עושים עסקים-יום בחיי מנכ"ל קורנגה

היום עבודה הממוצע שלי אינו שונה מאלו של רבים אחרים, אני לרוב לא כובש פסגות חדשות מדי יום אבל בהחלט עושה עוד צעד אחד קטן ולעיתים גדול לקראת המטרה. ישנם ימים שעדיף לא לצאת מהבית וישנם ימים בהם אני רק רוצה להמשיך לרוץ בין פגישות מוצלחות, להכיר עוד עסקים חדשים ולחשוב על המפתח הנכון לפיצוח האתגר העומד בפני הלקוח.

אתגרים זה חלק משמעותי מהתשוקה שלי לעבודה, כן ,בהחלט תשוקה שכן אני מכור לעבודה ועושה זאת באהבה רבה. הצלחה של לקוח היא מבחינתי הצלחה שלנו גם והאמת שגורמת לנו לאושר גדול.

אז את היום התחלתי בבאר שבע בפגישה עם בעל עסק בתחום הביגוד, הפגישה נערכה חציה בעמידה וחציה תוך כדי מענה שלו לשאלות העובדים אך למזלי הדבר לא גרע מהיכולת שלו להקשיב ולהבין אותי.

מדובר באדם בעל הבנה בתחום הקידום עתם העובדה כי הוא מקדם את אתר הבית שלהם מזה עשור, לכן הוא שאל שאלות מאד ממוקדות ונכונות ושמחתי מאד למצוא בלע עסק שמבין כל כך וידע בדיוק מה הוא צריך ורוצה לקבל. באופן מפתיע גם חתמנו על עסקה במקום וגם התשלום ניתן בהתאם ויצאתי לדרך מאושר ומחויך.

מבאר שבע נסעתי לרחובות לפגישה הבאה בחברה המתמחה בהקמת מבנים תעשייתיים ומסחריים, חברה קיימת מעל עשור אבל מעולם לא רצו להכנס לעולם הדיגיטל מכל מיני סיבות, כפי שהבנתי אף אחת מהן לא באמת קשורה לאופי העסק אלא חוסר ההבנה המשווע והפחד מפני שימוש בדיגיטל כזירת עסקים.

הפגישה הייתה ארוכה מאד ( כשעתיים וחצי) אך בסופה הבינו את הדברים הנדרשים לביצוע וסיכמנו על יציאה לדרך, את החוזה החתום שלהם קיבלתי בערב למייל וכבר למחרת בבוקר קיימנו ישיבת צוות ויצאנו לדרך להקמת אתר חדש, הקמת עמוד פייסבוק, קידום ממומן וקידום אורגני לכשהאתר החדש יקום.

מרחובות המשכתי להוד השרון, כבר הייתה שעת צהריים מאוחרת ולכן הזמנתי את הלקוח הפוטנציאלי לארוחת צהריים, בעקרון איני אוהב לערוך פגישות עבודה עם אוכל, אני מוצא שהדבר מסיט מהעיקר ולעתים אף משבש את מהלך הדברים כפי שהם היו אמורים להיות (עייפות אחרי אוכל, חוסר קשב וכו').

אך מאחר וגם רעב משבית את החשיבה החלטתי להסתכן עם לקוח חדש בארוחת צהריים משותפת. לשמחתי הלקוח היה ערני שיתף פעולה ושאל שאלות מצוינות וחכמות, ברור לי שהוא בעל נסיון רב שנים. את העסקה איתו טרם סגרתי אך לתחושתי זה יקרה בקרוב, או לפחות כך אני מקווה.

השעה כבר הייתה בין ערביים, שעה שרוב מנהלי השיווק והסמנכ"לים מתחילים לחמם מנועים ליציאה הביתה ואילו אני עדיין עובר בין פגישה לפגישה. השעה 18:50 ואני נכנס לפגישה הרביעית להיום, עסק גדול לחלקי חילוף למכוניות המחפש לפרסם ולמכור את החלקים ברשת, בעיקר כיצוא למדינות שונות בהם ביקש להתמקד.

פגישה שעל פניו לא הייתה אמורה להיות מעניינת אך התגלתה כמאד! לא ידעתי שבעולם משנעים חלקי חילוף של רכבים ישנים וחדשים מכל פינה לכל פינה בכדור הארץ, מדובר בכסף לא גדול אך בשל ריבוי החלקים הכסף הקטן הופך למשמעותי. סיכמנו על הקמת אתר מסחר בזירה האמריקאית COM,  בה הוא מגלה עניין רב בשל הפוטנציאל העצום שיש בשוק זה.

קידום אתרים בגוגל בארה"ב בזירה הגדולה ביותר בעולם הדיגיטל הנה משימה מורכבת מאד האורכת זמן רב ולעיתים מספר שנים. תלוי בתחום בתחרות ובביקושים מצד הצרכנים. מאחר ומדובר באזור המתחם (דומיין)הגדול בעולם עבודת הקידום הנה קשה ומורכבת ומצריכה גם ידע רב אודות שיטות הקידום בשוק זה וניצול יכולות מקסימלי שלנו כמקדמים.

אך מאחר וצלחה דרכנו בעבר ובהווה עם לקוחות ישראלים אותם אנו מקדמים ב-COM. לא היססתי כלל והתחייבתי ללקוח על פרק זמן מוקצב בו האתר שלו יקודם לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל.

השעה כבר 19:45 הגיע הזמן לעצור את הריצה, לשתות קפה מספר 9 להיום ולעצור בבית קפה על מנת לשלוח מספר מיילים לצוות ולעדכן את מנהלת המשרד בתוצאות היום הזה. יום מוצלח מאד שהלוואי והייתי יכול לשכפלו כמה וכמה פעמים בכל חודש.

רוצים להפגש עימי ולשמוע מה אוכל לעשות עבור העסק שלך?

איציק גולדנברג – מנכ"ל קורגנה חברת קידום אתרים 

צרו קשר 0732555000

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: