ובכל תחום.

אותה תחרות קיימת במסגרת פעולות קידום האתרים אשר רוב החברות מבצעות, כדי לקדם את האתר שלהן במעלה דירוג תוצאות החיפוש במנועי החיפוש כמו גוגל. אולם, לעתים פעולות לא מבוקרות מספיק או כאלו המתבצעות ללא חשיבה מקדימה, יכולות להרע לאתר והן לעסק עצמו.

כשמדובר בהוספת או החלפת קישורים בין אתרים, חשוב לבצע את הדברים בצורה נכונה. קישורים, (לינקים), המוטמעים שלא לצורך יוכלו להכשיל אותנו ולמנוע השגת מטרות הקידום בצורה נקודתית ולעיתים אף באופן נרחב ומתסכל הרבה יותר.

מהי הדרך הנכונה להטמיע קישורים באתר המקודם ומחוצה לו?

הבנת מטרות הטמעתם של קישורים שונים באתר של בית העסק תהיה חיונית כמעט כמו הטמעתם בפועל. ברוב המקרים, מטרות קישור כזה או אחר הינה לקשר בין דף אינטרנט אחד לשני, המדבר את אותו התחום ולפעמים כמעט את אותו הביטוי או המילה המקודמת. הדבר בא קודם כל לשרת את הגולש באתר ולא את מנוע החיפוש. משפט זה חשוב מאוד להבנה והוא זה המהווה את קו המחשבה עמו צריך לצאת לדרך כל מקדם אתרים מתחיל.

ברגע שחוק זה מופר או מתערער, יהיה זה הסימן הראשון לכך כי הטמענו קישורים בצורה לא נכונה מבחינתנו וכמובן מבחינת מנוע החיפוש של גוגל עצמו.

כמובן שמהות הקישור, כלומר התוכן של המילים המקושרות לדף הספציפי, צריכות להיות בעלות משמעות לגולש גם כן, יחד עם ההפניה לעמוד המדובר.  עצם קיומו של קישור בעמוד מסוים בין כל המאמרים והכתבות, אמור אם כך להוות מקור של מידע נוסף עבור הגולשים באתר. הנחה זו חייבת להתבצע בפועל ע"י אנשי המקצוע, קרי מקדמי האתרים.

מקדמי אתרים מקצועיים יהיו בדרך כלל אלו אשר יתריעו מפני עבודה לקויה ומפני כוונות אשר עלולות להזיק לנו. אולם בחלק מהמקרים יהיה זה גוגל שיפסול או "יעניש" את האתר המקודם בדרדור למקומות נמוכים בתוצאות החיפוש וזאת בשל קישורים שהוטמעו באתר עצמו שלא לצורך או לשם מטרה מוטעית.

לסיכומו של דבר וכפי שנוכל להבחין, גם פעולות אשר לכאורה נראות לנו מקצועיות ו"תמימות", עלולות להתפרש כשגויות.

עלינו יהיה תמיד למצוא מקדמי אתר למודי ניסיון בתחום שלנו וכאלו אשר ידעו לבצע עבודתם בצורה הנקייה והנכונה ביותר לשם השגת המטרות אותן הצבנו בתחילת הדרך.

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מה זה GPT ? מאמר מאת קורנגה שיווק דיגיטלי

מה זה GPT ?

תוכן עניינים צ'אט GPT הוא הילד השובב החדש, המתקדם ומחוכם בעולם הטכנולוגיות. כמו בכל תחום, גם בטכנולוגיות מחשוב יש מגמות וטרנדים מגוונים. הפעם עיקר הפוקוס

קרא עוד »