koranga_board_pic

מערכות לאתרים והתממשקות

במהלך 12 שנות קיומנו פיתחנו כלים טכנולוגים מגוונים המאפשרים למנהל הפעילות(אתר)לבצע עדכונים ושינויים באופן עצמאי ללא התערבות תכנותית נוספת. עם הקידמה והתפתחות הטכנולוגיות השונות, בעיקר עולם הרשתות החברתיות אשר שינה לחלוטין את דרכי החשיבה והיישום באינטרנט. מכאן שאנו מפתחים ומשדרגים מעת לעת את התשתיות הטכנולוגיות אותן פיתחנו בעמל רב לאורך השנים.

להלן סקירה של הכלים הטכנולוגים אותם אנו מציעים ללקוחותינו:

מערכת ניהול עסקים-Go App

מאפשרת למנהלים בחברות וארגונים לנהל את משאב הזמן וכח האדם אל מול משימות נקודתיות. המערכת מאפשרת לעקוב אחר הזמן שהושקע בכל פרוייקט ועל ידי מי, כמה זמן שהה הפרוייקט בפיתוח והאם חרג או עמד בזמן שהוקצב לו.

בנוסף כמנהל(admin)ניתן לקבל מבט על מהיר על הנעשה ולפעול בהתאם לצורך במחלקת הפיתוח המנהלת את הפרוייקט.

Go App למעשה הנה מערכת CRM בה כל עובדי הארגון/חברה רשומים ובכך נחסף זמן עבודה יקר, טעויות וכשלים מיותרים ועיכוב מסירת הפרוייקט ללקוח.

יתרונות המוצר:

*אין צורך בהטמעה מורכבת ויקרה-מערכת מתממשקת לרוב המערכות הקיימות כיום.

*ניתן לבצע התאמה אישית לשדות המערכת על פי צורכי החברה/ארגון.

*אין מגבלה למספר משתמשים.

*העברת מידע(DB)בקלות וללא צורך בידע טכנולוגי.

*מערכת גמישה המאפשרת קביעת שדות ייעודים,הזנת פרוייקטים בקלות ואופציות נוספות ומגוונות בהתאם לצרכי הלקוח.

 

מערכת להקמת חנות באינטרנט-Shop App

מערכת להקמת חנות אינטרנטית באופן קל ונוח גם לגולשים אשר אינם מצויים בנבכי הקוד.

המערכת מציגה ללקוח מספר אפשרויות לתבנית המבוקשת, בחירת עיצובים, הזנת מוצרים ותחילת תהליך חיבור האתר לסליקה

באמצעות רכישה מקוונת. המערכת יציבה טכנולוגית ולמעשה מאפשרת ניהול חנות ללא צורך בתחזוקה תכנותית שכן הכל מבוצע על ידי חברתנו במהלך חיי החנות ובהתאם לצורך.

יתרונות המוצר:

*נוחה וידידותית לתפעול.

*מאפשרת הקמת חנות בזמן קצר יחסית, הזנת מוצרים ותחילת עבודה ברשת.

*אין צורך בתחזוקה טכנולוגית, מבוצעת על ידי קורנגה מעת לעת ללא חיוב הלקוח.

*מיועדת לעסקים קטנים בעלי מחזור מכירות קטן/בינוני בלבד.

*ללא צורך באחסנה ותשלומים נוספים.

 

מערכת דיוור(ניוזלטר)אלקטרוני – Mail App

מערכת לשמירה על קשרי לקוחות ולהגברת המודעות/מכירות לעסק.

מערכת הדיוור מאפשרת באופן נוח וקל לדוור את לקוחות העסק ולעדכן אותם בהנחות, מבצעים וחדשות רלוונטיות אחרות.

המערכת אינה תלויית שרת מאחסן או אתר הבית ועומדת עצמאית ללא תלות במערכת חיצונית.

 

יתרונות המוצר:

*ללא התחייבות ארוכת טווח.

*מערכת קלה ונוחה לשימוש.

*עיצוב מותאם לפי צורכי בית העסק.

*עומדת בדרישות חוק הספאם.

הטמעת API-התממשקות בין מערכות ואתרים:

בעידן הטכנולוגיה בו אנו חיים ישנם אפשרויות רבות לבעל עסק/חברה לסנכרן את על המערכות אליהן העסק מחובר, ריבוי המערכות נובע מעצם הקידמה הטכנולוגית, המעבר בין שפות תכנות ושיפור מתמיד של המערכות המשמשות אותנו בעסקים. עם השנים עסקים צוברים למעשה מערכות שונות ומגוונות כאשר כל אחת מיועדת לבצע פעולות מסויימות. אך כיום לאור התפתחות הטכנולוגיה ניתן לבצע את כל הפעולות הנ"ל או את רובן במערכת אחת, או לפחות לגרום למערכות "לדבר"אחת עם השניה במובן הטכנולוגי כמובן.

התממשקות לדוגמא, מערכת קופות וריפון/גזית הנדרשת לתקשר מול אתר האינטרנט של החברה על מנת לעדכן מלאי-מחיר-כמות-מבצע וכו'. התממשקויות מסוג זה נפוצות מאד ונדרשות חדשות לבקרים על ידי בעלי אתרי מסחר המבקשים לייעל ולשפר את העבודה ומשאב הזמן בעסק.

התממשקויות נוספות הנן מערכות דיוור למינהן, אותן מחברים לאתר על ידי קוד ובכך מעבירים מיידית את פריט הנרשמים לדיוור למערכת הייעודית לכך.

 

ליצירת קשר נא השאירו פרטים או התקשרו 073-2555000: